daha 20 km lik motorun deposunu boşalttılar.. yardım edin

Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
66
şerefsizler yüzünden motordan soğudum .. daha 20 km lik motorun deposunu boşalttılar.


arkadaşlar yeni aldığım hiç binmeden iş yerimin garajına bıraktığım ve deposunda full benzin olan motorumun benzinini boşalttılar küçük bir ilçede oturuyorum güvenlik kamerasına 2 kişi takılıyor ve adamlar tam olarak belli değil bana video netleme için yardımcı olurmusunuz internetteki proğramlarla denedim ancak olmuyor dediğim gibi küçük ilçe olduğundan ben mükemmel netlik değil biraz netlemek istiyorum görüntüyü yardımcı olurmusunuz


not: şerefsizler yüzünden motordan soğudum
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
çok geçmiş olsun hocam eğer kamera nız kalite li ise polis yardımcı olur size öbür türlü normal bi kamera ise pek faydası olacağını düşünmüyuorum hocam
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
66
parasından değil arkadaşlar vallahi biri istese motoru bile veririm ama bizim ilçe 2000 nufuslu bu işleri yapabilecek bir kaç kişi söylediler benzettik polislerde aldı görüntüleri şimdi bende iftira atmış gibi olmayayım diye yoksa dava kapanacak hem hırsız ortaya çıksın diye uğraşıyorum gerçe şimdi görüntüleri savcılık baristiğe göndermiş ama benim ilk motorum bin bir heves ile aldım çok sinir oldum hemen hırsız belli olsun yakalansın diye motordan soğudum diyebilirim çünkü müşteki şahıslar kapımın karşısında oturuyor karşılaştıkca bela alacağım başıma
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
138
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Özel mesaj yoluyla video'nun orjinalini gönderirsen yardımcı olmaya çalışırım. Herhangi bir siteye upload edip link atarsan elimden geleni yapmaya hazırım :cat:
 
Katılım
1 May 2012
Mesajlar
250
Hasan bey öncelikle geçmiş olsun. 2bin nüfuslu ilçe nasıl oluyor , bide müşteki=şikayetçi demek . Onlar mı şikayetçi oldu anlamadım?
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
66
( Kusura bakma hata bilgisizliğimden) pardon arkadaşım pek adli işlerle uğraşmadığım için yanlış yazmışım ama burası ilçe yok biz şikayetçi olduk ama şüpeli olarak şikayetçi olduklarımız serbest
 
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
136
Geçmiş olsun. Hırsızlığın büyüğü küçüğü olmaz bugün benzin çalan yarın fırsatını bulunca motoru da çalmaya teşebbüs eder. Şikayet etmekle iyi yapmışsınız. Nasıl bir ceza alırlar hatta ceza alırlar mı bilemem ama umarım yakalanır bunu yapanlar.
 
Katılım
26 Ara 2012
Mesajlar
267
aynen kardeşim en fazla ne kadar çalabilirler ki en fazla 10 litre gider oda 50 lira motoru çaldırsan daha kötü neyse yinede geçmiş olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst