Dakika 1 Gol 1, Çarpıp kaçtı..

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Sağolun arkadaşlar allah ufakta olsa kimsenin başına kaza vermesin..
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
İsteyerek yapmadığı kesin, ama durmamakla çok ayıp etmiş, asıl önemli olan sizlerde bişey olmamış, çiziktir boyanır kafanıza takmayın.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
İsteyerek yapmadığı kesin, ama durmamakla çok ayıp etmiş, asıl önemli olan sizlerde bişey olmamış, çiziktir boyanır kafanıza takmayın.

Cana geleceğine mala gelsin derler ya o an onu düşündüm ama kaçıp gitmesi koydu işte..
Polise bildirdik bakalım sonuç ne olacak ama burda eminim yeniden karşılaşıcaz onunla..
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
ulan ne şerefsizler var. Herif çarpıyor ne oldu bile demeden kaçıyor gidiyor. Ne yazarsan yaz ne söylersen söyle boş, herif ayıoğluayı işte...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum geçmiş olsun var öle kıllar yaa takmayıp kaçıyor... neyseki sizde birşey yok...
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
geçmiş olsun arkadaşım böyle danalarda var işte arada
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
83
abicim yerinde olsam adama dokunmazdım yapabiliceğin en iyi şey egsoza delik açabilirsen aç yada egsoza bişi tıka harika oluyo :cherry: ilk alternatif lastik patlatma ama bana klasik gelio
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
KanKacım ! Daha Bugün beraberdik Şİmdi Aldım Haberini :( Allah KAhretsin ya NE kadar hayvan insanlar var biz neler yapmaya calısıyoruz ne oluyor? :silent: Ya Madem Çarpıyorsun neden Durmuyorsun be Allahın Adamı ? Bir Gün Seninde Cocuguna CArpsalar iyi mi Olur şimdi? Resmen Bir TAlihsizlik:( Şansızlık :( Gerçekten Çok üzüldüm ama Bir O KadaRda Sinir Oldum.. Murat Abi Bu durumda Ne yapabiliriz Adli Olarak ? YOk abicim Adamı Denkleyince GEreken Olur ama Adli Olarak ne Yapılabilir? Bak Arkadaşım Gitmiş Ama ilgilenmemişLer Bİle ya:pale:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Polis tanıdık varsa ruhsatın kayıtlı olduğu adresi falan bir araştır istersen.
Bulursan adresi kapıda seninle beklemek isterdim
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Tekrar sağolun arkadaşlar allah kimseye vermesin..

Özer bu arada harbiden şansızlık ya yamaha ile gelirken kilometre teli koptu.
Sonra apriliayı cıkardım arkasından bu olay bugun bıseyler var sanırım bende
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
Tekrar sağolun arkadaşlar allah kimseye vermesin..

Özer bu arada harbiden şansızlık ya yamaha ile gelirken kilometre teli koptu.
Sonra apriliayı cıkardım arkasından bu olay bugun bıseyler var sanırım bende
sende var bi keramet ama bakalım.
Kulaklar zaten o herifin si'den çınlıyodur konu açıldıgından beri çınlatmaya devam arkadaşlar:queen:
sende bişey yok ya abi önemli olan o. zaten önümden git bundan sonra hep gözümün önünde ol
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
bi kursun falan doktur bi gaz teri bi yeni boyalı motor cidden şanssız bi donem heralde... Bu kadarıyla gelmiş geçmiş olsun tum kazaların.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
50
çok geçmiş olsun işte türkiyede motora ve motrculara gösterilen saygı daha çok yol katetmemiz lazım :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst