- Katılım
- 12 Ocak 2007
- Mesajlar
- 907
- Konu Yazar
- #81
abi olay budur... ::coool::
teşekkür ederim dostum eyvallah :cat:
Motorun çok güzel olmuş tebrikler... fakat bir nokta var paylaşmak istediğim o da şu: ben bayrağımızı arka alt kısma yapmazdım, selenin altında kalması beni rahatsız ederdi açıkçası, abartı bulabilirsiniz ama saygımdan yani ağabeyler yanlış anlaşılmasın, emeğine saygı duyuyorum...
dostum bu açıklamayı daha öncede yaptım oturduğum yere yapsaydım yanı koltuğa tamam dediğinde haklısın ben uzun araştırmalar sonucu burayı uygun gördüm bence ve kanunca bi sakıncası yok :cat:
Son düzenleme: