Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
190
kaldera,

kastamonudaki motor kazası ile ilgili; ben gazete haberinin yalancısıyım. gazetede öyle yazmış.. ama sizin belirttiğiniz gibi.. tüm işlemler sonrası cenaze nakli de yapılmış ve bu süre zarfında arkadaşları orda kalmış iseler.. bazı sözlerimi geri alıyorum ve o arkadaşlardan da burdan özür diliyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
great white shark' Alıntı:
demonic dostum büyük geçmiş olsun ya... Sen bu taklaları atarken kaskın yerlere değdi mi... Merak ettiğim konulardan biri de dizlik varmıydı?
En önemlisi de dirseklerin yerden dolayı soyulmadı mı???
İstanbul'da zemzem ile motor yıkayan yerler var mı bildiğin???
Abi biliyorum ayıp ama ne dizlik ne dirseklik vardı!.. koruma kullanıyor taklidi yapmak için sadece o yarım kaskım vardı kafamda o kadar. O da bir kere yere değdi ama son taklada ayağa kalkarken (hani ters takla atarken boynumuzdan ve kafamızdan destek alıp ayağa kalkarız ya, o esnada. Darbeden ziyade 'temas'tı o da.)
Zemzem konusunda yardımcı oluruz :) Hiç olmadı marketin birinde görmüştüm zemzem kola var!

Çalışma sorunuyla ilgili olarak; kimi motoru boğuyor, kiminin ki elektrik kaçıyor bilmem n'oluyor falan. Benim şu ana kadar hiçbir sorunum olmadı. Anlamadığım şu ki; bazen sabah motorumun yanına geldiğimde jikle çekili, cdı (doğru mu) düğmesi on konumunda, benzin musluğuyla oynanmış buluyorum... gaz koluna neler yaptıklarını hayal bile edemiyorum. Kar zamanı 3 gün kar altında yatmıştı, hiç çalıştırılmadan. Ve bir keresinde de 5-6 saat kadar kontak açık vites boşta bırakmıştım (ışığı yanıyor)... Her seferinde tek dokunuşta çalıştı. Diğerlerinden farkı ne olabilir. Yani onlardaki sorun, ya da bendeki iyi olan şey ne?.. Bunu ciddi ciddi merak ediyorum. Çünkü forumları okuduktan sonra bi ara selektör yapmaya bile korkar olmuştum :)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
arkadaşlar ben keeway sl 150 kullanıcısıyım yanlız bu motorda su soğutmalı ve 250 lik hani aklımdan geçmiyor değil bana ikisinide kullanan bi arkadaş varsa artı eksilerini alnatabilir yardımcı olurmu teşekkürler
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
91
obkavi dostum senin makinan da en az RR kadar güzel bir makina. Benim nacizane fikrim sl 150 den RR' a geçmek çok gereksiz bir hareket olur. Hiç motorun olmasa RR al derdim ama sl'in varsa ona binmeye devam et.

Demonic sana çok geçmiş olsun ama harbiden geçmiş olsun. bidaha düşme seni beceriksiz:)
Bide özrü kabahatinden büyük viraj keskin değildi diyor. E viraj keskin değilse neden düşüyorsun düz yolda. Tabi önüne bakmaz sağı solu kesersen olacağı bu. Zaten yollarıda bulamamışsın, ben daha ne diyim ki. Sen kalk çanakkalelere git düşmeden allahın Kağıthanesinde asfaltı öp.
Hadi hadi sil gözlerini de buluşalım hafta sonu.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
muhendis1959' Alıntı:
KALDERA KARDEŞİM,

Sen otomativ sektöründesin, senin bu konu ile görüşlerin nedir.Yani motorun yüke bindiğinde sekman şakırtısının artması avanstan olabilirmi, birde biz kurşunsuz benzin kullanıyoruz, ama bu motorların sistemi sanki kurşunsuz benzin için değil de eskiden kullandığımız süper benzine uygun, ne dersin.
avansla ilgili yukarıda yazmıştım.benzin konusunda ise değin gibi 98 oktan benzin yeni nesil enjeksiyon ve jetronik sistemlerinde uygundur.bizim motor karbüratörlü eski sistem ben 95 süper kullanıyorum.duyulan şakırtıya gelince burda teşhis yanlış olmasın...zaman zaman bende bişeyler duyuyorum ama bu ses herhangi bir vuruntu sesi değil.gyazıcı da böyle bir sesten bahsetti bana.dinledik motorunu beraber,bir şey duymadık.normaldi herşey..yalnız motoru çöp konteynerine benziyodu.benim motoru görünce komplexe girdi

hafta sonu ırak ta olcağım muhtemelen.bir haftalık ...hazırlıklarım bu yönde.yok olmadı iptal edersek varmı bir toplantı üşütük çete

daha önce bir arkadaşa sanırım geçen sene duyduğu şakırtı ile ilgili cevap yazmışım.sanırım yakıtın cinsiyle ilgili sormuş.ordan verdiğim yanıtı copy paste yaptım..


yakıtın yanmadan önce ne kadar sıkıştırılabileceğini işaret eden değer oktan değeridir. oktan değeri ne kadar yükseldikce yakıtın sıkıştırılabilme oranı ve dolayısıyla aracın pefonmansıda yükselir. 95 oktanlık benzinde % 95 oranında oktan kullanılırken % 5 oranında heptan kullanılır.sadece yüksek oktanlı yakıtlara göre dizayn edilen motorlar o yakıttan maksimum gücü elde edebilir.düşük oktanlı yakıtın yüksek oktana göre dizayn edilmiş bir motorda kullanılmasıysa , vuruntuya yani yakıt hava karışımının buji tarafından çıkan kıvılcımdan önce yanıp süpap lara zarar verir.

burada yüksek oktan benzin kullanımı da tam tersi etkiyi verebilir
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
10
ilgilenen herkese teşekkürler
haklısınız sanırım ,gelen gaz koluna basmış giden gaz koluna basmış bu yüzdende motor boğulmuş arkadaşların yardımıyla motoru çalıştırdık. sesi acayip çıktı sandımki mobilet bir süre sonra düzeldi ama yüreğim azıma geldi.viteside bir süre debriyaz basık halde dolaşarak 1 e indirdim sorun düzeldi.
zamanla öğlenirim her halde ama korkum ben öğrenene kadar motorun motorluktan çıkması.
herkese kazasız belasız sürüşler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
petitfalcon' Alıntı:
Demonic sana çok geçmiş olsun ama harbiden geçmiş olsun. bidaha düşme seni beceriksiz:)
Bide özrü kabahatinden büyük viraj keskin değildi diyor. E viraj keskin değilse neden düşüyorsun düz yolda. Tabi önüne bakmaz sağı solu kesersen olacağı bu. Zaten yollarıda bulamamışsın, ben daha ne diyim ki. Sen kalk çanakkalelere git düşmeden allahın Kağıthanesinde asfaltı öp.
Hadi hadi sil gözlerini de buluşalım hafta sonu.
Biri polis çağırsın, biri de bir imam bulsun!.. Tabancamı getirin bana!.. :)

Haftasonu hazırım. Bir haber edin yeter!
(herhangi buluşma yazısına cevap yazmazsam görmedim demektir, biriniz arasınız beni c.tesi günü)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
demonicdreams' Alıntı:
Biri polis çağırsın, biri de bir imam bulsun!.. Tabancamı getirin bana!.. :)

Haftasonu hazırım. Bir haber edin yeter!
(herhangi buluşma yazısına cevap yazmazsam görmedim demektir, biriniz arasınız beni c.tesi günü)
hocam gecmıs olsun yenı haberımız oldu..

bence bır database yapalım faydası olur .. yanı allah korusun bır yerde basımıza bırsey geldıgınde arayacagımız arkadaslar bellı olmalı.. arabalı ya da motorlu..
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
demonicdreams geçmiş olsun çok bedava atlatmışsın kazayı. taklalar atıpta sende bişeyler olmaması mucize gibi bişi.
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
obkavi' Alıntı:
arkadaşlar ben keeway sl 150 kullanıcısıyım yanlız bu motorda su soğutmalı ve 250 lik hani aklımdan geçmiyor değil bana ikisinide kullanan bi arkadaş varsa artı eksilerini alnatabilir yardımcı olurmu teşekkürler
Obkavi selam,

Ben hem SL hem de RR kullanmış biri olarak aralarında ciddi fark olduğunu sana söyleyebilirim...
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Eyy büyük RAPTOR camiası

21-26 Haziran da yapılacak Marmok festivaline katılıyor muyuz?Ben festival alanına geçen ay bir ön tur düzenlemiştim güzergahı ve kamp alanını sizlere anlatmama kelimeler yetmez....Muhteşem...insallah katılan birçok RR cuyla tanışma fırsatı yakalarız.Herkese sevgiler sunuyorum:rendeer:
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
55
demonicdreams dostum geçmiş olsun ucuz atlattığına sevindim.Dünde ben bi kazadan ucuz kurtuldum daha yeni kalktım ışıklardan birden arabanın biri önüme fırladı ve fren yaptım ama motorun kıçı savruldu asfaltı öpmekten zor kurtuldum valla birden ne olduğunu anlayamadım ama motorun lastiklerinin havası bana biraz az geldi servislede sorun yaşıyorum onun için lastiklerin ideal havası nedir arkadaşlar bana bi yardım etseniz şimdiden teşekkür ederim herkese kazasız sürüşler:cat:
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
AloneWolf07' Alıntı:
demonicdreams dostum geçmiş olsun ucuz atlattığına sevindim.Dünde ben bi kazadan ucuz kurtuldum daha yeni kalktım ışıklardan birden arabanın biri önüme fırladı ve fren yaptım ama motorun kıçı savruldu asfaltı öpmekten zor kurtuldum valla birden ne olduğunu anlayamadım ama motorun lastiklerinin havası bana biraz az geldi servislede sorun yaşıyorum onun için lastiklerin ideal havası nedir arkadaşlar bana bi yardım etseniz şimdiden teşekkür ederim herkese kazasız sürüşler:cat:
kitapcığında ön 32 arka 32 yazıyo hatırladıgım kadarıyla. ama ön 28 arka 30 bence iyidir.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
herkez ruhsatlarına bir bakıversin arkadaşlar
01.01.2005 tarihi itibariyle uygulanmasına başlanan araç muayenesi hakkındaki yönetmelikte ifade edildiği gibi motosikletler alımından itibaren 3 yıl devamında 2 senede bir muayeneye tabiymiş .hepimiz söz konu olan tarihten sonra aldık...... eğer yanlışlık varsa muayene istasyonları düzeltmeyi yapıyormuş. benimde düzeltmeyi yaptırmam gerekiyor.banada 2 yıl yazmışlar...
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
Topuz' Alıntı:
"Kazada ölen arkadaşlarını bırakıp yola devam ettiler"

Türkiye'yi gezmek için İzmir den yola çıkan 7 motosikletli'den biri kastamonu dağı mevkiinde virajı alamayıp, karşı şeritte yer alan bir köy tabelasına çarpmış. kaskı varmış.. ancak, yine de ecel onu orada bulmuş. jandarma, polis vs. haber verilmiş. ilgililer gelince.. diğer 6 kişiden 4'ü "yapılacak bir şey yok. Allah rahmet eylesin" diyerek yollarına devam etmişler. diğer 2 arkadaşının orda kaldığı haberden anlaşılıyor.

benim asıl sorgulamak istediğim.. dostluk bu kadar basit olamaz. bu mudur gerçek dostluk. hiç değilse programınızı iptal edebilir.. arkadaşınıza son görevinizi yerine getirebilirdiniz. bana göre maddi ilişkiler üzerine kurulmuş dostluklarda ruh olmadığı için.. hepsi böyle biter. unutulursunuz. gerçek dostluk bu değildir.

bu konunun basına yansıdığı şekille uzaktan yakından alakası yok. yanındaki arkadaşlarının bazıları izmire geri dönmüş diğerleri de ailesiyle beraber cenaze işlemleriyle uğraşmışlar

==================================================
http://www.vatanim.com.tr/root.vatan?exec=haberdetay&tarih=06.06.2006&Newsid=79312&Categoryid=7

Sinop'tan Anamur'a kadar gündoğumundan günbatımına kadar bin kilometre yol katetmek için İzmir'den 6 arkadaşı ile birlikte yola çıkan mobilyacı Atilla Tunç, Kastamonu-Ankara karayolunda bulunan Beşdeğirmenler Köyü yakınlarındaki çift şeritli yolda virajı alamayarak yol kenarındaki azami hızı gösteren levhaya çarptı.

Yalanlanan iddia
Başında kask bulunmasına rağmen levhanın demir gövdesine çarpan motor tutkunu Atilla Tunç öldü. Kaza sonrası toplanan motosikletli arkadaşları jandarma ve polise haber verdi. Kaza yerine gelen Cumhuriyet Savcısı'nın tuttuğu raporun ardından Tunç'un cesedi Kastamonu Belediyesi'ne ait cenaze aracı ile Dr. Münif İslamoğlu Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Atila Tunç'un kardeşi Mustafa Tunç, ağabeyinin kazanın ardından arkadaşları tarafından yolda bırakıldığı iddialarını yalanladı.

Tunç, "Ağabeyimin kazanın ardından bırakılıp yola devam edilmesi mümkün değil. Çünkü birbirleriyle yeni tanışmış olsalar bile ortaya atılan iddia, insanlığa sığmaz. Kimsenin vicdanı böyle birşeyi kaldırmaz. Ağabeyimin birlikte İzmir'den yola çıktığı arkadaşı Uğur Ertekin de olayın başından sonuna kadar gören kişilerden biri. Her zaman yanımızda oldu. Öyle bir şey olsa şimdi ona düşman olmam lazım" dedi. Tunç'un, yeğeni de motosiklet kazasında ölmüştü.

====================================================

TRADER' Alıntı:
hocam gecmıs olsun yenı haberımız oldu..

bence bır database yapalım faydası olur .. yanı allah korusun bır yerde basımıza bırsey geldıgınde arayacagımız arkadaslar bellı olmalı.. arabalı ya da motorlu..


database konusuna katılıyorum. beni aranacaklar listesine yazabilirsiniz. ihtiyaç olduğun da o andaki imkanlarım doğrultusun da elimden geleni yaparım



Erdem Gündüz
533-590 76 30

kaldera' Alıntı:
herkez ruhsatlarına bir bakıversin arkadaşlar
01.01.2005 tarihi itibariyle uygulanmasına başlanan araç muayenesi hakkındaki yönetmelikte ifade edildiği gibi motosikletler alımından itibaren 3 yıl devamında 2 senede bir muayeneye tabiymiş .hepimiz söz konu olan tarihten sonra aldık...... eğer yanlışlık varsa muayene istasyonları düzeltmeyi yapıyormuş. benimde düzeltmeyi yaptırmam gerekiyor.banada 2 yıl yazmışlar...

benim ruhsat tarihim 24.05.2006
ilk muayene geçerlilik süresi 24.05.2007
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaldera' Alıntı:
herkez ruhsatlarına bir bakıversin arkadaşlar
01.01.2005 tarihi itibariyle uygulanmasına başlanan araç muayenesi hakkındaki yönetmelikte ifade edildiği gibi motosikletler alımından itibaren 3 yıl devamında 2 senede bir muayeneye tabiymiş .hepimiz söz konu olan tarihten sonra aldık...... eğer yanlışlık varsa muayene istasyonları düzeltmeyi yapıyormuş. benimde düzeltmeyi yaptırmam gerekiyor.banada 2 yıl yazmışlar...



Ben motorumu13.05.2006 da aldım muayenesi 13.05.2007 ye kadar ,böyle bir yasayı trafik müdürlüğü nasıl atlar akıl almıyor, şimdi işin yoksa uğraş.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
benim ruhsat tarihim 19-9-2005
ilk muayene tarihi 19-9-2007
bu durumda 1 yıl eksik oluyor çünki ilk alım tarihinden itibaren 3 yıl olmalıymış.daha sonrası için 2 yılmış.
hem doğru bile olsa sizin ilk muayene sürenize 1 yıl yazmışlar...
bu da raptorun yeni modeli olacakmış sanırım..keşke bu modeli almak için bekleseydik.hem bu dizel





 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
49
hkn78' Alıntı:
ilgilenen herkese teşekkürler
haklısınız sanırım ,gelen gaz koluna basmış giden gaz koluna basmış bu yüzdende motor boğulmuş arkadaşların yardımıyla motoru çalıştırdık. sesi acayip çıktı sandımki mobilet bir süre sonra düzeldi ama yüreğim azıma geldi.viteside bir süre debriyaz basık halde dolaşarak 1 e indirdim sorun düzeldi.
zamanla öğlenirim her halde ama korkum ben öğrenene kadar motorun motorluktan çıkması.
herkese kazasız belasız sürüşler

ABİCİM İNSAN Bİ TEŞEKKÜR EDER ŞAHSIMA :) KIRILDIM VALLA...

Abİler Datebase Olayi DemİŞsİnİz. Çanakkale Balikesİr İzmİr De BaŞina İŞ Gelen ArkadaŞlar Benİ Arayabİlİrler. Ben Gelemesemde Yardimci Olmaya ÇaliŞirim. Tabİ Allah GÜcendİrmesİn Benİ. İnsanlara GÜvenİrİz Bİzİ Yari Yolda Birakirlar O Zaman Bana Kizmayin. 543 3683231 Benİm Yerİm Çanakkale Asos Buraya Tur DÜzenlemeyİ DÜŞÜnen Abİlerİmİ KardeŞlerİmİ Beklerİm.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst