Dakika 1 Gol 1, Çarpıp kaçtı..

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle geçmiş olsun..
Polise bildirseydin çok daha iyi olmaz mıydı? En azından adamı tutup karakola paşa paşa getirirlerdi. Orda şikayetçi olurdun, bir de kaçmış.. uğraşsın dursun mahkemede.. Burnundan gelirdi zaten..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Tamam kazadır olur ama kaçması akıl alacak şey değil :pr:

Geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın :rendeer:

Sebep bu olabilir (hacizli banka tarafından) kanımca....

Sen vergi dairesinden adresine ulaşabilirsin Emrah....

Bu arada büyük geçmiş olsun..Sizde bişey olmaması en sevindiğim kısım...


.
adsztw3.png
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
137
çok geçmiş olsun sana bişi olmadıya gerisi boş... arkadasların dedigi gibi plakadan kişiye ulaşabilirsin ama bence sen yapma bu işi haklıyken haksız olma emniyete şikayette bulun... mahkemede haklıyken haksız olursun mazallah ... peşini bırakma ama kişisel olarakta peşine düşme bence...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
murat abi adam dursa bi geçmiş olsun dese tamam diycem giden bir sinyal olsun ama neden kaçıyor ki birde koca adam arkasında yaşlı kadınlar falan.
Kaçması sinirimi bozdu.
Tamam acelesi vardır hızlı gitmek zorundadır ama motorları hiçe saymak niye ki?
Benim arkamdan kardeşim motosiklet ile geliyodu onu sollamış makasta kalmış kardeşimi sıkıştırmış daha sonrasındada bana vurdu.
Önümde de park etmiş başka bir otomobil vardı yani yolun sağındaydımda biraz daha hızlı gelse iki araç arasında kalıcaktım o köt olacaktı..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sebep bu olabilir (hacizli banka tarafından) kanımca....

Sen vergi dairesinden adresine ulaşabilirsin Emrah....

Bu arada büyük geçmiş olsun..Sizde bişey olmaması en sevindiğim kısım...


.

murat hocama katılıyorum..
senin yerinde olsam yakaldığım yerde öldüresiye döverdim..
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
çok büyük geçmiş olsun ya emrah abi kötü olmuş:pale:
o ..... denen adamda tam sopalıkmış::rantinp:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
geçmiş olsun kardeşim bunada şükür ucuz atlatmışsın
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Geçmiş olsun, sende bişey olmaması sevidirici....

Böyle insan müsvetteleri ile aynı dünyada yaşıyoruz maalesef...
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
55
Daha yeni boyadığım apriliayı bugün tekirdağdan geldikten sonra denemek için çıkarmıştım ki olan oldu..
Kardeşim ile beraber 2 motosiklet tura çıktık çarşıda bir tur attıktan sonra eve dönüyorduk ki kasise geldim önde ben arkada kardeşim gidiyorduk..
motor freni ile yavaşlıyordum ki tam kasisin orada motorun arkası birden havalandı
Kardeşim arkadan çarptı sandım ama çarpan kardeşim değil mavi renkte 39 SL 638 plakalı hyundai getz marka otomobildi..
Motordan indim adamla göz göze geldik daha sonra bastı gaza gitti..
Kardeşim peşinden kovaladı ama nafile kaçmayı başardı..
İçimden daha çok şey geçiyor ama onları burda yazamıycam fakat aracın plakasını aldım gördüğüm yerde yakasındayım artık..

kardeşim bende bişeyler söylemek isterdim ama yakışmayacak böyleleri için ağzımızı bozmaya.neyse büyük geçmiş olsun.
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Emrah geçmiş olsun o plakayı bende aklımın köşesine yazdım inş. bi yerle görürüz görürsem direk dalarım :mad: sonrada haber veririm sana :)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
geçmişolsun:wiinkk:
kendin de ifade ettiğin gibi asla aynaları gözden kaçırma, kavşaklara ve kasislere yaklaşırken,dönüş yapmadan önce mutlaka arkanı kontrol et/edin..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lem yok ben karşıyım şidete yav....:mrgreen:


Plakasından kişiye ulaşılabilinir...:bounce:


Ama yasal olan;

Karakola kaza olduğuna dair tutanak tutturmak..Yada Savcılığa dilekçe ile başvurmak....:)

hocam şiddete bende karsıyım ama öle dingiller varki tam zopalık..:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst