Eğer Öyle bişey olsaydı Tr yolları malum herkez biliyor her virajda tüm motorcuların düşmesi,araba kullananlarında takla atması gerekirdi
Kayma sebebi ya suya yağ karışmış olmalı yada O geçtikleri yer yosun bağlamış olmalı ki kayıp düşüyorlar
Yoksa bu adamlar işin profesyonelleri Öyle her virajda her suda düşecek adam değiller heleki Dakar Pilotları
Bide Dikkatli izlersen düz girip kayanlarda çok var demekki yan girmeyle pek alakası yok :king: