daha gencim ölmek istemiyorum :)

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
selam arkadaşlar. Akşama doğru 4444223 numarasından arandım. Adımı biliyolardı. Kibar bi bayandı. Bana hangi bankanın kredi kartını kullandığımı sordu. X bankası cevabını verdim. Bana taksitle alışveriş yapıp yapmadığımı sordu. Olabilir dedim. Bana günde kredi kartımla taksitle sigorta yapabileceğini, kaza yaparsam giderler ve bi miktar tazminat, ölürsem de 40 bin tl, eski parayla 40 milyar alacağımı söyledi. Bende ben daha gencim ölmek istemiyorum dedim ve sigorta falan istemediğimi söyleyip yüzüne kapattım. Muhtemelen kredi kartı dolandırıcıları gibi geldi bana. Numara verdim. Dikkatli olun sevgiler p:cat:
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
yapılan sigortaların %80 gibi büyük bir kısmı motosiklet kazalarını karşılamamakta.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Bankadan kredi aldığınızda zaten eliniz mahkum sigorta yaptırıyorsunuz.
Ama poliçeyi görene aşk olsun.
Başınıza bi iş gelirse de tazminatı.. Zaten poliçe filan yok ortada.. Sanal sigorta. Adamlar sana bişi olunca ne kadar para alıyolar kimbilir? Nerden bilcen, hayatta poliçe yollamıyorlar, boşuna ödemeyin.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Bankadan kredi aldığınızda zaten eliniz mahkum sigorta yaptırıyorsunuz.
Ama poliçeyi görene aşk olsun.
Başınıza bi iş gelirse de tazminatı.. Zaten poliçe filan yok ortada.. Sanal sigorta. Adamlar sana bişi olunca ne kadar para alıyolar kimbilir? Nerden bilcen, hayatta poliçe yollamıyorlar, boşuna ödemeyin.

ömrümde bankalardan hiç kredi çekmedim. Sanal dan, telofonla sigortamı olur yahu? İmza yok, anlaşma yok. Habire hortumlanacaksın. Tavsiyeleriniz için teşekürler.
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
bana geçen hafta 3 kere dünya turu 2 kerede tatil köyü çekilişi kazandım :) hemde hepsine ben başvurmuşum haberim olmadan :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adem para lazımsa sana postaneden şimdilik 20 milyar yollayayım yavrum:cherry:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Kelli felli bankalardan bile arasalar ayda 10-20 TL cüzi rakamlara yapılan hayat sigortaları fos çıkıyor. "Çok özel" müşterimizsiniz şeklindeki gaza gelerek hayat sigortası yaptırdım. Ölümüm halinde aileme 70.000TL kalacak olması cazip gelmişti. Bir arabanın altında kalırsam ailem tazminat alsın bari diye düşünmüştüm. Bir kaç ay pirim ödedikten sonra sigorta sözleşmesini okuyunca hemen sigortayı iptal ettirdim. Sözleşmede özetle şöyle yazıyordu. Pirimleri ödeseniz dahi sigortada belirtilen hakların hiçbirini alamazsınız. Motosiklet kullanırken başıma bir şey gelirse sigorta geçersizdi. Extrem sporlar yaparken(dağcılık v.s.) başıma bir şey gelirse sigorta geçersizdi. Bunlara benzer öyle şartlar vardı ki sigorta değil komedi skeçi. O zaman şunu anladım. Cüzi rakamlarla ciddi işler olmaz.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Kelli felli bankalardan bile arasalar ayda 10-20 TL cüzi rakamlara yapılan hayat sigortaları fos çıkıyor. "Çok özel" müşterimizsiniz şeklindeki gaza gelerek hayat sigortası yaptırdım. Ölümüm halinde aileme 70.000TL kalacak olması cazip gelmişti. Bir arabanın altında kalırsam ailem tazminat alsın bari diye düşünmüştüm. Bir kaç ay pirim ödedikten sonra sigorta sözleşmesini okuyunca hemen sigortayı iptal ettirdim. Sözleşmede özetle şöyle yazıyordu. Pirimleri ödeseniz dahi sigortada belirtilen hakların hiçbirini alamazsınız. Motosiklet kullanırken başıma bir şey gelirse sigorta geçersizdi. Extrem sporlar yaparken(dağcılık v.s.) başıma bir şey gelirse sigorta geçersizdi. Bunlara benzer öyle şartlar vardı ki sigorta değil komedi skeçi. O zaman şunu anladım. Cüzi rakamlarla ciddi işler olmaz.
aynen katılıyorum :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
adamı öle bi gaza getiriyolar kendini bankanın ceo su sanıyosun telefonu kapatana kadar :cherry: ben 12 yıldır aynı kartı kullanıyorum,bi hatun beni aradı,nası poh poh luyo :cherry:10 dakka konuştu,neye tamam dedigimi hatırlamıyorum,aybaşında extreme baktım 38 tl özel bilmem ne sigortası yaptırmışım :cherry:aradım bu ne len diye,onayınız alınmış her ay kesilecek felan,iptal ettirdim anında,olan bizim 38 e oldu:)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Ademcim badem biyiklim, bu dunyaya civi mi caktin? herkes zamani gelince gocup gidecek, gencim olmek istemiyorum da ne demek! yarin olecekmis gibi obur taraf icin, hic olmeyecekmis gibi bu taraf icin calisican, bu laf Kamal Pasa'nin lafi degil ha, iyi arastir:)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Ademcim badem biyiklim, bu dunyaya civi mi caktin? herkes zamani gelince gocup gidecek, gencim olmek istemiyorum da ne demek! yarin olecekmis gibi obur taraf icin, hic olmeyecekmis gibi bu taraf icin calisican, bu laf Kamal Pasa'nin lafi degil ha, iyi arastir:)

33 yaşındayım, bu yaşıma kadar ne sakal nede bıyık bıraktım. Bunu bilmeni isterim. Bu dünyaya çivi çakmadım. Elbet öleceğim. Ha bugün, ha yarın. Ne yani ölünceye kadar bu üçkaat çılara kaz gibi yolunayımmı? Belkide ölmek istiyorum. Nerden bileceksin. Ölmek istemiyorum.daha gencim lafı o arayan sigortacı bayana kapak olarak gönderdim. Kamal paşayı karıştırma, Alper tim kızıyo. Ne hikmetse görkem kızmıyo :)
ayrıca mini etekli, göğüs dekolteliye kızmadığım gibi sakallıya, bıyıklıya veya cübbeliyede kızmam. Herkes özgürdür. İstediğini giyer, istediği tarzda traş olur. Tabi sen anlamazsın bu işlerden. Sana göre her sakallı veya badem bıyıklı suçludur. Kötü gözle bakılır. Benle tanışsan ne kadar hakkımda yanıldığını görürdün. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst