- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SELAM ARKADAŞLAR ,
Dün kerpe gezisine gittim biliyorsunuz, orada aramıza yeni katılan serkan kardeşimizin regalinin sesinin değişik çıktığını farkettim,ses hoşuma gitti, baktım ki eksozunda susturucu yok, sordum veeeeeeeee bende bugün KATRANCI ya gidip COŞKUN ustaya sök benimde susturucuyu dedim,



İşte ekzostan çıkan susturucu her ekzostan birtane çıkıyor bunları sakla istediğinde sen bile takarsın


İşte ustaların ustası coşkun usta, 24 saat aradığınızda bulabileceğiniz, motora gönül vermiş bir motor aşığı usta, motoru sanki kendi motoru gibi tamir ediyor, görüyorsunuz sanki araba tamir ediyor motorun altına nasıl yatıyor.Seni seviyoruz COŞKUN USTA ELLERİN DERT GÖRMESİN.

İşte böylece benim motorun seside değişti, güzel oldumu diye sorarsanız benim çok hoşuma gitmedi, çünkü ben gürültüyü fazla sevmem ama bu ses hoşunuza gidebilir, isterseniz siz bile sökebilirsiniz çok basit resimlerden nasıl söküldüğünü anlarsınız.
Kardeşim ağlamıyana meme yok bizler senin herzaman arkandayız bütün regalciler birbirini desteklemeli, bizim bu tepkileri koymamız, hem bize hemde aykona çeki düzen verecek, hiçbir servis veya bayii babamızın oğlu değil biz sorunlarımızı en kısa zamanda giderip hep sattığı malın arkasında olan firmaların yanındayız unutmayınki bu firmalar bizim sayemizde ayakta kalıyorlar, yani onlar bize gebe biz onlara değil, MÜŞTERİ HER ZAMAN VELİ NİMETTİR unutma AYKON.
İnşallah problemlerin biterde şöyle seninle bir uzun yol yaparız.:cat: :cat:
Dün kerpe gezisine gittim biliyorsunuz, orada aramıza yeni katılan serkan kardeşimizin regalinin sesinin değişik çıktığını farkettim,ses hoşuma gitti, baktım ki eksozunda susturucu yok, sordum veeeeeeeee bende bugün KATRANCI ya gidip COŞKUN ustaya sök benimde susturucuyu dedim,



İşte ekzostan çıkan susturucu her ekzostan birtane çıkıyor bunları sakla istediğinde sen bile takarsın


İşte ustaların ustası coşkun usta, 24 saat aradığınızda bulabileceğiniz, motora gönül vermiş bir motor aşığı usta, motoru sanki kendi motoru gibi tamir ediyor, görüyorsunuz sanki araba tamir ediyor motorun altına nasıl yatıyor.Seni seviyoruz COŞKUN USTA ELLERİN DERT GÖRMESİN.

İşte böylece benim motorun seside değişti, güzel oldumu diye sorarsanız benim çok hoşuma gitmedi, çünkü ben gürültüyü fazla sevmem ama bu ses hoşunuza gidebilir, isterseniz siz bile sökebilirsiniz çok basit resimlerden nasıl söküldüğünü anlarsınız.
Unicorn Knight' Alıntı:murat ve tuncay beylere tekrar tekrar teşekkürlerimi iletmek isterim burdan...bir kez daha müşteriye kendilerini parçalarcasına gösterdikleri ilgi ve alaka ile rüştlerini ispatladılar,sağolsun murat abi aradı ve aykon'a çağırdı beni öğleden sonra...çok iyi karşıladılar,problemlerimin hepsini tek tek not aldılar,çarşamba gününe kadar eğer bir aksilik olmazsa motorumun 4 4 'lük bir şekilde hazır olacağına "söz" verdiler...ben de sırf onların iyiniyet,çaba ve kendilerini adeta parçalarcasına gösterdikleri gayretin yüzü suyu hürmetine sakinleştim...amma velakin aykon'un bazı konulara en kısa sürede çözüm bulması,açıklık getirmesi gerekiyor...murat ve tuncay abilerin de çok ama çok zor durumda kaldılarını gördüm bugün sistemin bozuk işleyişi yüzünden,kendi suçları olmayan problemler nedeniyle...arkadaşlarımızdan birisi çok güzel söylemiş aslında şu klonlama mevzuu konusunda...hani o imkansız da en azından onlar gibi 1-2 kişi alınabilir servis kısmında işe diyorum...ben bugün katrancı'ya gitmekten vazgeçip aykon'a gittiysem bunun tek sebebi tuncay ve murat abilerdir ve onların özverili,anlayışlı,pozitif davranışlarıdır...figen hanım emin olsun ki şirketinin motosiklet departmanını bunca olumsuzluğa rağmen hala daha ayakta tutan kişilerdir bunlar...başka hiçkimse değil...bilmem anlatabiliyor muyum...
Kardeşim ağlamıyana meme yok bizler senin herzaman arkandayız bütün regalciler birbirini desteklemeli, bizim bu tepkileri koymamız, hem bize hemde aykona çeki düzen verecek, hiçbir servis veya bayii babamızın oğlu değil biz sorunlarımızı en kısa zamanda giderip hep sattığı malın arkasında olan firmaların yanındayız unutmayınki bu firmalar bizim sayemizde ayakta kalıyorlar, yani onlar bize gebe biz onlara değil, MÜŞTERİ HER ZAMAN VELİ NİMETTİR unutma AYKON.
İnşallah problemlerin biterde şöyle seninle bir uzun yol yaparız.:cat: :cat:
Son düzenleme: