XF 250 Turuncudan bir arkadaşımız aldı.
Gayet güzel bir motor. 2. ve 3. vites de çok atak. Egzosu değiştirdik resmen alev tükürüyor (Susturucusuda mevcut)

Düz yolda şöle bir bineyim dedim. 80 km gördüm. Gerçi daha 100 km sıfır olduğundan fazla dokunmadım. Kısa bir gazlama oldu.
Yanlız beton zeminde arka gezmeye başlıyor. Tekerin dişleri de çok hoşuma gitti. Genel olarak benim hoşuma gitti.
Devir saati, vites göstergesi, Benzin, sayaç hepsi mevcut, bende yok

Motor bu arada çok uzun lumuzin gibi, kuyrukda çok uzun ve giderken çok sallanıyor.
Biz kısaltma yoluna gidip kestireceğiz. 7.000 TL verir miyim. yok vermem

Şahsi fikrim, kimse alınmasın.