Cup Mu Commuter Mi?

Katılım
2 Kas 2011
Mesajlar
25
Arkadaşlar öncelerden scooter kullanmışlığım var ama kendi motorumu almak istiyorum hiç vitesli kullanmdım.Kuba Cg 100Yatay mı Kuba Kb 100-6 mı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vietnamlılar gibi durmak istiyorsan cub al
 
Katılım
2 Kas 2011
Mesajlar
25
İlk kez vitesli kullanacağımı göz önünde bulundurun 2000 lira bütçem var başka önerilerde yapabilirsiniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------

Yardım edin abiler
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
kardeşim ilk kez olacaksa cup al sonrasında değiştirirsin.bende de cup var tek tehlikeli yanı ( benim için ) rüzgarda çok savruluyor motor, dengeyi bozuyor çok. nasipse bu ay değiştirecem motorumu bayramdan sonra 150 MC X roadracer alacağım. bence 100lük bir motora vereceğin parayla git bi 150lik motor al commuter tarzı olabilir yada adı her neyse. ben commuter olarak biliyorum bu MC X'i yalnışsam affola.düzeltirseniz sevinirim.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
cg 100 yatay al derim vitesli motor tecrüben yoksa o daha iyi olur kaportası daha az en azından düşsen masrafın az olur
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
tam otomatikte vites geçişini anlatabilirmisin
tam otomatik dediğin olay scooter kardeş. cup yarı otomatik tir debriyaj yoktur vitese direk basarsın. ön ve arka vites kolları öne basınca yani aşağı doğru vites yükselir arkaya basınca düşer olay bu. 2000 tl paran varsa üstüne koy biraz daha mondial 125 drift falan al olmadı temiz ikinci ellerinden al 125 veya 150 lilik al boşver 100 lükleri benden demesi
 
Katılım
2 Kas 2011
Mesajlar
25
pardon kardeş.vitesli kullanımı demek isticektim.bazıları 1 aşağı 2,3,4,5 yukarı diyo o ne
tam otomatik dediğin olay scooter kardeş. cup yarı otomatik tir debriyaj yoktur vitese direk basarsın. ön ve arka vites kolları öne basınca yani aşağı doğru vites yükselir arkaya basınca düşer olay bu. 2000 tl paran varsa üstüne koy biraz daha mondial 125 drift falan al olmadı temiz ikinci ellerinden al 125 veya 150 lilik al boşver 100 lükleri benden demesi
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
pardon kardeş.vitesli kullanımı demek isticektim.bazıları 1 aşağı 2,3,4,5 yukarı diyo o ne

kardeş o dediklerimiz motor boşta iken vites pedalını aşyaya basınca bire geçer ondan sonraki vites geçişerinde devamlı yukarı basacaksın demek vites yükselteceğinde düşüreceğindede devamlı aşyaya basacan
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
1 den boşa nasıl alınır

boş 1 le 2 arasındadır 1 de ise ufak bir yukarı yaparak boşa çıkartırsın 2 de isede aşyaya ufak basarak ama bu vites çeşidi 125 lik commuterler için geçerli cg 100 lerde değişik olabilir vites yapısı cuplarınkı daha da bir değişik :D
 
Katılım
2 Kas 2011
Mesajlar
25
tam otomatik dediğin olay scooter kardeş. cup yarı otomatik tir debriyaj yoktur vitese direk basarsın. ön ve arka vites kolları öne basınca yani aşağı doğru vites yükselir arkaya basınca düşer olay bu. 2000 tl paran varsa üstüne koy biraz daha mondial 125 drift falan al olmadı temiz ikinci ellerinden al 125 veya 150 lilik al boşver 100 lükleri benden demesi
öğrenci adamız 100lükte vergi yok daha ucuz vs.vs hız meraklısıda değilim 80-90 yeter
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
100 lük cup en kral motordur kim ne derse desin :) 100 lük al çok pratik ve çok ekonomik. Hiç yakmıyor, vergi yok, çok sağlam.
 
Katılım
2 Kas 2011
Mesajlar
25
benim gönlümde cuptan yana debriyajsız olduğu için acemiliği onda atabilirim
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
benim gönlümde cuptan yana debriyajsız olduğu için acemiliği onda atabilirim
sen bilirsin birinde direk vites atıcaksın birinde debriyaja basarak çok basit. ben motorumu aydından aldım arkadaşla gittik önceden debriyajlı motor sürmemiştim ordan bindim muğlaya geldim düşün artık.
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
vietnamlılar gibi durmak istiyorsan cub al

İki sorum olacak:

* Vietnamlılar nasıl duruyor?
* "Terbiye" denilen kavramı hiç duydun mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------

Asıl konuya dönecek olursak... Bence vitesli keyfini yaşa kardeş.
 
Katılım
2 Kas 2011
Mesajlar
25
sen bilirsin birinde direk vites atıcaksın birinde debriyaja basarak çok basit. ben motorumu aydından aldım arkadaşla gittik önceden debriyajlı motor sürmemiştim ordan bindim muğlaya geldim düşün artık.
aralarında pek fark yok yani bu arada bende muğla milasta oturuyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst