Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Marmaris festivali bitti

dsci00487ej.jpg
Arkadaslar Raptorunuza binip sadece gezin benim diyen motora nal toplatıyor(aman nazarım degmesin)...muhtesem birsey yaaa...Aslanlar gibi festivale katıldık inanılmaz dikkat cekti ...nedendir bilmiyorum festivalde o muhtesem makinalardan(görsel olarak)asagı kalır yanı yoktu...gururla korteje katıldım...işte ilk resim...(pespese sıralamayı beceremiyom onun için tek tek ):queen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Peşpeşe sıralamanın bir numarası yok. Resmi ekle, bir alt satıra geç, tekrar resim ekle, vs vs...
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
cok haklısın watercigim.inan trafik polisi gibi arkadasları tek tek uyarmaya calıstım...insanın içinde olacak zorla olmuyor...ikili kortej diye bagırıyoruz buyuk bir kesim uyarken maalesef motorcu olmayan birtakım motorlu arkadasım kortejde sollamalar yapıp uygun olmayan görüntüler sergiledi...skuturlu ve reysingci bir takım kişilerdi bunlar...ne diyeyim ...ben elimden geleni yaptım...hepsi bir yana muhtesem bir festival oldu...keske hepimiz bir arada olsaydık...sevgiler sunuyorum:rendeer:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Açıkçası herkes kendinden sorumludur mes. Sen kask takmışsındır, gerisi takmayanların problemi. Aynı şekilde kortej sürüşüne uymayanların görgüsüzlükleri de kendilerini bağlar.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
mes resimler gercekten guzel olmus, insan oralarda olmak istiyor,bunlardan benden olsun 24 Haziran cumartesi agva dan bir kac foto











bunlardan aksam donus geceye kaldık, gece durmadan 2 kisi tanesi 85 kg civarından ve dolu depo malzeme hız 90-100-110 gayet iyi valla



 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
101
regal raptor

Bu yazı çok uzundu kimse yorulmasın diye kısalttım regali tavsiye ediyormusunuz.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Sevgili murathol, avatarında bulunan güzel bayrak ve şahıs adına, konuştuğun dilde biraz noktalama işaretleri kullansan? 9 satırlık yazında tek bir nokta var, o da en sonda. Okurken yoruldum açıkçası.
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
21
hayırlı olsun artık bende varım

aslında 1 ay kadar oldu motoru alalı.ayrıca bu forum tabanını baştan sona okumamla bu motoru almaya karar vermeme ve almama rağmen katılmak nasib olmadı.taki mühendis müslüm baba yolda benimle karşılaşıp kulağımı çekinceye kadra :eek:)
bu gün kerpe gezisi hiç fena sayılmazdı beyler kaçıranlar varsa üzülebilirler :)
 
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
184
Herkese merhaba R&R lananların sayısı artıkça foruma yetişmek zor olmaya başladı...
Sayımız artıkçada sorunlar artmaya başladı gibi gözüksede acıkcası benım gibi sorunsuz kişiler buraya yazı yazma gereği hissetmiyor zira sorunum yok ama Allah korusun bir sorunum olurda cozum bulamaz isem danısacağım veya paylaşacağım yer bu forumdur.
Bu gibi sorunlar bizdemi oluyor zannediyorsunuz. size ıkı ornek vereyim ikiside cok taze
geçen gün bir arkadasım 2003 model Dragstar ı ile sabah yolda kaldı ..
bir gün evvel motorları yıkatmıstık beraber. (karburatörüne su kaçmış , Benim Çinlide sorun yok)
Bir başka tanıdık Sıfır bir Japon aldı... (Marka zikretmiyecegım .. Ikıncı gunu yolda yavas yavasgiderken ön disk düşmüş ????? servisin dediği toplama hatası (hangi akılsız toplamış diyede laf etmişşşş...
kısaca demek istediğim satılan motorların arttıkça sorunla da olacak ama mühim olan bu sorunların müşteri memnuniyeti ile halledilmesi.. (tabiki hayati bir sorundan bahsetmiyorum buna kimse katlanamazz.)

Aklıma gelmişken kızımı Carrefour'a dolaşmaya götürürken kapıda yeni aldığı kırmızı R&R ile tanıstığım Can beye selamlar kusura bakma cok ilgilenemedem zira kızım oyuncaklara gitmek için aşırı beklenti içindeydi yardımcı olamadığım için özür dilerim...


depo kılıfı ıle ılgılı resım göndereceğim demiştim.

motorda egsoz, çanta değişmiş depo kılıfı takılmıstır. 6400 km oldu... bunuda koydum ( maaşallah)



kılıfın goruntusu dediğim gibi kotuk altına vidaya bağlanması hoşuma giittii.
"Water, o cebe sigara , telefon(mp3 player) koyabiliyorsun belki sıkıstırırsan bir gözlük .. ama bunlardan sadece ıkısını alır"



6400 kusur km... (Maaşallah)



buda yandan goruntusu egsozların sesinden memnunum yalnız %10 civarı benzin yiyişinde artış oldu..
"Yasin subay sormuş; Kartalda Ercan Ustaya yaptırmıstım 2-3 ay once ozaman ki maliyeti 225 ytl"



Bu son fotograf.

Bu arada fotoraf gönderen arkadaşlar 640 X 480 e göre ayarlarlarsa iyi olur zira forumda görmek ve forumu okumak zor oluyor.
Herkese sorunsuz günler dilerim.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
batista,eksozları degistirmissin sanırım ses nasıl acaba ve nerede ve ne kadara mal oldu bende degistirmeyi dusunuyorum
 
Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
50
aytu' Alıntı:
ARKADAŞLAR ZIRILTI OLAYI BİTMİŞTİR BULDUM ÇÖZÜMÜ

Radyötör fanı yapıyor sesi a.g. bu kadar zaman kıvrandırdı beni şimdi söktüm radyötörü önündeki metalden huylanıyordum ondan geliyor gibiydi çalıştırdım motoru hala var ses bi baktım fan gaz verdiğim zaman zırıldıyor elimle dokundum kesildi ses ama nasıl sabitlenecek bilmiyorum ama sesin kaynağı o
motorun içinden gelen ses kaldera abimin dediği gibi egzantirik zinciri yapıyor o sesi tahminen rodajdan sonra düzelecek:mrgreen: tebrikler için msn [email protected] arkadaşlar:)

bu zırıltı olayına neden hep tek bir sebep arıyorsunuz, anlamak güç. Mekanik aksam bu, kimi zaman radyatör fanının rulmanı aşınır ses yapar, kimi zaman başka bir yatak aşınır ses yapar, korna titrer ses yapar, far titrer ses yapar, yapar ki yapar. İlla aynı olacak diye bir kaide yok ki, misal ben yolda giderken de garip bir motor sesi geliyor, sanki 250cc su soğutmalı bir RR :cherry:

Kastro olayını dün akşam gyazici ile konuştuk, 8-9 temmuz haftasonu Marmara Adası'ndayım, beklerim. 1-2 temmuz haftasonu güzel bir gezi olur, ve fakat bende bir tek pijama var, kamp ekipmanı hak getire. Ama güzel salata yaparım hani :p

Sevgiler,
AA.
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
batista123' Alıntı:
bana göre motorun ıkı eksıği kaldı birincisi ve önemlisi ekstar korna..
ıkıncisi yan sisler
Dostum ben kornayı değiştirdim,internetten havalı korna aldım ve yanında gelen röleyle eski kornanın yerine taktım,şahane oldu.maliyeti 55 Ytl.(italyan malı stebel marka bir korna)
Bi de arkadaşlar motordan anlayanlar şu linke bir göz atsın lütfen,bizim motorları cok yakından ilgilendiren bir durum(çift silindir/tek silindir olayı)
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16655
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
47
Ali Usta Sorunsalı...

daha önce forumda da bahsettiğim motorumla geçirdiğim ufak kazanın ardından motorumu servisten geri aldığımdan beri yaşadığım problemler...

(ayrıca 500 km bakımı ardından ortaya çıkan problemler de diyebiliriz...)
1-motorumun amortisöründe herhangi bir kasnama/takılma yoktu kazanın ardından servise giderken(b.çekmece'den mecidiyeköy'e gittim,bir durup düşünün hele,devamında anlatacağım şeyin ne olduğunu daha iyi anlayacaksınız...artık o yorumu ben yapmak istemiyorum ama fazlasıyla ortada gibi olup biten!!!),sadece direksiyonun hafif sağa çekme eğilimi vardı virajlarda...artık pek muhterem ali usta hazretleri ne gibi bir müdahalede bulunduysa motoruma,geri aldığımda amortisörüm dibine kadar inmiş bir halde kasnamıştı...bana amortisörüm eğrildiği için böyle olduğunu,sağ amortisörün değişmesi gerektiğini söyledi...ben de kendisine karşılık olarak neden geçen 1 hafta içinde değişmediğini,ne yapılması gerekiyorsa onu yapmasını,masraftan kaçınmayacağımı belirttiğimi hatırlattım...beni cepten aradığını ama ulaşamadığını,bunun üzerine parçayı getirtmediğini söyledi...hemen babamı arayıp durumu anlatıp ne yapmam gerektiğini sordum...peder bayağı bir trip attığı için ali beye benden haber beklemesini,1 ya da 2 gün içinde kendisine haber vereceğimi söyledim amortisör konusunda...(sipariş etmesi için-ki o da ayrı bir konu,ana bayii & serviste yedek parça stoğu yok!!!)kendisi bunun üzerine haber vermeme gerek olmadığını,kendisinin zaten bu parçayı elinde bulunması açısından sipariş edeceğini söyledi...(bkz. geçtiğimiz hafta pazartesi gerçekleşiyor bu olay...)ben yetinmedim cumartesi günü babamı yolladım servise...babama pazartesi parçanın ellerinde olacağını,montajını hemen yapabileceklerini söylediler...bu sabah aradığımda telefona çok afedersiniz konuşma özürlü bir arkadaş (bilin bakalım kim-dağdan indim şehire modeli insan da diyebiliriz!!!) çıktı ve parçanın gelmediğini söyledi...1 hafta boyunca yaşananları ve yapılan konuşmalardaki diyalogları hatırlattığım halde pek anlıyor gözükmedi kendisi...(zira ben türkçe konuşuyorum ama arkadaşın bundan anlayabildiğine pek emin değilim!!!)

2-motor buz gibi olduğu halde (dile kolay 1 hafta aykon'un altındaki otoparkta yattı) ilk çalıştırma anında hararet müşürü yanıyor ve 10-15 dakka tam yol gitmeden normale dönmüyor...(fanın çalışmasında bir problem yok allah'a şükür,o canavar gibi)her sabah ve her uzun süreli parkın ardından rutin hale geldi bu olay...

3-motoru satın alıp ilk teslim aldığım günkü ani ataklık hali (kalkışlardaki) 500 km rodajyonun sonlarına yaklaşırken neredeyse tamamen ortadan kalkmıştı,motoru bakımdan teslim aldığımda gördüm ki yeniden başlamış...

4-motorun alt-ön tarafından bir zırıltı gelmeye başladı ki,(özellikle orta-alt devirlerde) bende didona kafa atma isteği uyandırmaya başladı sıkışık trafik gibi ortamlarda...

5-arka fren hala gerekli performansı gösteremiyor,fazlasıyla zayıf kalıyor ani durumlarda...(hesapta ayarlamıştı adamın biri!!!)

6-arka sol çantanın üzerindeki reflektör "pufff" oldu...yerinden çıkmış giderken!!!artık "yok artık LeBron James" demek istiyorum...servisten çıktığından beri rodajyon sırasında neredeyse yokolmuş olan vibrasyon adeta yeniden hayat buldu,bu da böyle sorunlara neden oluyor(plakamda düştü,30 TL daha plaka masrafı yaptım tekrar çıkartmak için,o apayrı hiç girmeyeyim o mevzuya,ağzım bozulacak yoksa!!!)...sahi merak ediyorum...bu adam vida sıkmak ve 20 milyonluk yağı 35 milyona satmak(eh satmışken değiştiriyor da sağolsun!!!) dışında ne yapar???ayrıca ne marka yağ kullandığını da pek merak etmekteyim...

7-sabahları ilk çalıştırmanın ve motoru ısıtmanın ardından vites değişimi yapıldığında gerçekleşen takırtı ve stop etme eylemi debriyajı 1-2 kere pompalamayı bırakın 8-10 defa pompaladığım halde halen daha olmakta...

8-ve bombayı sona sakladım...sanırım radyatörüm delindi dün akşam üzeri benim de...işe giderken kupkuru asfaltta yüzüme ve kollarıma minik su damlacıkları gelmeye başladı...(80 km/h sürat,önümde taşıt yok,yol kupkuru,hava bayıltacak kadar sıcak!!!)

ben hiçbir şey demek istemiyorum ama sanırım sizler neler hissettiğimi anlamışsınızdır...bu motor 3 haftalık henüz,buna rağmen motora ait olmayan kusurlar nedeniyle (radyatör hariç) bunaldım fazlasıyla...katrancı inşallah bana da çözüm olur diğer arkadaşlara olduğu gibi,zira fazlasıyla soğudum şu yaşadıklarım yüzünden kızımdan...o derece ki kendimi işime gücüme veremiyor,adam gibi bir izin günü geçiremiyorum!!!

tuncay ve murat abileri tenzih ederim,onlar çok iyi ve ilgili insanlar...ama malum şahıs varya o malum şahıs...aykon'un ismine daha çok zarar verir bu gidişle...acaba fidan hanımın bu olan bitenlerden haberi varmı asıl onu merak ediyorum ben!!!bilmem anlatabildim mi!!! (kısacası ben olsam bu adamı bir saniye yanımda çalıştırmazdım!!!fidan hanım eğer bunları okuyorsanız firmanızın prestiji açısından nasıl hareket etmeniz gerektiği konusunda bir kanaat edinmişsinizdir muhakkak...yanlış anlamayın,asla ama asla size işinizi öğretmek gibi bir küstahlıkta bulunmuyorum,bunu yapamam da zaten...sadece bu kadar fazla sayıda ve nitelikli şikayete tepkisiz kalmamanız gerektiğini belirtiyorum...umarım benim ve diğer arkadaşların sesi ulaşır bir şekilde size...)
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
190
unicorn;

yaşadığınız tüm olumsuzluklar için geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. sizin sorununuz tamamen servis ilgisizliğinden kaynaklanmış. umarım katrancı servisinde tüm sorunlarınız çözüme kavuşur.

murathol;

regal ile ilgili yazdıklarınıza katılıyorum. ancak, bu motosiklet böyle. bu konuda servisler bizlere yardımcı olacak. başka ne yapılabilir ki. siz diyorsunuz ki, ithal edilmesin o zaman. bu fiyattaki motosikletler ithal edilmez ise.. biz yada diğer benzer gelir durumundaki insanlar motosiklet sahibi olamayacaklardı.

ayrıca, Türkiye de kanuni, ramzey, bisan vb. motosiklet üreticileri de var. bunların hangisi kendi motosikletini kendisi üretiyor. hepsi sağdan soldan toplama yapıyor. yıllarca kanuni çin menşeili motosiklet parçalarını bir araya getirmedi mi? peki bu motosikletlerde sorun yok mu idi? vardı.. ama servis olayı çözüyordu.

regal raptor Türkiye'de çok uygun fiyatlarda satışa sunuldu. öyle ki, 2005'te geldiği esnada kanuni'nin 250'lik motosikletlerinden ucuz ve üstün özellikli idi. niye kanuni'den bahsediyorum.. TSE'den bahsedildiği için. halbuki kanuninin motosikletleri de montajdı. o zaman ne değişmiş oldu. ya kanuni çok kaliteli çinli parçaları getirip montajlıyordu, yada parçalar farketmiyor.. ama kanuni çok dikkatli montajlama yapıp, satmadan önce motosikletin iyi çalıştığından emin oluyordu.

şimdi ise verdiğimiz 4-5 tl arası bir para. yok o niye öyle, yok bu niye böyle diye sorular soruyoruz.. yani ben bile soruyorum. neden? bu motor parasını hak etmiyor diye DEĞİL. bu motordan daha çok randıman ve keyif alalım diye.

öte yandan.. ne kadar para.. ne kadar köfte misali, regal raptor alternatiflerine göre rüştünü ispatlamış bir motosiklettir. yine öte yandan bu motosiklet bu hali ile ilgiltere de bile satışta olan bir motosiklet. ilgiltere dekilere çok kaliteli regal, türkiye dekilere önemli değil mantığının olduğunu da sanmıyorum.

yine öte yandan.. bu motosiklet:

ULUSLAR ARASI STANDARDI: Avrupa tip onayı ECC
AVRUPA TİP ONAY NO : e4*2002/24*0524*00

ile türkiye de satıldı. konunun takipçisi olacağınızı belirtiyorsunuz. bu bilgileri de Sinan Aygün bey'e iletebilirseniz. memnun oluruz. çünkü bir zamanlar yine bu forumda, acaba bu belgeler sahte mi diye sorulmuş ve doğruluğu sorgulanmıştı. biz bu bilgiye ulaşamayabiliriz ama Sinan Aygün bey ulaşabilir diye düşünüyorum.

ilginiz için teşekkürler.. devamını bekleriz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
murathol; kendi motorunun daha ucuz olduğunu söylemişsin ama anladığım kadarıyla daha sağlam bir makinen var. Hayırlısıyla kullanmanı diliyorum ve sana haddim olup olmadığını sorgulamadan bir tavsiyede bulunuyorum: Eğer bir gün motorunu değiştirmek istersen Regal Raptor almanı gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Ve altın gibi bir bilgi: Bu motor ciddi anlamda kaliteli bir motor. Bin ve git... nereye olursa.

Servis sorunu şu an itibariyle gülünecek bir boyuta ulaşmış bulunuyor. Son olarak Unicorn Knight'ın yazdıklarına da baktım ve artık kızmaktan vazgeçtim.

Sorunu olan sorar: "iyi de abi niye böyle yapıyor bu"
Ulu Bilge cevaplar: "normaldir normal"

Servis kalitesi motoru rezil de eder, vezir de... sesim her yerden duyuluyor mu?
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
1
sayın unicorn knight arkadaş eger sorunun var ise tam yetkili bir arkadaş ulaşana kadar bence çaba göstermen gerekir.ayrıca insanlarla dalga geçer gibi yada aşşallarcasına burada yazamasın.EGER sorunun ürün ile ilgiliyse firmaya yada çalışan personelle ise yine firmaya ŞİKAYET EDERSİN.öyle yazmakla olmuyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst