- Katılım
- 18 Ara 2003
- Mesajlar
- 925
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle sözlerime cumartesi gelen beni kırmayan tüm arkadaşlara teşekkür ederek başlamak istiyorum.
Doğruyu söylemek gerekirse ben sadece skullhunter (erhan) ve invent (Savaş) in geleceğini sandım. Daha önceden tadınığım arkadaşların bile gelmeyebileceğini düşündüm. AAAa bir de baktım saat yaklaştıkça sürekli telefonum çalıyor. En sondan bir önce ben vardım sanırım toplantıya. Çitlembik(çiğdem) yüzünden :king: . Yön bulma kabiliyetini geliştirmesi gerekiyor :cherry:
Evet toplam 15-20 kişi olduk. Beni en çok güldüren her arayının "Nasıl tanıyacaz, ne yapacaz" diye panik olması. Hepsi gördü ki motorcular çabuk kaynaşıyor :mrgreen:
Ama dijital makinamın gece zayıf kalması yüzünden resimlerde zayıf ama bir dahakine gündüz de bir buluşma yaptığımızda kalite KALLAVİ olacak.
Ciğerciden memnun kalmayan oldu mu bilmiyorum ama öğrenci işi ve yeri çok müsait bence. Buluşma yeri olarak kolayca onaylanabilecek bir yer. Hatta fiyatlar da dürüm + coca cola = 3.5milyon, servis + coca cola (ki buna her çeşit soğan "ne olduğunu gelenler bilir", acı biber turşusu, domates, baharatlar 10 adet şiş, lavaş dahil)
üzerine de mis gibi çay =) Bu sefer hazırlıksız yakalandık kusura bakmayın dediler. O yüzden çay zayıf olmuş olabilir :king:
Daha sonra çıkışta BOĞAZ manzaralı (İzmirlileri kıskandırmak için yapmıyorum yanlış anlaşılmasın :tongue: ) DOlmabahçe Sarayı (İzmirde SARAY var mı hiç :mrgreen: ) yanındaki çay bahçesine oturduk. Ohhh orda da bir güzel demlendik. Sonra resimler çektik sohbet ettik. Güzeldi (En azından BENCE :king: )
Herkese sonsuz teşekkürler. Biz başlatttık sürdürecek sizlersiniz (Bunu Atatürk mü söylemişti yoksa :mrgreen: )
Görüşmek üzere arkadaşlar
Az kaldı unutuyordum. Başlıktaki CUMARTESİ VE ERTESİ burada ertesi gün de FENERBAHÇEMİZi kutlayarak geçirdik. Gelenlerin de %90ı Fenerbahçe li idi. Neden acaba (HEP DESTEK TAM DESTEK olmasın :cherry: )
Bu ilk ve son uzun yazım olur inşallah, uzun yazım için özür diliyorum arkadaşlardan (NE demek istediğimi buluşmaya gelenler anlar) :queen:
Doğruyu söylemek gerekirse ben sadece skullhunter (erhan) ve invent (Savaş) in geleceğini sandım. Daha önceden tadınığım arkadaşların bile gelmeyebileceğini düşündüm. AAAa bir de baktım saat yaklaştıkça sürekli telefonum çalıyor. En sondan bir önce ben vardım sanırım toplantıya. Çitlembik(çiğdem) yüzünden :king: . Yön bulma kabiliyetini geliştirmesi gerekiyor :cherry:
Evet toplam 15-20 kişi olduk. Beni en çok güldüren her arayının "Nasıl tanıyacaz, ne yapacaz" diye panik olması. Hepsi gördü ki motorcular çabuk kaynaşıyor :mrgreen:
Ama dijital makinamın gece zayıf kalması yüzünden resimlerde zayıf ama bir dahakine gündüz de bir buluşma yaptığımızda kalite KALLAVİ olacak.
Ciğerciden memnun kalmayan oldu mu bilmiyorum ama öğrenci işi ve yeri çok müsait bence. Buluşma yeri olarak kolayca onaylanabilecek bir yer. Hatta fiyatlar da dürüm + coca cola = 3.5milyon, servis + coca cola (ki buna her çeşit soğan "ne olduğunu gelenler bilir", acı biber turşusu, domates, baharatlar 10 adet şiş, lavaş dahil)
üzerine de mis gibi çay =) Bu sefer hazırlıksız yakalandık kusura bakmayın dediler. O yüzden çay zayıf olmuş olabilir :king:
Daha sonra çıkışta BOĞAZ manzaralı (İzmirlileri kıskandırmak için yapmıyorum yanlış anlaşılmasın :tongue: ) DOlmabahçe Sarayı (İzmirde SARAY var mı hiç :mrgreen: ) yanındaki çay bahçesine oturduk. Ohhh orda da bir güzel demlendik. Sonra resimler çektik sohbet ettik. Güzeldi (En azından BENCE :king: )
Herkese sonsuz teşekkürler. Biz başlatttık sürdürecek sizlersiniz (Bunu Atatürk mü söylemişti yoksa :mrgreen: )
Görüşmek üzere arkadaşlar
Az kaldı unutuyordum. Başlıktaki CUMARTESİ VE ERTESİ burada ertesi gün de FENERBAHÇEMİZi kutlayarak geçirdik. Gelenlerin de %90ı Fenerbahçe li idi. Neden acaba (HEP DESTEK TAM DESTEK olmasın :cherry: )
Bu ilk ve son uzun yazım olur inşallah, uzun yazım için özür diliyorum arkadaşlardan (NE demek istediğimi buluşmaya gelenler anlar) :queen: