- Konu Yazar
- #1
Herkese selamlar uzun süredir içinden çıkamadığım bir konu bu. Motorum modenas marka modeli 2005 kriss 2. Motoruma 2000 km önce motor yapıldı çok dikkatli şekilde kullanıyorum 60-70 km yi hiç geçmedim rodaj ı iyi olsun diye, burada ki ustalar pistonun şiştiğini söylüyor o yüzden dalgalanıyor diyorlar.
Ben sorun için emme manifoltunu değiştirdim, buji yeni, ateşleme bobini yeni, buji piposu yeni, motorda değişmeyen tek şey sübaplar ve piyanolar, soğukken rolantide güzelce sayıyor motor ama kısa yada uzun yol yapınca farketmiyor rolantide dalgalanma oluyor motor stop edecek gibi olup tekrar toparlıyor rolantiyi
Umarım yardımcı olursunuz
Ben sorun için emme manifoltunu değiştirdim, buji yeni, ateşleme bobini yeni, buji piposu yeni, motorda değişmeyen tek şey sübaplar ve piyanolar, soğukken rolantide güzelce sayıyor motor ama kısa yada uzun yol yapınca farketmiyor rolantide dalgalanma oluyor motor stop edecek gibi olup tekrar toparlıyor rolantiyi
Umarım yardımcı olursunuz