bir an önce polise bildirmelisin...
Tamam kazadır olur ama kaçması akıl alacak şey değilr:
Geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın :rendeer:
Sebep bu olabilir (hacizli banka tarafından) kanımca....
Sen vergi dairesinden adresine ulaşabilirsin Emrah....
Bu arada büyük geçmiş olsun..Sizde bişey olmaması en sevindiğim kısım...
.
murat hocama katılıyorum..
senin yerinde olsam yakaldığım yerde öldüresiye döverdim..
Daha yeni boyadığım apriliayı bugün tekirdağdan geldikten sonra denemek için çıkarmıştım ki olan oldu..
Kardeşim ile beraber 2 motosiklet tura çıktık çarşıda bir tur attıktan sonra eve dönüyorduk ki kasise geldim önde ben arkada kardeşim gidiyorduk..
motor freni ile yavaşlıyordum ki tam kasisin orada motorun arkası birden havalandı
Kardeşim arkadan çarptı sandım ama çarpan kardeşim değil mavi renkte 39 SL 638 plakalı hyundai getz marka otomobildi..
Motordan indim adamla göz göze geldik daha sonra bastı gaza gitti..
Kardeşim peşinden kovaladı ama nafile kaçmayı başardı..
İçimden daha çok şey geçiyor ama onları burda yazamıycam fakat aracın plakasını aldım gördüğüm yerde yakasındayım artık..
Lem yok ben karşıyım şidete yav....:mrgreen:
Plakasından kişiye ulaşılabilinir...:bounce:
Ama yasal olan;
Karakola kaza olduğuna dair tutanak tutturmak..Yada Savcılığa dilekçe ile başvurmak....![]()