Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
muhendis1959' Alıntı:
Arkadaşlar belki bana güleceksiniz ama bir çoğunuzun da bunu bilmediğine eminim herkes öğrensin diye yazıyorum.

Sinyal verdikten sonra sinyali kapatmak için kolu aksi istikamete azıcık çekiyordum ve kapanıyordu, ama çoğu zaman ne tarafa sinyal verdiğimi unuttuğun için düğmeyide ne tarafa çekeceğimi bilmiyor, sinyal lambasına bakıyordum (Yaşlılığıma verin) ama bugün elim çarptı sinyal kendiliğinden kapandı, sonra incelediğimde meğerse ne tarafa sinyal verirsen ver düğmenin ÜZERİNE BASINCA kırt edip sinyal kapanıyormuş, kendi kendime amma güldüm haaaa.
Sinyal genelde öyle olmuyo mu zaten motorlarda???Benim raptor sola sinyal verirken zor geçiyo nedense,1-2 kez denemem gerekiyo ama sağda bi sorun yok sanırım butondan kaynaklanıyo.Bu sorunu yaşayan başka birisi var mı diye merak ettim şimdi...Bir de kornayı değiştirip havalı korna taktım duyan kamyon geliyo zannedip kenara çekiliyo,montajı da gayet basit oldu eskisini söküp röleyle ayn yere bağladım...tabi motoru muayeneye götürüken eskisini takmak gerekicek ::xrock:: ::xrock::
İstanbul"da olmadığım için gezilere katılamıyorum,içim gidiyo be...:pr:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
talkie' Alıntı:
Sinyal genelde öyle olmuyo mu zaten motorlarda???Benim raptor sola sinyal verirken zor geçiyo nedense,1-2 kez denemem gerekiyo ama sağda bi sorun yok sanırım butondan kaynaklanıyo.Bu sorunu yaşayan başka birisi var mı diye merak ettim şimdi...Bir de kornayı değiştirip havalı korna taktım duyan kamyon geliyo zannedip kenara çekiliyo,montajı da gayet basit oldu eskisini söküp röleyle ayn yere bağladım...tabi motoru muayeneye götürüken eskisini takmak gerekicek ::xrock:: ::xrock::
İstanbul"da olmadığım için gezilere katılamıyorum,içim gidiyo be...:pr:

Sinyal anahtarının içine bir ufak damla yağ damlat ama sakın fazla değil ufacık bir damla, düzelir.

Sen havalı korna değilde gemi düdüğü taksan 4 tekerlekliler için fayda etmez, korna yerine şöyle uzun kollu bir tokmak taksan daha iyi olur.
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinize merhabalar arkadaşlar......

şu ön taraftan ses gelen arkadaşlar bendede olmuştu,sanırım sizinkide aynı sebepden olabilir.debriyaj elciğinizin vidası gevşek olabilir.elciğin alt tarafına bakın o somunu sıkın arkadaşlar.....
herşey gönlünüzce olsun......

promethe 76
hayırlı olsun arkadaşım gülegüle kullan....
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
camadan' Alıntı:
hemen yardımcı olayım çarşamba günü toplanıp tabiki linki işte aşağıda bütün RR kullanıcılarını bekleriz.

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16329

karar verildikten sonra gidip bi inceleme yapacak dostdark arkadaşımız pazarlık yapacak sonra da 15-16 temmuzda mekanda olacağız

bununla ilgili linkte aşağıda hepinizi bekleriz.

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16060

camadan sanırım anlaşamdık seninle. ben Regal Raptor kullanıcılarından bahsediyorum. senin verdiğin linkteki toplantı genel.

muhendis1959' Alıntı:
Erdem Kardeşim topik o kadar dağıldıki her kafadan bir ses çıkıyor, şu motoru aldığımdan beri, hiç gurup halinde biyere gidemedim, 4 sefer uzun yola çıktım tekbaşıma, cumartesi günü de tekirdağa gittim, kiraz festivali vardı, pazar günü millet toplandı bir vadiye gitti, bende gidecektim ama üniversite sınavı vardı o yüzden öğleden sonra o vadimidir nedir oraya gideyim dedim burada yerini sordum kimse cevap vermedi, bende gidemedim,

senin listene çoğunluk duyarsız kaldı, ben bu topikten artık fazla birşey beklemiyorum, yazmaktan artık ellerim yoruldu.

Ayın 25 inde kerpeye bir gezi düzenleniyor, necdet isminde bir kardeşimiz, oraya gitmeye karar verdim, burada sordum gelecek varmı bizden diye kimse cevap vermedi, YANİ ANLIYACAĞIN HERKES KENDİ HAVASINDA. ben de artık kendime gezi düzenliyorum, haftaya kerpeye yalnız gideceğim, ondan sonraki hafta kastroya, daha sonra kilyosa,daha sonra ağvaya gideceğim.


walla bu gidişle bende vazgeçeceğim, zaten üyesi olduğum başka yer var. ben burada regalcileri bir araya toplamaya çalışıyorum ama katılım çok az

aytu' Alıntı:
arkadaşlar sesin kaynağı olmasada başka bir ses kaynağı buldum artçının sağ ayaklığı da ses yapıyor ama öndeki sesin kaynağı bu olamaz kafaya takıncada rahatsız ediyor bilmiyorum başka rahatsız olan var mı




erdem abi ben mail olarak gönderdim bilgileri alıp almadığını bildirirsen sevinirim
gezilere bende katılmak istiyorum ama ben aydın dayım bu taraflara doğru bir gezi düşünürseniz ben seve seve katılırım...:queen: :queen:


aytuğ senden e-mail gelmedi

aytu' Alıntı:
arkadaşlar sesin kaynağı olmasada başka bir ses kaynağı buldum artçının sağ ayaklığı da ses yapıyor ama öndeki sesin kaynağı bu olamaz kafaya takıncada rahatsız ediyor bilmiyorum başka rahatsız olan var mı




erdem abi ben mail olarak gönderdim bilgileri alıp almadığını bildirirsen sevinirim
gezilere bende katılmak istiyorum ama ben aydın dayım bu taraflara doğru bir gezi düşünürseniz ben seve seve katılırım...:queen: :queen:


aytuğ senden e-mail gelmedi

aidikurt' Alıntı:
erdem abı bıde su lıstedekı bılgılerı sayfada falab bı yerde verme sonra problem yaratır herkes kullandıgı maıl adresını versın sadece lıstede olanlara maıl yoluyla gonder ben keeway sl 150 fun club kururken oyle yaptım yenı kullanıcılar eklenınce haftada bır lısteyı update edılmıs halıyle yolladım

aslında haklısın ama bütün arkadaşların e-mail adresleri yok. özellikle forumdan mesaj gönderen arkadaşlar e-mail gönderirse http://autos.groups.yahoo.com/group/RegalRaptor/ e-mail grubuna üye yaparım.

======================================================

bana gelen e-mail ve forum mesajları ile listenin son hali


1- aloneWolf07 - Ahmet Avcı / 07 GV 670 / Merkez - Antalya / e-mail var / telefon var

2- Bozkurt - Ali Bozkurt / 10 F 2073 / Merkez - Balıkesir/ e-mail var / telefon var

3- burakizar - Ali Burak İzar / 34 AU 5786 / Kadıkoy - İstanbul / e-mail var / telefon var

4- fevkalbesher - Aytuğ Arıkan / 34 GS 0915 / Bostancı - İstanbul / e-mail yok / telefon var

5- bahri26 - Bahri Balkan / 10 SF 158 / Susurluk - Balıkesir / e-mail var / telefon var

6-Topuz - C. Yunus Özkurt / 16 CKT 39 / Erzurum - Bursa (yazın) / e-mail var / telefon var

7- erdem.gunduz - Erdem Gündüz / 34 ED 5146 / Bostancı - İstanbul / e-mail var / telefon var

8- gyazici - Gökhan Yazıcı / ............. / Maltepe - İstanbul / e-mail yok / telefon yok

9- cbr halil - Halil Birdal / 34 AZ 6983 / Çamlıca İstanbul / e-mail var / telefon yok

10- batista123 - K.Tunay Yalavaç / 34 TJ 5870 / .......... - İstanbul / e-mail yok / telefon var

11- mühendis1959 - Müslüm Akpek / 34 FTA 06 / ........... - İstanbul / e-mail var / telefon var

12- demonicdreams - Nihat Uzun / 34 TJ 7653 / Kağıthane - İstanbul / e-mail var / telefon var

13- dishchy - Özgür Yıldız / 35 AP 9170 / Gaziemir - İzmir e-mail var / telefon var

14- uzman_1907 - Tansel Akçabaş / 34 PEL 07 / ......... - İstanbul / e-mail var / telefon var

15- yasinsubay - Yasin Mısır / 34 AU 5347 / Ümraniye - İstanbul / e-mail var / telefon var

16- sea scout - Hamit EROL / 35 AT 6209 / bayraklı - izmir / e-mail var / telefon var

17- hunluata - Hakan Ünlüata / .............. / Beşiktaş - İstanbul / e-mail yok / telefon var

18- orhanay - orhan aybaş / 34 BF 1636 / tuzla - istanbul / e-mail var / telefon var

19- can - Can Yurday / ............../ Fındıkzade - İstanbul / e-mail var / telefon var
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
190
geçen gün otobüste giderken çok uzaktan bir motosiklet karartısı gördüm. zannedersem bir regal idi. o kimdi?

beni otobüste görmedi mi? eğer gördüyse.. niye durup bana "bay bay" etmedi? eğer görmediyse.. niye görmedi? derhal bir açıklama getirsin.. yoksa bu gece uyuyamayacağım.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
muhendis1959' Alıntı:
Aramıza hoşgeldin, bu alete dikkat et, ona iyi bak oda sana iyi bakar.:cat:
eee bazen o bizi taşıyacak bazen biz onu menfaate dayalı bir aşk bizimkisi:) hoşbulduk abi teşekkür ederim.
hunluata' Alıntı:
hayırlı olsun arkadaşım güle güle iyi günlerde kullan.
watercolours' Alıntı:
hayırlı olsun.............
teşekkür ederim.:rendeer:
BABAADAM' Alıntı:
hepinize merhabalar arkadaşlar......
şu ön taraftan ses gelen arkadaşlar bendede olmuştu,sanırım sizinkide aynı sebepden olabilir.debriyaj elciğinizin vidası gevşek olabilir.elciğin alt tarafına bakın o somunu sıkın arkadaşlar.....
herşey gönlünüzce olsun......
promethe 76
hayırlı olsun arkadaşım gülegüle kullan....
çok teşekkürler:rendeer:
ne güzel yer burası Keeway topicinden farkı yok. herkes dost canlısı inşallah böyle devam eder. radyatörün ordan gelen sesin kaynağı bulundu mu???
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
promethe76' Alıntı:
Selamlar...

Eski bir Keeway SL150 kullanıcısı olarak yarın siyah Raptor'umu teslim alıyorum. Banada kenara çekilip azıcık yer açın. açmazsanızda çingene tavuğu gibi girerim araya ben zaten...

Şaka bir yana Keeway topicinde çok güzel dostluklar edindim burada da aynı ortamı bulacağımdan hiçbir şüphem yok. Topici takip ettiğimde bunu anladım zaten. Bundan önce verdiğiniz tüm bilgiler için teşekkürler...

Yanlız kafama takıan bi soru var... Kaç basıyo bu alet??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Şaka şaka:queen:


Kazasız belasız ve arızasız günler dilerim.


hoşgeldin aramıza, regalinle kazasız belasız sürüşler. bu arada regalci olnmakla beraber birde fenerbahçeli olman dost ortamı bulman için fazlasıylka yeterli :cat: :cherry: :cherry: :cherry:

http://autos.groups.yahoo.com/group/RegalRaptor/ sitesine [email protected] bu adrese boş bir e-mail göndererek üye olup sonrada database menüsüne bilgilerini girersen listede olursun
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
erdem.gunduz' Alıntı:
hoşgeldin aramıza, regalinle kazasız belasız sürüşler. bu arada regalci olnmakla beraber birde fenerbahçeli olman dost ortamı bulman için fazlasıylka yeterli :cat: :cherry: :cherry: :cherry:

http://autos.groups.yahoo.com/group/RegalRaptor/ sitesine [email protected] bu adrese boş bir e-mail göndererek üye olup sonrada database menüsüne bilgilerini girersen listede olursun
Erdem abi hoşbuldum...

girdim ama çok karışık geldi bana... bunun için yahoodan bir mail hesabımı açmamız gerekiyor şimdi?
gerçi bilgilerini hayırlayabilirsem eskiden kalma bi tane olacaktı ama...
neyse ben deniyeyim şansımı ama isterseniz bunu bir data olayına taşıyabilirim freeserverlardan bedava bir hosting hizmeti alıp masrafsızca kendimize ait küçük bir portal oluşturabiliriz. kullanıcılar gelip gelip üye olurlar ve daha sağlıklı bir iletişim sağlayabiliriz düşüncesindeyim. ne dersin?
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
promethe76' Alıntı:
Erdem abi hoşbuldum...

girdim ama çok karışık geldi bana... bunun için yahoodan bir mail hesabımı açmamız gerekiyor şimdi?
gerçi bilgilerini hayırlayabilirsem eskiden kalma bi tane olacaktı ama...
neyse ben deniyeyim şansımı ama isterseniz bunu bir data olayına taşıyabilirim freeserverlardan bedava bir hosting hizmeti alıp masrafsızca kendimize ait küçük bir portal oluşturabiliriz. kullanıcılar gelip gelip üye olurlar ve daha sağlıklı bir iletişim sağlayabiliriz düşüncesindeyim. ne dersin?


bilgileri [email protected] adresine de gönderebilirsin.

aslında portal oluşturma fikride güzel. bende regalraptor.net sitesini alıyorum sadece bize ait bir site yapalım diye
 
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
74
muhendis 1959 abicim belki daha önce sorulmuştur ama bulamadım ben yine sormak istiyorum ön ve arka tekerlerin basınçları ne olmalıdır?
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
erdem.gunduz' Alıntı:
bilgileri [email protected] adresine de gönderebilirsin.

aslında portal oluşturma fikride güzel. bende regalraptor.net sitesini alıyorum sadece bize ait bir site yapalım diye

abi hosting alma sadece domain al alırsan hostingin portala uygun özellikleri olmalı önce bir görüşelim istersen bu konuyu özelden telefonumu atıyorum müsaitsen ara konuşalım
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
71
arkadaşlar debriyaj la falan alakası yok bu motorun önünden resmen bi zırıltı geliyor
sıkmadığım vida somun kalmadı ama hala var bu ses çözümünü bulan arkadaşlar lütfen cevap yazsın...yada sorunu olan arkadaşlar sizlerde belirtin belki bilen arkadaşlar ve abilerimiz cvp yazar...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Topuz arkadasımız benı uyarmıs database ıcın
"Trader; veritabanı fikri sizden çıkmış olmasına rağmen.. şu an siz bile erdem bey'e bilgilerinizi göndermemişsiniz. ayıp olmuyor mu birazCIK!"

Canım kardesım Erdem Raptorcuları yazıyor o yuzden ben ısmımı yazdırmadım yanlıs anlasılmasın . Ben daha genel bır database den bahsetmıstım..

Kamuoyunu bılgılendıreyım dedım:)
Selamlar
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
123
promethe76' Alıntı:
Selamlar...

Eski bir Keeway SL150 kullanıcısı olarak yarın siyah Raptor'umu teslim alıyorum. Banada kenara çekilip azıcık yer açın. açmazsanızda çingene tavuğu gibi girerim araya ben zaten...

Şaka bir yana Keeway topicinde çok güzel dostluklar edindim burada da aynı ortamı bulacağımdan hiçbir şüphem yok. Topici takip ettiğimde bunu anladım zaten. Bundan önce verdiğiniz tüm bilgiler için teşekkürler...

Yanlız kafama takıan bi soru var... Kaç basıyo bu alet??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Şaka şaka:queen:


Kazasız belasız ve arızasız günler dilerim.


Hoşgeldin arkadaşım hayırlı olsun RR un.........:bounce:
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
bu önden gelen zırıltı bende de var ben o zırıltının su hortumları üzerindeki yaylardan geldiğini düşünüyorum fakat nerden gelirse gelsin o ses rahatsız edici değil çünkü çok yüksek devirde ses yapıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar,sakın o zırıltı yüksek hız ve devirde,depo kapağının anahtar takma yerini örten küçük kapak olmasın?bende öyle bir ses var araya küçük bir kağıt ,çıkartma vb. birşey takarsanız sesi kesmiş olursunuz(şayet sizdeki ses oradan geliyorsa)
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
promethe76' Alıntı:
Selamlar...

Eski bir Keeway SL150 kullanıcısı olarak yarın siyah Raptor'umu teslim alıyorum. Banada kenara çekilip azıcık yer açın. açmazsanızda çingene tavuğu gibi girerim araya ben zaten...

Şaka bir yana Keeway topicinde çok güzel dostluklar edindim burada da aynı ortamı bulacağımdan hiçbir şüphem yok. Topici takip ettiğimde bunu anladım zaten. Bundan önce verdiğiniz tüm bilgiler için teşekkürler...

Yanlız kafama takıan bi soru var... Kaç basıyo bu alet??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Şaka şaka:queen:


Kazasız belasız ve arızasız günler dilerim.


Bir FENERBAHÇE li olarak hoşgeldin diyelim arkadasım:rendeer:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
erdem.gunduz' Alıntı:
camadan sanırım anlaşamdık seninle. ben Regal Raptor kullanıcılarından bahsediyorum. senin verdiğin linkteki toplantı genel.

yanlış anlaşma için kusura bakmayın, ama isterseniz bekleriz
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
promethe76' Alıntı:
Selamlar...

Eski bir Keeway SL150 kullanıcısı olarak yarın siyah Raptor'umu teslim alıyorum. Banada kenara çekilip azıcık yer açın. açmazsanızda çingene tavuğu gibi girerim araya ben zaten...

Şaka bir yana Keeway topicinde çok güzel dostluklar edindim burada da aynı ortamı bulacağımdan hiçbir şüphem yok. Topici takip ettiğimde bunu anladım zaten. Bundan önce verdiğiniz tüm bilgiler için teşekkürler...

Yanlız kafama takıan bi soru var... Kaç basıyo bu alet??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Şaka şaka:queen:


Kazasız belasız ve arızasız günler dilerim.

baba hosgeldın yav allah kazasız kullanmak nasıp etsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst