Genel olarak zaten chopper kullanan az ülkemizde, bunların içinde de daystar kullanan da en az galiba, ben chopper motoru bir şekilde chopper klübe üye olma nedeniyle aldım yoksa naked motorları daha çok seviyorum zaten birde inazumam var, bende çok araştırdım 250cc alacaktım yeni olsun diye sadece 2 seçenek arasında kaldım gv250 ve vl250(daystar) , hyo çok iğrenç bir motor kalas bir şey malzeme kalitesi kötü geldi bana, inazumadan dolayı kaliteye alışık olduğum için hyo almaya elim varmadı bir türlü ama daystar a alıcı gözle bakınca kalitesini beğendim, biraz görünüş olarak zayıf geldi baştan ama koruma demiri , aksesuar falan takınca kendine geldi motor, ne yalan söyliyeyim ilk başta klüpteki diğer büyük motorlar arasında nasıl duracak diye korkuyordum, tam aksine çok yakışıklı motor pırıl pırıl kromlar falan çok kalite , gösterişli oldu harleylerin arasında bile güzel duruyor.