Counter Strike ın zararları

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
6 yıl oynadım (5.2 den başlayarak)

2 yıldır elimi bile sürmedim.

Kısır oyun. İnsanı sinir sahibi yapmaktan başka bir işe yaramaz.
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
3.1.1 vardı biz oynarken, sonra sıkıyo tabi haliyle. yaklaşık 3 sene olmuştur elimi sürmeyeli :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Hala CS Source oynuyorum ara sıra, ama botlarla. İnsanlarla oynarken "hileci" suçlamasından bıktım, değmiyor oynamaya. CS 3.x'lerden beri oynarım, lisedeyken bol bol sınıf maçı falan yapardık, zevkli olurdu ama netten oynerken o zevki alamıyorum.
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
ben hala oynayanlara şaşıyorum:mrgreen:

bazen cafelerin önünden geçerken bakıyorumda:cyclopsan
bi de zamanında cafelere ne para vermiştik o aklıma geliyor hep :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst