Cross XV - 250 vs Cross XF - 250 (Motoran)

Katılım
2 Ara 2011
Mesajlar
70
selam arkadaşlar...

Başlıkda görüğünüz motorlardan birini kullanan varmı, nasıl motor ?
Bençe çok kaliteli ve güçlü gibi ?

Almayı düşünüyom:)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Valla ben kullanmıyorum ama baktığım kadarıyla da 2 model arasındaki farkı tam anlayamadım. Motor güçleri farklı tamam ama neden 2 model yapmışlar?
 
Katılım
2 Ara 2011
Mesajlar
70
Fark biri 15 beygir Biri 19 Beygir :)

evet !!!

XF 250 = 6500 TL - 15 beygir / 132 Kg
XV 250 = 4500 TL - 19 beygir / 117Kg

XF 250 bençe kilosu fazla olsa bile çok daha fazla güçlü olmalı...
XV 250 kullanımı daha pratik diye düşünüyorum (kısa ve hafif olduğundan)...

ama kullanan varsa bilmek isterim.... mesela erkenden arıza falan çıkarıyormu veya motoruyla ilgili daha fazla bilgisi olan varmı... yakıt düketimi nasıl ????
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
6500 TL büyük para, onun yerine bir japon mu kovalasanız diye düşünüyorum ama, siz bilirsiniz.

İkisi arasında seçim yapılacaksa 4500 TL olan XV daha mantıklı olur diye düşünüyorum, bir deneyin ikisini de almadan evvel.
 
Katılım
2 Ara 2011
Mesajlar
70
6500 TL büyük para, onun yerine bir japon mu kovalasanız diye düşünüyorum ama, siz bilirsiniz.

İkisi arasında seçim yapılacaksa 4500 TL olan XV daha mantıklı olur diye düşünüyorum, bir deneyin ikisini de almadan evvel.

evet haklısın biraz pahalı :)
ama bir seçenek daha var ve ikisindende daha iyi

Hanway STR 250CB veya STR 250NC (250NC çok daha güçlü ama bizim buralarda şu an sade 250CB var)
Motor aslında KUBA motoru.... ama anlamadım bunun ismi neden hanway olduğunu?
ve su soğutmalı !!!!!!!!!!! ;)

http://www.hanwaymotor.com/product-enduro-STR 250CB-01.htm
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Siz neredesiniz? Yani Türkiye'de Kuba adıyla satılıyor bu motosiklet, yurtdışında mısınız?
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
bir kuba kullanıcısı olarak str250 yide tavsiye ederim. seçeneklerinin arasında değerlendirirsin.
 
Katılım
2 Ara 2011
Mesajlar
70
[/COLOR]
Siz neredesiniz? Yani Türkiye'de Kuba adıyla satılıyor bu motosiklet, yurtdışında mısınız?

yok ben doğma büyüme austrialıyım ama 2 sene önçe kesin dönüş yaptım, Nevşehirde kalıyorum

bir kuba kullanıcısı olarak str250 yide tavsiye ederim. seçeneklerinin arasında değerlendirirsin.

emre kardeşim bizde seni bekliyorduk... sen str250 kullanıyorsan anlat motoru birzahmet !!!

STR 250NC' mi yoksa STR 250CB' mi kullanıyon ??
Yakıt nasıl, 250cc motora göre fazla mı yoksa normal' mi yakıyor ??
Kaç km oldu ??
Hiç arıza çıkardımı ??
Kaça aldın ??

Motoru kısadan anlatırsan sevinirim :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
bir kuba kullanıcısı olarak str250 yide tavsiye ederim. seçeneklerinin arasında değerlendirirsin.

Hakikaten emre şu motordan bahseder misin? Performansını ve dayanıklılığını çok merak ediyorum. Yani bildiğimiz çinli gibi yersiz sorunlar yaşattı mı sana?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
bir kuba kullanıcısı olarak str250 yide tavsiye ederim. seçeneklerinin arasında değerlendirirsin.

Hakikaten emre şu motordan bahseder misin? Performansını ve dayanıklılığını çok merak ediyorum. Yani bildiğimiz çinli gibi yersiz sorunlar yaşattı mı sana?
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
http://www.kubamotor.com/new2/tr/modellerimiz/cross/str250
kuba malesef hava soğutmalı modelini getirmiş arkadaşlar. 6000km deyim, ve şuana kadar çok büyük bir sıkıntı yaşamadım. ben ve benim gibi kullanıcıların olduğu str250 forumunu takip ederseniz sorunlarımz, şikayetlerimiz, beğendiklerimiz vs. gibi herşeyi bulacağınıza eminim.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...-kuba-str-250-bilgi-paylasimi-yeni-model.html

Kuba sadece gövdesini getirmiş malesef, motoru kendileri("uydurmuşlar" tam anlamıyla bu tanım.)halletmeye çalışmışlar.
Bu yaz başında elim tetikte(cüzdanda) hazır bekliyordum, keşke bu modeller o dönem gelse idi, yahut vardıda benmi atladım acaba?
Hülasa kullanan olursa raporları okuruz artık, görünüş itibarı ile hoşlar.
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
21
Bu XF 250 kullanan bir arkadaş yokmu ? Motoran nasıl bir markadır ? Valla Cross almayı düşünüyorum şöyle hafta sonları dağ bayır gezmek için bide Allahın dağında motoranla kalırmıyım. Önceleri Kawasaki almayı düşünüyordumda pek cazip gelmedi fiyatta malüm ödeme koşulları Yamaha desen 14 bin gibi bişeyden bahsediyor. Yani haftasonları kullanmalık arada hafta içide olur bana sıkıntı yaşatırmı..... Valla elin oğlu cilop gibi motorlara biniyo yurt dışında burda deli gibi vergi alıyor devlet bide benzin fiyatları malum bişey yazıcam burayada elim yazmaya el vermiyor neyse asabım bozuldu :) Biri beni durdursun :D
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
1
selamın aleykum arkdaslar bence almayında bınmeyınde ben aldım ve rahatsızım motoranın nasıl bır teknıstenlerı varsa anlamadım ben aldım motorda sıkırtılar mevcut ve granajı kırık verdıler ve 1000 km den sonra vıtes cekesı yag kacırmaya basladı motorun bloc boyaları atmaya basladı sankı araba boyar gıbı bloc boyamıslar motor cok ısınıor cok hemdeeesımve cocugumla bınemıoruz motorun sıcaklından30 km yol gısıcektım 15 cı km sınde eksoz gerı donusum hortumu sıcaktan yandı patladı cok ısısndıgı ıcıcn ben sızlere tercıh etmıorum allah ıcıcnparanıza degıcek bı model alın yamaha gıbı kawasakı gıbı ıı gunner arkadaslar.......
 
Katılım
31 May 2012
Mesajlar
48
arkadaşlar biraz önce xf 250 gördüm durdum memnun olup olmadığını sordum. 19 beygir çok güçlü dedi BALENCER sayesinde hiç titremiyor dedi yanlız lastiğini hemen değiştirmiş. baktım 1800 km civarında idi ufak tefek arızalar oldu ama normal dedi siyah renklisini almış 6.600 tl dedi. ha bu arada hızı sordum 125 yapmış.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
XF 250 Turuncudan bir arkadaşımız aldı.
Gayet güzel bir motor. 2. ve 3. vites de çok atak. Egzosu değiştirdik resmen alev tükürüyor (Susturucusuda mevcut) :D
Düz yolda şöle bir bineyim dedim. 80 km gördüm. Gerçi daha 100 km sıfır olduğundan fazla dokunmadım. Kısa bir gazlama oldu.
Yanlız beton zeminde arka gezmeye başlıyor. Tekerin dişleri de çok hoşuma gitti. Genel olarak benim hoşuma gitti.
Devir saati, vites göstergesi, Benzin, sayaç hepsi mevcut, bende yok :D Motor bu arada çok uzun lumuzin gibi, kuyrukda çok uzun ve giderken çok sallanıyor.
Biz kısaltma yoluna gidip kestireceğiz. 7.000 TL verir miyim. yok vermem :D Şahsi fikrim, kimse alınmasın.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
62
xf 250 bu motordan bende aldım ve memnunum.Özellikle benzininden,eger yanlış ölçmediysem daha önceki motorum tvs apachi kadar yakıyor,şu an motoru tekrar fulledim nekadar yaktığını tekrar ölçücem.Arka tekerin gezmesi sanıyorum arka lastiğin dişlerinin çok kalın olmasından kaynaklanıyor,zaten asfaltta arka lastik ses yapıyor(çamur lastiği olmasından dolayı).Ben motoru biraz pazarlık ve nakit ile 6 bin tl'ye aldım.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Biz takas yoluyla aldık. RKS 150 verip üstüne para verdik.
Tekerin gezme ve ses yapması lastik dişlisinin çok kalın ve uzun olmasından, arazide kullanmak lazım.
Benim tekerlerin dişleri kısa olduğundan hep arazi hem asfalt kaptırıp gidebiliyorum. Arazide 4-4 lük olmaz ama idare ediyoruz. Sonuçta süpercrross'cu değiliz :D
Her yeni motorda bir yerlerde gevşeklik olabiliyor. Kontrol etmek lazım. Servise fazla güvenmemek lazım.
Bizim arkadaşın sol tarafta bulunan zincir germe kısmının koruması düştü. Somun sıkılı olmadığından düştü galiba. kontrol etmekte yarar var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst