Dakar 2013 ; Kaç motorcu düştü sayamadım :)

Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Ula herkez düştü sadece biri uyandı mevzuya rahat rahat geçti valla
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
221
Eğer Öyle bişey olsaydı Tr yolları malum herkez biliyor her virajda tüm motorcuların düşmesi,araba kullananlarında takla atması gerekirdi
Kayma sebebi ya suya yağ karışmış olmalı yada O geçtikleri yer yosun bağlamış olmalı ki kayıp düşüyorlar
Yoksa bu adamlar işin profesyonelleri Öyle her virajda her suda düşecek adam değiller heleki Dakar Pilotları
Bide Dikkatli izlersen düz girip kayanlarda çok var demekki yan girmeyle pek alakası yok :king:

tamam kardeşim vurma yeter :D ben o su saf suysa yani ona göre yorum yaptım demekki bazı çakallar yada bilerek suya yağ katıyorlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

bide iki kişi düşmedi sonuncuyla başlardaki biri
 
Katılım
24 Ocak 2013
Mesajlar
138
bence bu yarısta türkiyeden normal yolda motor kullanan bir vatandasımız bıle dusmez malum sartlara alıstık rogar kapagının ustunden bıle gecmıslıgımız vardır :D
:flower:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
kurudan ıslağa girmenin etkisini hepimiz biliyoruz, birde o su sanırım dere gibi bişey ki sürekli akarak yosun tutturmuş olmalı, çok az dahi olsa sola yatarak girenler lap diye düştü,elemanın biri dimdik girip geçti =) o donlu adam da kamyoncumudur nedir :D
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
45
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2.dakikada düşen eleman çok fenaa düştü ya :)
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
yav adamlar gazlıyo biz gibi tantan gitmiyo o lastikle o motorla asfaltta gazla!ben benim xt yi kırmızıda kalkarken tapa gaz zor zaptediyom o lastikle güzel esante oldu:) çok eglendim videoda
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bir şeyi fark ettimde, beyaz tumanlı adamdan başka yardım eden yok. Oda kesin Türktür :p
Gizli gay seni, motorculara dokunmak için, oraya tuzak kurmuş. Seni çılgın, hadi oradan, seni artçı alacağımı da nerden çıkardın :queen:
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
bilimsel: yan girmelerinden kaynaklanıyor.
komedi: beyaz donlu adamla sohbet için :mrgreen:

aramızda para toplayalım, yazık la :mrgreen:
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
99
Bunlar suda en çok kim düşecek yarışması felan mı yapıyorlar yoksa, beyaz donlu da not tutup puan veriyordur.:queen:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Motorların hepsi aynı marka modelmi ytoksa şekil itibarıyla aynımı gözüklüyorlar.
 
Katılım
24 Şub 2013
Mesajlar
240
Bence Suyun içinde çamurve yosun var ondan kayıyor :) tek bir adam düşmeden geçti oda ayağa kalktı :) ondan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst