- Katılım
- 8 Eki 2005
- Mesajlar
- 13
ilk deneyimler..
Selam millet, bugün ilk turumu attım, Mecidiyeköy Eminönü Yeşilköye kadar gittim bir arkadaşa uğradım, sohbet ettik ,sonra tekrar Eminönüne geldim. Hatunu aldım feribotla Hareme geçtim. Haremden de Kozyatağı varış noktasıydı. Toplamda 85 KM oldu ve belim ağrıyor :silent: bilmiyorum bu normalmi??? motorun vibrasyon cok fazla gibi geldi. Özellikle yüksek devirde direksiyon rahatsız ediyor, ama tüm umutlarım motorun açılmasında..5 sene scoter kullandım böyle bir şey olmadı. Oysaki 60 Km ötesine de çıkmadım .
Alın size su soğutmalı sistemin bir faydası daha..Hava soğumaya başlamıştı, fanlar devreye girince bacaklara güzel bir sıcak hava dalgası geldi, soğuktan korunduk takımları anlıyacağınız.. :wiinkk: Yazın nolacak acaba?? :queen:
İlk deneyimlerim bunlardı....Tüm umudum motorun açılması ile vibrasyonun sona ermesi, yoksa bel fıtığı olacağım mazallah..
Selam millet, bugün ilk turumu attım, Mecidiyeköy Eminönü Yeşilköye kadar gittim bir arkadaşa uğradım, sohbet ettik ,sonra tekrar Eminönüne geldim. Hatunu aldım feribotla Hareme geçtim. Haremden de Kozyatağı varış noktasıydı. Toplamda 85 KM oldu ve belim ağrıyor :silent: bilmiyorum bu normalmi??? motorun vibrasyon cok fazla gibi geldi. Özellikle yüksek devirde direksiyon rahatsız ediyor, ama tüm umutlarım motorun açılmasında..5 sene scoter kullandım böyle bir şey olmadı. Oysaki 60 Km ötesine de çıkmadım .
Alın size su soğutmalı sistemin bir faydası daha..Hava soğumaya başlamıştı, fanlar devreye girince bacaklara güzel bir sıcak hava dalgası geldi, soğuktan korunduk takımları anlıyacağınız.. :wiinkk: Yazın nolacak acaba?? :queen:
İlk deneyimlerim bunlardı....Tüm umudum motorun açılması ile vibrasyonun sona ermesi, yoksa bel fıtığı olacağım mazallah..


