Unicorn Knight' Alıntı:
daha önce forumda da bahsettiğim motorumla geçirdiğim ufak kazanın ardından motorumu servisten geri aldığımdan beri yaşadığım problemler...
[/B]
Bu anlattıklarına inanamıyorum, aklıma birçok şey geliyor ama, insanların günahını da almak istemiyorum, ben bugün sarıkayalara, daha sonrada çin deki fabrikaya email çekeceğim yeter artık, bu kadar kaliteli bir motora kimsenin zarar vermesine katlanamıyorum, ama sadece Ali usta ile ilgili şunları söyliyebilirim, oda bir insan ve sonuçta maaşla çalışan bir eleman, parça temini konusunda onun çok da birşey yapabileceğini sanmıyorum, burada oranın sahibi hanımefendinin suçu olduğuna inanıyorum,sonuçta patron ne derse o olur, bu probleme onun çözüm bulması gerekir.
Ali usta bir elemandır, tahminime göre herşey onun omuzlarında adam artık bu yükü taşıyamıyor, yalnız başına bu kadar motorun üstesinden gelemiyor, sayın hanımefendi biraz kesenin ağzını açıp oraya en az 2 usta alması gerekiyor, LÜTFEN HANIMEFENDİ MOTOR SATMAK KOLAY AMA BURADA ÖNEMLİ OLAN SERVİS PARÇA BAKIMDIR, mutlu ve memnun olan kimse yok, sağlam giren motorlarda bozuk çıkıyor, siz ana bayisiniz, bizim sorunlarımıza siz çare bulacaksınız allahtan ben KATRANCI DAN ALDIM da asla bir sorun yaşamadım, ŞU RADYATÖR DELİNME MESELESİNİ BİLE HALA ÇÖZEMEDİNİZ, ben sizin yerinizde olsam SARIKAYALARA tazminat davası bile açardım, bunun sorumluluğu sizin kadar onlarda, arayın ÇİN'i zor bir iş değilki, YAPAMIYORSANIZ İNANIN BEN YAPMAYA HAZIRIM, artık bu motorun rutin arızaları ortaya çıktı, bunları çinliler düzeltsin düzeltmiyorsa amerikan regal raptor firmasını arayın sonuçta bu marka amerikan markası.