acemi_sofer' Alıntı:
Arkadaşlar, Regal Raptor'un kullanım kılavuzunu hangi adresten indirebilirim, bilgisayar versiyonunu nerden edinebilirim bilgisi olan var mı? Kendisinde olup bana yollayan arkadaşlara da minnettar kalırım :queen:
Not : Yellowrock'ta yok.
Değerli kardeşim eğer adresini yazarsan sana fotokopi ile çoğaltıp adresine kargo ile gönderirim.
CoolMaster' Alıntı:
bugün 130 km lik gezimizde monerom ile bir adet raptora kök söktürdüm :bounce: raptorlari atin cöpe arkadaslar monero alalim size:cherry:
Monero da fena motor değil ama kardeşim , yiğidi öldür hakkını yeme, bizim regal ler asla yabana atılmaz,inan eğer kıçın ağrımaz kolların yorulmazsa, hiç durmadan 1000Km yap sonra dur sanki motoru yeni çalıştırmışsın gibi tıkır tıkr saydırır.
Sende zaten işçilik kalitesini kabul ediyorsun, ben şahsen inan regal den çok memnunum ve aldığıma da asla pişman değilim,
REGAL RAPTOR SAHİBİ OLMAK AYRICALIKTIR.
erdem.gunduz' Alıntı:
Arkadaşlar
Bu topicde Ragal Raptor Kulanıcıları "nick - isim soyad - telefon - plaka" dan oluşan bilgilerini [COLOR="Blue"][email protected][/COLOR] adresine gönderebilirlermi. mümkünse motor ve krndilerinin fotoğraflarıda olursa daha iyi olur
Erdem kardeşim, hayırdır bizi evlatlık falanmı alacaksın, bak şimdiden söyliyeyim benim masraflarım fazladır, mesela regal raptorun her çıkan yeni modelinden birtane isterim

heh heeeeee.
Ben 47 yaşındayım olsam olsam sana kardeş olurum, o yüzden beni kardeşler kategorisine al, ama masraflarımdan yine de kurtulamazsın bak şimdiden söyliyeyim.

:cat: