Daelim Daelim Daystar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Nis 2016
Mesajlar
20
Bana dua et birsürü bilgi yazdım, ben motoru alırken bunlarda yoktu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

Daystar üretimi devam ediyor parça ve servis listesine daelim tr sayfasından bakabilirsin, gv250 den daha hızlı ve kaliteli diğerlerini saymaya gerek yok.

:) aslında çok güzel birşey yapmışsın eline sağlık fakat dikkatimi çekti koskoca forumda bu kadar az kişi mi daelim daystar kullanıyor ya :)
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Genel olarak zaten chopper kullanan az ülkemizde, bunların içinde de daystar kullanan da en az galiba, ben chopper motoru bir şekilde chopper klübe üye olma nedeniyle aldım yoksa naked motorları daha çok seviyorum zaten birde inazumam var, bende çok araştırdım 250cc alacaktım yeni olsun diye sadece 2 seçenek arasında kaldım gv250 ve vl250(daystar) , hyo çok iğrenç bir motor kalas bir şey malzeme kalitesi kötü geldi bana, inazumadan dolayı kaliteye alışık olduğum için hyo almaya elim varmadı bir türlü ama daystar a alıcı gözle bakınca kalitesini beğendim, biraz görünüş olarak zayıf geldi baştan ama koruma demiri , aksesuar falan takınca kendine geldi motor, ne yalan söyliyeyim ilk başta klüpteki diğer büyük motorlar arasında nasıl duracak diye korkuyordum, tam aksine çok yakışıklı motor pırıl pırıl kromlar falan çok kalite , gösterişli oldu harleylerin arasında bile güzel duruyor.
 
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
67
Hocam merhabalar,linkini atacagım gidon daelim için uygunmudur yani ebatları vs 25.4mm diyor elciklerine uyuyormu acaba ona göre sipariş edicegim ?

http://urun.n11.com/diger/duz-t-gidon-P85770214
 
Katılım
11 Nis 2016
Mesajlar
20
Genel olarak zaten chopper kullanan az ülkemizde, bunların içinde de daystar kullanan da en az galiba, ben chopper motoru bir şekilde chopper klübe üye olma nedeniyle aldım yoksa naked motorları daha çok seviyorum zaten birde inazumam var, bende çok araştırdım 250cc alacaktım yeni olsun diye sadece 2 seçenek arasında kaldım gv250 ve vl250(daystar) , hyo çok iğrenç bir motor kalas bir şey malzeme kalitesi kötü geldi bana, inazumadan dolayı kaliteye alışık olduğum için hyo almaya elim varmadı bir türlü ama daystar a alıcı gözle bakınca kalitesini beğendim, biraz görünüş olarak zayıf geldi baştan ama koruma demiri , aksesuar falan takınca kendine geldi motor, ne yalan söyliyeyim ilk başta klüpteki diğer büyük motorlar arasında nasıl duracak diye korkuyordum, tam aksine çok yakışıklı motor pırıl pırıl kromlar falan çok kalite , gösterişli oldu harleylerin arasında bile güzel duruyor.

Evet tip olarak gerçekten çok yakışıklı, benim ilk motorum olacağı için ikinci el bakıyorum sürekli. Gerçi hala hem gv250 hem daystar 250 bakıp duruyorum. Bakalım tutturabilecekmiyim göreceğiz :)Koruma demiri şıksa çok güzel hale getiriyor motoru.. Burada henüz üstüne binip deneyemedim, bayinin de elinde yokmuş sipariş verince getiriyorlarmış :)Bakalım bir yerden denk gelirsem artık 1.74 boya uygun mu değil mi göreceğim :)
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Hocam merhabalar,linkini atacagım gidon daelim için uygunmudur yani ebatları vs 25.4mm diyor elciklerine uyuyormu acaba ona göre sipariş edicegim ?

http://urun.n11.com/diger/duz-t-gidon-P85770214

Daystarında 25 ti ama kumpasla ölçmek lazım

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------

Bu arada Pazar günü benim daystar ile düz yolda 140km hıza çok kolay ulaştım, hafif aşağı meyilli yol olsa 150-160 görecek gibi, hafif yokuşta 130 yapıyor bu arada.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------

 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
İlanlardaki sıfır motorlar biri hariç tükendi. Ya 2017 yeni modeller gelecek ya da Roadwin gibi Daelim bu motoru da süründürecek.
 
Katılım
25 Eyl 2016
Mesajlar
368
Daelim Türkiyede satış yapıyor mu emin değilim. Sanki ellerindeki stok ürünleri eritip piyasadan çekilicek gibi bir havalar var en azından daystar modeli için böyle
 
Katılım
4 May 2017
Mesajlar
26
Arkadaşlar, Ankara da yaşıyorum, bugün itibariyle Muğla-Fethiye den 2014 model ama sıfır bir Daystar aldım. Şu anda otobüste. Yarın sabah teslim alıcam. Mümkün olursa buradan tüm yaşadıklarımı paylaşmaya çalışırım.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
daystar güzel yapıldımı güzel motor ..

2018 için benzin fiyatları 6-7 tl gibi rakamlar telaffuz ediliyor.. yüksek hacimdeki pek çok insan bile bu yakıt fiyatlarında 250cc gibi küçük hacimlere dönücekler yada tercih ediceklerdir.. çünkü yüksek hacimli 600cc ve üstü motorlar dizel arabalar kadar yakıyor 5 litre ve üstü..

Bu bağlamda daystar yada gv 250 gibi motorlar piyasada çok daha değere binicekdir çünkü bu segmentte şahsına münhasır cruiserlar .. başka düşünseniz iyi bir şey yok cruiser segmentinde 250cc de..
japonlar zaten üretmiyor ..
neticede mecbur tilkinin dönüp dolaşıcağı yer kürükçü dükkanı hesabı daystar yada gv250 olucakdır..
ikinci eldede çok değere bindiricekdir bu talep bu tip motorları.

bu notuda buraya düşiyim 2018 de alıntı yapar ben demişdim derim .. :))

Artık mevzu giriş sınıfı falan motor değil mevzu giderlerini karşılayabiliceğiniz randımanlı yol yapabiliceğiniz maddi olarak sizi yormayan motorlar.. yoksa uzun yolda bir dizel arabanın yakıtı kadar aynı parayı verdinizmi motor keyfi tadı tuzuda bir yere kadar.. bir yerde maddi bütçede var..

 
Katılım
20 Nis 2017
Mesajlar
5
Orjinal sissy barını Çakırca Motor da buldum. 300₺. Arayan varsa diye yazıyorum.

Drivvo programı ile yakıt kullanımını da ölçtüm. Motosikletim şu an da 1500 km civarında.

Genel olarak otoyollarda son hıza yakın gidiyorum. Ani hızlanmalar falan vb. Genel olarak agresif bir sürüş diyelim. 4.5 - 3.8 lt / 100 km de. Sakin bir sürüş ile 3.1-3.5 civarı oluyordu.



Lastik olarak

Arka - https://www.motolastik.com/metzeler-130-90-15-66s-perfect-me-77-pmu27034

Ön - https://www.motolastik.com/metzeler-me-22-90-90-18-tt-rf-57p-pmu27184

Almayı düşünüyorum. Başka bir önerisi olan var mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2017
Mesajlar
26
Tesekkur ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

Arkadaslar motosikleti metro turizm ile gonderdiler. 200 tl verdim. Yarin plaka islemlerini yaptircam. Hem plaka olmadiginfan hem de hava yagmurlu oldugundan cok binemedim. Ama regal raptor dan sonra buna bayildim. Vites gecisleri inanilmaz. Gaz tepkimesi cok guzel. Her yerinde kalite var. Yarin plaka islemleri ile ilgili olanlari paylasirim. Herkese selamlar.
 
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
121
Tesekkur ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

Arkadaslar motosikleti metro turizm ile gonderdiler. 200 tl verdim. Yarin plaka islemlerini yaptircam. Hem plaka olmadiginfan hem de hava yagmurlu oldugundan cok binemedim. Ama regal raptor dan sonra buna bayildim. Vites gecisleri inanilmaz. Gaz tepkimesi cok guzel. Her yerinde kalite var. Yarin plaka islemleri ile ilgili olanlari paylasirim. Herkese selamlar.

Hayırlı olsun :)

Üzerindeki lastikler ıslak zeminde güzel kayıyor dikkat edin ona :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst