Daha Güçlü olmasını istedikleriniz

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Acaba piyasada daha yüksek cc'lerde üretilmesini isteğiniz motorlar neler olabilir?
Yada Türkiyeye gelmesini istediğiniz motorlar.

Ninja 400 olsa keşke (Oldu nihayet ama türkiyeye gelmiyecek.)
ninja400r_06.jpg

Megelli'nin 250lik supermotosu çıksa,
supermoto-125cc-black.jpg

Varadero 125 türkiyede olsa keşke,
varadero_125_black.jpg

Cbr 250 türkiyeye gelseee.
hondacbr25003bikepics0517974kqwm3.jpg




Lütfen o motoru alacağına şunu ekle.... ile başlayan yorumları başka topicte paylaşın biz mantık aramıyoruz fiyat aramıyoruz keşke olsa diyoruz.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
bence varadero 125 değilde 500 olsa ona bile sıcak bakardım...

Mantıklı ama ben endurocu olmak isteyen birinin başlangıç motoru olarak mantıklı gördüğüm açıdan iyi. Hem boyu biraz daha kısa hemde şehir içi yakıt tüketimi konusunda çok iyi olurdu. 500lükte olsa çok ideal CC olur.
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Ninja 400.:cat:
Herkes 600 lük motosiklet kullanmak zorunda değil.250 güçsüz;600 de fazla geliyor bana.400 lük olsa belki alırdım.Bu ötv hikayesi yüzünden 400 lik motosiklet getirmiyorlar;satamamaktan korkuyorlar çünkü.
Zaten bizim site getirtmemeleri için en ideal kanıt.
-Nee 400 lük mü biraz daha koy 600 lük alırsın
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
keşke ama keşke ucuza çin racing motor getirseler çin ss cıkardılar fakat turkiyede yok.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
konuya cevap yazanların %60 70 inin cbr a takılacağına eminim, bende öyleyim :mrgreen:
keşkem cbr 250 gelse ..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Sorun bu motorların Türkiye'ye gelmesiyle ilgili degil geldiginde fiyatı yazan bölümün karşısında veya altında yer alacak olan rakamlarla ilgili. VTR 250 geldide ne oldu? Honda sitesinden kaldırmış.:)

Konuya eklenmiş modellerin bir çogu gelsede 12,000-13.000 tl'den aşagı olmaz hele cbr 250 14.000'i dahi görebilir :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
73
65 kadro jawa 350 tekrar üretilsin çinli ss ler gelsin 250lik japonlar gelsin herkesin gönlü şen olsun :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
4 Silindir herhangi bir 400 cc race gelsin yeterli bana.
Varadero 400 cc fena olmazmış.
Yada 400cc hoş bir cruiser

400 olsun ne olursa olsun. Race de 4 silindir olsun :(
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
CBR250R son 10 yıldır üretilmiyor.

Ninja 400R da ABD'de 600'lüğün (ER6F) %85'i fiyatına satılıyor, yani ER6F 8750 euro (17 245 YTL) ise Ninja 400R 7450 Euro (14 682 YTL) fiyatla satılacaktır. Çok talep göreceğini zannetmem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst