Çubuk-Deliören gezisi

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Pazar günü Tolga ile şöyle bir turlayalım dedik,
Burası Deliören köyü üzerindeki Esenboğa Havalimanının Radar istasyonu,Hatırlarsanız geçen günlerde de miğre dağındaki radara gitmiştim.

Radara çıkan yolun başlangıcı
spa0986fi0.jpg


Radar 500m ilerde
spa0987nc8.jpg


Turşu diyarı Çubuk'a kuşbakışı
spa0988zr4.jpg


Tolga
Ulen Tarzan gibi bune dedim böyle üşürsün dedim aldırmadı zirveye çıkınca yanıldığını anladı.Bel koruyucu ile maskeyi verdim taktı.Asi gençlik laf dinlemiyorki:farao: dediğimi yap yaptığımı yapma:cherry:
spa0990ek7.jpg


Karaoğlan:cat:
Aşağıdaki yol Şabanözü,Orta,Çankırı ve oradanda doğu ve batı karadenize gidiyor.
spa0991sn9.jpg


ee Bennnn
Amma esiyordu yavvv.Zor dengede durdum.Burayı kışın düşünemiyorum olmazsa gelir bakarım:cherry:

spa0993da6.jpg


Radara yaklaşıyoruz.Sürüye rasladık içlerinden geçtik.İçimdende geçmedi değil hani. ulen gelir biri süser müser diye.
spa0994ua9.jpg


Manyak itt yere çökmesem ıstıracaktı azdaha..:queen:
Sanki hayatında hiç motorlu kimse görmemiş.
İtte kendine göre haklı dağınbaşında nerden görecek bizim gibileri:cherry:
Bizi bıraktı bu kezde Karaoğlana taktı müdahele etmesem az daha ısınan arka tekerleği soğutacaktı :cherry:
spa0995sd9.jpg


Bu kez fazla tozlandı karaoğlan:queen:
spa0997yz2.jpg


Temizlemek Oruç oruç hiçde çekilmesede o şekilde de garaja koymaya gönlüm el vermedi
spa1000tk0.jpg


Temizleyip çektim yerine
spa1004yj3.jpg


spa1005ld9.jpg


Birbaşka gezide görüşmek üzere hoşçakalın.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
çok güzel resimler...pistonlarına, sekmanlarına sağlık.. motorunda 10 numara hani:p

birazdan damlar birileri transalp igörünce:p
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Ellerine sağlık motor 10 numara nazar deymesin :) Güzel gezi olmuş enduro kıvamında... Bu arada garajda banyo gibi lavabosu aynası sabunu prizi bile var :queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Ellerine sağlık motor 10 numara nazar deymesin :) Güzel gezi olmuş enduro kıvamında... Bu arada garajda banyo gibi lavabosu aynası sabunu prizi bile var :queen:

Prize saç kurutma makinasını takıp TA saçlarını kurutuyorum.:cherry:
Tüm arkadaşlara Allah gönlündekini versin.Yorumlar için teşekkürler.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
valla cep tel.den pc ye aktaracak aparatım olsa ta ile gezdiğim dağları tepeleri dökücem buraya ama yok maalesef..zamanımda yok zati..:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst