- Katılım
- 5 Kas 2005
- Mesajlar
- 91
Ben de bu hafta sonu motoruma kavuştum. Şu anda 70 km deyim ve iyiki bu motoru almışım diyorum. Ve hala kararsız arkadaşlara tavsiye ediyorum.
Bu arada motoru çalıştırmak için boşa almama gerek kalmıyor debriyaja basınca çalıştırabiliyorum. Sizinkilerde de böylemi?
Bir de motorun suyunu nerden kontrol ettiğimizi sormayı unuttum servise yardımcı olurmusunuz.
Bu arada motoru çalıştırmak için boşa almama gerek kalmıyor debriyaja basınca çalıştırabiliyorum. Sizinkilerde de böylemi?
Bir de motorun suyunu nerden kontrol ettiğimizi sormayı unuttum servise yardımcı olurmusunuz.
