- Katılım
- 4 Şub 2010
- Mesajlar
- 18
Antalyalı regalcı yokmu bu forumda beklıyorum..dusuncelerınızı paylasın lutfen...
Arkadaşlar herkese slm ben rr ci değilim ama rs ciyim nesli tükenmekte olan bikaç Spydercidan biri)
Beni de alırsınız dimi aranıza ..
plakam çıkmadı veremicem az kaldı)
Herkese iyi forumlar.
Mrb arkadaslar, raptor almayı düsünüyorm ama servis ağı konusunda sorularım var,oyüzden ramzey e kaymak üzereyim,oturduğum yerde servisi olduğu için. Ankara'dayım,sincan tarafında oturuyorm ve mesela motor bir arıza bildiğim tek servis olan çankaya ya mı götürmem gerekecek? Bilgileriniz almak isterim. Servis çok önemli ilk motorum olacağı için. Yoksa tabiki regal daha iyi bir motor.
Arkadaşım hiç sıkıntın olmasın daha deneyimli arkadaşlar bilgi verecektir mutlaka ama emin ol heryerde parçasını bulabilirsin sonuçta çin malları ikame parçaları birbirne mutlaka uyar.Serviste bol zaten çoğu birbirlerine bakıyorlar servisini deneyimleyerek kendin belirliyosun iyi usta,kötü usta,kazık adam gibi sen seciyosun.
Ama daha önemlisi sem motora modele karar ver sakın gözünle görmeden üzerine oturmadan aklındakilerin (hepsine) acele etme..
ben sıfır alacam motoru,öyüzden garantisi bitene kadar öyle her tamirciye götüremem,kendi servisi olması lazım. oyüzden soruyorm bildiğim tek servis çankayadaki redline motor. arıza yaptığında oraya mı götürmem gerekecek? merkezde falan garanti kapsamında gösterebileceğimiz bi yer var mıdır? onu öğrenmek istiyorum daha çok. oyksa modele karar verdim aslında tabiki raptor ama iste servis sorunu çekmek istemiyorum.
Arkadaşlar selamlar, (Bilhassa ANKARA lı arkadaşlarım)
RR 2006 sahibiyim artık.
Acil tarafından kendimi yollara vurmak istiyorum.
2 Teker, zincir ve kışdan sonraki bakım yaptıracağım.
Ankara da nereye gideyim. Gidipte bile bile öpülmeyecek..
Selamlar
acaba vibrasyonu ne durum da? 350 cc olanından almak istiyorumda. yardımcı olurmusunuz?
hoşgeldin soner
Kardeşimm Özkanım Hoşbulduk![]()
Arkadaşlar herkese slm ben rr ci değilim ama rs ciyim nesli tükenmekte olan bikaç Spydercidan biri)
Beni de alırsınız dimi aranıza ..
plakam çıkmadı veremicem az kaldı)
Herkese iyi forumlar.
Merhaba Arkadaşlar...Bakıyorumda burada da ayrılmıyosunuz birbirinizden... :mrgreen:
wayyyyyyyyyyyyy :mrgreen:
kardeşim gelmiş :cherry: hoşgeldin :rendeer:
geldiğin iii oldu kaynatırız :cat:
ama ben motoru bugün sattım :salut:
kafa yine ambele ne alacam ben :silent::silent::silent:
herkese selam... toprakoz ustanın motorunu kaçırdım. hayırlı olsun satılmış alana da satana da hayırlı olsun. aramaya devam edecem anlaşılan...![]()