- Katılım
- 2 Kas 2011
- Mesajlar
- 25
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar öncelerden scooter kullanmışlığım var ama kendi motorumu almak istiyorum hiç vitesli kullanmdım.Kuba Cg 100Yatay mı Kuba Kb 100-6 mı
tam otomatik dediğin olay scooter kardeş. cup yarı otomatik tir debriyaj yoktur vitese direk basarsın. ön ve arka vites kolları öne basınca yani aşağı doğru vites yükselir arkaya basınca düşer olay bu. 2000 tl paran varsa üstüne koy biraz daha mondial 125 drift falan al olmadı temiz ikinci ellerinden al 125 veya 150 lilik al boşver 100 lükleri benden demesitam otomatikte vites geçişini anlatabilirmisin
hocam ben vietnamlı gibi mi duruyorum şimdi yanivietnamlılar gibi durmak istiyorsan cub al
tam otomatik dediğin olay scooter kardeş. cup yarı otomatik tir debriyaj yoktur vitese direk basarsın. ön ve arka vites kolları öne basınca yani aşağı doğru vites yükselir arkaya basınca düşer olay bu. 2000 tl paran varsa üstüne koy biraz daha mondial 125 drift falan al olmadı temiz ikinci ellerinden al 125 veya 150 lilik al boşver 100 lükleri benden demesi
pardon kardeş.vitesli kullanımı demek isticektim.bazıları 1 aşağı 2,3,4,5 yukarı diyo o ne
1 den boşa nasıl alınır
öğrenci adamız 100lükte vergi yok daha ucuz vs.vs hız meraklısıda değilim 80-90 yetertam otomatik dediğin olay scooter kardeş. cup yarı otomatik tir debriyaj yoktur vitese direk basarsın. ön ve arka vites kolları öne basınca yani aşağı doğru vites yükselir arkaya basınca düşer olay bu. 2000 tl paran varsa üstüne koy biraz daha mondial 125 drift falan al olmadı temiz ikinci ellerinden al 125 veya 150 lilik al boşver 100 lükleri benden demesi
sen bilirsin birinde direk vites atıcaksın birinde debriyaja basarak çok basit. ben motorumu aydından aldım arkadaşla gittik önceden debriyajlı motor sürmemiştim ordan bindim muğlaya geldim düşün artık.benim gönlümde cuptan yana debriyajsız olduğu için acemiliği onda atabilirim
vietnamlılar gibi durmak istiyorsan cub al
aralarında pek fark yok yani bu arada bende muğla milasta oturuyorumsen bilirsin birinde direk vites atıcaksın birinde debriyaja basarak çok basit. ben motorumu aydından aldım arkadaşla gittik önceden debriyajlı motor sürmemiştim ordan bindim muğlaya geldim düşün artık.
parasızlıkköylü modeli:queen: