Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
81
benim motor RR 2000 km de ve vibrasyon var nasıl desem bazen fazla bazen az motor suğukken ilk çalıştığı anda süper belli bir süre sonra ısındıktan sonra belli düzeyde vibrasyon oluyor soranlara cevap ve benim sorum bu sizce neden olbilir tecrübeli arkadaşlar cevaplarlarsa sevinirim biraz ayrıntılı olursa daha çok sevinirim yalovadan saygılar troooooooy
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kerpe Gezisi

Arkadaşlar 25.06.2006 tarihindeki Kerpe gezisine katılacak kimse varmı içimizde, eğer bizden kimse katılacaksa bende gideceğim bizden kimse yoksa gitmiyeceğim, bana katılacak olanlar isimlerini yazabilirmi.
 

ncg

Katılım
22 May 2006
Mesajlar
6
Dostlar Selam,
Forumu okucam diye Cuma gunu i$ ten gec ciktim. Bugun i$e geldim musait olunca hemen okuyamadigim sayfalari keyifle bitirdim:) Su elimdeki 3milyarcik paranin ustune para koyup motor RR me kavusamadim. (Diyorum pesinmi versem hepsini yoksa alternatif mi yaratsam-paranin gozu kor olsun)Bu hafta ici kask alicam bana model soyleyebilirmisiniz? 100-150Euro arasi veya ustu bir model.

Kaldera IRAK gezisinde drag star alamadinmi? Aldiysan RR yi banada bagislayabilirsin:)

Database icin ben birkac birsey yapabilirim. Bana Text dosyasinda ornek olarak "isim soyad telefon adres email vs..." formatinda bir bilgiler ulastirilabilir ise bir Visual Basic(Windows pencereleri gibi) kodu yazabilirim. Calistirilabilir olarak (exe) size bunu maille ulastiririm.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
hjc alabilirsin kask olarak. fiyatları dediğin seviyededir ve iyi koruma sağlar. 3 kategorisi var. ac üst sınıf, cl orta sınıf, cs alt sınıf.
 

ncg

Katılım
22 May 2006
Mesajlar
6
ok dostum hjc ye bakarim.
Lazer Vertigo LX(190ytl), Airoh Warrior2 Kask(230ytl), NOLAN N61 (250ytl) 3 ayri marka kask ayni fiyat araliginda hangisi olabilir sence? (tam kapali)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Arkadaşlar Net'te küçük bir araştırma ile yurtdışından değişik RR fotoları buldum... Bakın bakalım...

Farklı depo ve radyatör



hava soğutmalı...


Tel jantlı...


Regal Raptor Raxtor...


Ve bu da 150cc


DEVAMI GELECEK.... Nasıl enteresan değil mi? Bu fotoların tamamı Avrupa linklerinden alındı... Ve bir sitede özellikle dikkatimi çekti, bir sürü Japon Cruiser ve Avrupa Cruiser'ın arasında bir tek Regal Yer alıyordu Çinli olarak...
 
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
8
Kullanım Kılavuzu

Arkadaşlar, Regal Raptor'un kullanım kılavuzunu hangi adresten indirebilirim, bilgisayar versiyonunu nerden edinebilirim bilgisi olan var mı? Kendisinde olup bana yollayan arkadaşlara da minnettar kalırım :queen:

Not : Yellowrock'ta yok.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Bu forumun eski sayfalarından birinde link olarak verilmişti... Forumda aramalısın, ben buradan print etmiştim, bilgisayarımda kayıtlı değil o yüzden yollayamıyorum + İngilizce idi. Elimde bu forumdan hazırladığım ve forumda da pek çok kez bahsedip, pek çok arkadaşa da yolladığım kendi hazırladığım bir dosya var, kullanım klavuzu olmasa da epeyce bilgi var içinde... İstersen özelden mail at yarın yollarım.
 
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
8
Clint hızlı cevap icin tsk. Formda aramaya basladim ama 153 sayfa icinde bulmak zor olacak. Ingilizce olması problem degil.

Not : Clint'e cevabi yazdiktan sonra formda aramaya basladim, ancak 20ci sayfaya kadar gelebildim. Sayfalara tek tek bakmakla bulamayacağım sanirim kullanma kılavuzunu. Arama motorunu denedim ("Bu konuda Ara") ama ondan da bir sonuc cikmadı. Arattigim kelimeler : kullanıcı, kılavuz, manuel, manual. Daha hızlı bulmak icin baska tavsiyesi olan ??? :pr:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
acemi_sofer' Alıntı:
Clint hızlı cevap icin tsk. Formda aramaya basladim ama 153 sayfa icinde bulmak zor olacak. Ingilizce olması problem degil.

Not : Clint'e cevabi yazdiktan sonra formda aramaya basladim, ancak 20ci sayfaya kadar gelebildim. Sayfalara tek tek bakmakla bulamayacağım sanirim kullanma kılavuzunu. Arama motorunu denedim ("Bu konuda Ara") ama ondan da bir sonuc cikmadı. Arattigim kelimeler : kullanıcı, kılavuz, manuel, manual. Daha hızlı bulmak icin baska tavsiyesi olan ??? :pr:
dostum aradığın dosyayının linkini Bilgegölge nickli arkadaş vermişti onun mesajlarını aratırsan bulursun
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
6
bugün 130 km lik gezimizde monerom ile bir adet raptora kök söktürdüm :bounce: raptorlari atin cöpe arkadaslar monero alalim size:cherry:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
bu monero nasıl birşey, biraz bahsedermisin? keeway supershadow 250 ile benzerliği var mı? motor kasa vs ?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
6
watercolours' Alıntı:
burası arkadaşlık sitesi, yarış sitesi değil coolmaster.


Sevgili dostum amacim yaris muhabbeti yapmak degil sadece tatli bir rekabet sohbeti yapmak.Kaldi ki motorlarin güclerinden ve hizlarindan burda bahsedilmeyecekse baska nerede bahsedilecek? Amacin birilerine abanin altindan sopa göstererek agir abi imaji cizmek mi ? onuda anlayabilmis degilim.Neyse sustum...:farao:

polo34' Alıntı:
bu monero nasıl birşey, biraz bahsedermisin? keeway supershadow 250 ile benzerliği var mı? motor kasa vs ?

polo34 Monero tuhaf bir motor arkadasim.Bir tarafta cidd bazi iscilik bozukluklari var diger tarafta cok güclü ve atak bir makine.burasi raptor basligi oldugu icin detaylarina burda girmek dogru olmayabilir.Monero ile ilgili bir baslik acarim yakinda...

15.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
amacın buysa hoşgeldin. tatlı rekabete cevap gelecektir regal ustalarından :rendeer:
bu arada, ben, ağır abi? muhahahahaha
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
acemi_sofer' Alıntı:
Arkadaşlar, Regal Raptor'un kullanım kılavuzunu hangi adresten indirebilirim, bilgisayar versiyonunu nerden edinebilirim bilgisi olan var mı? Kendisinde olup bana yollayan arkadaşlara da minnettar kalırım :queen:

Not : Yellowrock'ta yok.

Değerli kardeşim eğer adresini yazarsan sana fotokopi ile çoğaltıp adresine kargo ile gönderirim.

CoolMaster' Alıntı:
bugün 130 km lik gezimizde monerom ile bir adet raptora kök söktürdüm :bounce: raptorlari atin cöpe arkadaslar monero alalim size:cherry:

Monero da fena motor değil ama kardeşim , yiğidi öldür hakkını yeme, bizim regal ler asla yabana atılmaz,inan eğer kıçın ağrımaz kolların yorulmazsa, hiç durmadan 1000Km yap sonra dur sanki motoru yeni çalıştırmışsın gibi tıkır tıkr saydırır.

Sende zaten işçilik kalitesini kabul ediyorsun, ben şahsen inan regal den çok memnunum ve aldığıma da asla pişman değilim,

REGAL RAPTOR SAHİBİ OLMAK AYRICALIKTIR.

erdem.gunduz' Alıntı:
Arkadaşlar

Bu topicde Ragal Raptor Kulanıcıları "nick - isim soyad - telefon - plaka" dan oluşan bilgilerini [COLOR="Blue"][email protected][/COLOR] adresine gönderebilirlermi. mümkünse motor ve krndilerinin fotoğraflarıda olursa daha iyi olur

Erdem kardeşim, hayırdır bizi evlatlık falanmı alacaksın, bak şimdiden söyliyeyim benim masraflarım fazladır, mesela regal raptorun her çıkan yeni modelinden birtane isterim:p heh heeeeee.

Ben 47 yaşındayım olsam olsam sana kardeş olurum, o yüzden beni kardeşler kategorisine al, ama masraflarımdan yine de kurtulamazsın bak şimdiden söyliyeyim.:) :cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst