Çorlu Kapıkule Svilengrad günlük gezi yaklaşık 340km

Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Hafta sonu ne yapsak diye düşündük abimle, dedik bi sınır dışı yapalım yakın bir yere aldık pasaportlarımızı koyulduk yola.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Türkiye sınırını geçip Bulgar sınırına giriyoruz tabi bi güze dezekfente ediyolar bizi,ilaçlı suyu üstümüze püskürttülert


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Bulgar sınırında yığılma oluyo biraz gurbetçilerimizden dolayı tabi bulgarlarda yavaş çalışıyor.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Dönüş yolundayız canımız pek gelmk istemedi ama sabah iş bizi beliyor:)


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Günlük giriş çıkış yaptğığmğz için motorumuzu xraya sokuyolar.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Bukadar.........:)
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Günübirlik ilginç bir gezi olmuş keşke bir iki gün kalsaymışsınız gitmişken.Yalnız aklıma takıldı,Bulgaristan'a girişte vize istemiyorlar mı?
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
vize istiyorlar biz çift vatandaş olduğumuz için istemiyorlar.Fazla zamanımız olmadığı için dönmek zorunda kaldık
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Adsz.png

IMG_7688.jpg

IMG_7689.jpg

IMG_7691.jpg

IMG_7693.jpg

IMG_7694.jpg

IMG_7696.jpg

IMG_7697.jpg

IMG_7698.jpg

IMG_7700.jpg

IMG_7701.jpg

IMG_7703.jpg

IMG_7706.jpg

IMG_7707.jpg

IMG_7709.jpg

IMG_7710.jpg

IMG_7711.jpg

IMG_7713.jpg

IMG_7714.jpg

IMG_7715.jpg

IMG_7716.jpg

IMG_7717.jpg

IMG_7718.jpg

IMG_7719.jpg

IMG_7721.jpg

IMG_7722.jpg

IMG_7723.jpg

IMG_7724.jpg

IMG_7725.jpg

IMG_7726.jpg

IMG_7727.jpg

IMG_7728.jpg

IMG_7730.jpg

IMG_7731.jpg

IMG_7742.jpg

IMG_7760.jpg

IMG_7770.jpg

IMG_7771.jpg

IMG_7772.jpg

IMG_7773.jpg

IMG_7774.jpg

IMG_7776.jpg

IMG_7777.jpg

IMG_7778.jpg

IMG_7780.jpg

IMG_7781.jpg
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Güzel bi keyif gezisi omuş Sinka, paylaşım için sağol.

Birkaç sorum olcak :mrgreen:

Acaba uluslararası sigorta işlemini hangi sigortadan, nerde yaptırdın. Gümrükte mi ?

Ve kaç günlük yaptırdın ? Her motosiklet için aynımıymış fiyat?

Başka bi ekstra işlem gerekiyormu ? Biraz fazla soru oldu ama bu paylaşımından sonra normal :mrgreen:

Benim de bi Dereköy çıkışlı Burgas, Pomorie, Nessebar... yapasım var, bu konu planımın tuzu biberi olcak inşallah :flower:
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Güzel bi keyif gezisi omuş Sinka, paylaşım için sağol.

Birkaç sorum olcak :mrgreen:

Acaba uluslararası sigorta işlemini hangi sigortadan, nerde yaptırdın. Gümrükte mi ?

Ve kaç günlük yaptırdın ? Her motosiklet için aynımıymış fiyat?

Başka bi ekstra işlem gerekiyormu ? Biraz fazla soru oldu ama bu paylaşımından sonra normal :mrgreen:

Benim de bi Dereköy çıkışlı Burgas, Pomorie, Nessebar... yapasım var, bu konu planımın tuzu biberi olcak inşallah :flower:
Bulgar sınırı çıkışında sigortayı yapan yer var bir aylığı 55 leva tutuyo,her motorsiklete aynı,ister 50cc ister 1200 cc olsun,motorsiklet için gereken evrak sadece bu.Kendin içinde pasaport vize gerekecek veya Bulgar pasaport :) ben oyle geçiyom.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Sınır kapılarında kısıtlı seçenekle yaptırılacak sigorta yerine, mevcut sigorta firmanızdan uluslararası geçerliliğe sahip yeşil sigorta yaptırmak daha ucuz olabiliyor. Ayrıca gideceğiniz ülkedeki sigorta firmalarından da teklif alıp, yaptırabilmek bir diğer seçenek. Örneğin Bulgaristan'da sınırdakilerden oldukça ucuz fiyat çıkartan acenteler vardı.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bulgar sınırı çıkışında sigortayı yapan yer var, 1 ay 55 leva tutuyo, her motorsiklete aynı, motorsiklet için gereken evrak sadece bu.

Bu çok faydalı, net bi bilgi oldu işte :cat: Pasaportumun süresi yeni doldu :pr: Araçsız Liçna Karta ile çıkış yapmıştım ama motosikletle bu iş olmaz tahminim.

Türkten, Türk pasaportumla çıksam, Bulgaristan a Liçna Karta ile girsem Pasaportun süresini uzatmak 1 saatimi alır en fazla da... :pale:

Yoksa işim yaş konsolosluk falan derken yaz biter, nasıl unuttuysam o detayı :pr:

Sınır kapılarında kısıtlı seçenekle yaptırılacak sigorta yerine, mevcut sigorta firmanızdan uluslararası geçerliliğe sahip yeşil sigorta yaptırmak daha ucuz olabiliyor. Ayrıca gideceğiniz ülkedeki sigorta firmalarından da teklif alıp, yaptırabilmek bir diğer seçenek. Örneğin Bulgaristan'da sınırdakilerden oldukça ucuz fiyat çıkartan acenteler vardı.

Ozaman sınırı sigortasızda geçebiliyoruz aslında ? Bulgaristana girip acentalardan fiyat alıp yaptırana kadar yakalansak, bunun bi cezası olmaz mı ki ?

Yaşil sigorta en mantıklısı gibi duruyor :cat: Hem kendi acentamız, hem sınırda bekleme veya uğraş yok, belki biraz daha ekonomik bile.

Ama Bulgaristan da 100-150 levaya yıllık yapılacaksa (tamamen örnek amaçlı) aynen Türkiye de yaptırdığım yıllık zorunlu trafik sigortam gibi :) Ozaman o riski almaya değebilir, şehir merkezine kadar ceza ya açık yol alabilirim :)

Çok güzel bilgiler, çok sağolun :rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Yok, sigortasız geçilmiyor, izin vermiyorlar ona da zaten, istedikleri neredeyse tek belge sigorta...

Detaylardan emin değilim ama sigortayı yaptırıp poliçeyi mail/fax yoluyla alıp gösterebilirsiniz sanki. Poliçede neye dikkat ettiklerinin tam detaylarını bilmiyorum ama, sigortacılar bunu önerdiklerine göre o durumda orijinal poliçe olmadan eldeki o örnekle bir şekilde geçilebiliyor olsa gerek.
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Türk pasportuyla girersen vize alman lazım liçna kartayla geçicem diyosun ama Bulgar kırmızı pasportu mutlaka isteycektir kayıt yapmak için,türkü göstersen vize isteycek yukarı tükürsen bıyık aşaya tükürsen sakal olmaz yani.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İki hafta önce svilengrad da mola verip Yunanistan'a geçtim,Svilengrad tam bir eski doğu bloku şehri,Makedonyanın Bitola'sına çok benziyor,iki cadde,hepsi o kadar,
Central hotel'in cafesinde frape ictim,bir şeye benzemiyordu,
Gümrükte aynı ilaçlı su yüzüme kadar püskürdü,en azından şap hastalığı taşımayacağım:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------

Bu çok faydalı, net bi bilgi oldu işte :cat: Pasaportumun süresi yeni doldu :pr: Araçsız Liçna Karta ile çıkış yapmıştım ama motosikletle bu iş olmaz tahminim.

Türkten, Türk pasaportumla çıksam, Bulgaristan a Liçna Karta ile girsem Pasaportun süresini uzatmak 1 saatimi alır en fazla da... :pale:

Yoksa işim yaş konsolosluk falan derken yaz biter, nasıl unuttuysam o detayı :pr:



Ozaman sınırı sigortasızda geçebiliyoruz aslında ? Bulgaristana girip acentalardan fiyat alıp yaptırana kadar yakalansak, bunun bi cezası olmaz mı ki ?

Yaşil sigorta en mantıklısı gibi duruyor :cat: Hem kendi acentamız, hem sınırda bekleme veya uğraş yok, belki biraz daha ekonomik bile.

Ama Bulgaristan da 100-150 levaya yıllık yapılacaksa (tamamen örnek amaçlı) aynen Türkiye de yaptırdığım yıllık zorunlu trafik sigortam gibi :) Ozaman o riski almaya değebilir, şehir merkezine kadar ceza ya açık yol alabilirim :)

Çok güzel bilgiler, çok sağolun :rendeer:

Yanlış hatırlamıyorsam Yeşilkart sigortası yapıldığı ülkede gecerli değildir.
Ha bir de Bulgar yeşilkartına pek güvenme,sahtesi bile var:)
Bu yeşilkart olayını hiç alakasız bir şekilde en çok kontrol edenler de Türkler
Son yolculuğumda Yeşilkart sigortamın bitimine bir gün kala yurt dışına çıktım,aynı gün geri döndüm,dönüştü türk gümrüğünde" gümrük memuru yeşilkartın bitmiş" dedi.
Türk toprağındayım,artık işe yaramayan yeşilkartın anlamı ne ki? kime faydası var? deyince bozuldu.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
İki hafta önce svilengrad da mola verdim, tam bir eski doğu bloku şehri, Makedonya Bitola' ya çok benziyor, iki cadde, hepsi o kadar,
Central hotel'in cafesinde frape ictim,bir şeye benzemiyordu,
Ha bir de Bulgar yeşilkartına pek güvenme,sahtesi bile var:)
Bu yeşilkart olayını hiç alakasız bir şekilde en çok kontrol edenler de Türkler
Son yolculuğumda Yeşilkart sigortamın bitimine bir gün kala yurt dışına çıktım,aynı gün geri döndüm,dönüşte türk gümrüğünde" gümrük memuru yeşilkartın bitmiş" dedi.
Türk toprağındayım,artık işe yaramayan yeşilkartın anlamı ne ki? kime faydası var? deyince bozuldu.

Bende Svilegrad' ı pek sevmem Savaş abi. Polisi çevirir bi eksik arar, çorba parası ister eksik yoksa bile, yarım yumuk türkçe ile :mrgreen:

Biyere oturursun nerden geçirsek diye gözlerler kurt gibi etrafında dönerler, bişey istersin duymamış gibi davranırlar, hiç anlamam o şehri,

bi nevi kumar turizmi ve sınır kapısına yakınlığı ile geçinen bi şehir, durum besbelli aslında. Geçmişte bir kız arkadaşım vardı Svilengradlı, sevmeye sevmeye giderdim,

artık o şehrin sınır kapısını bile kullanmıyorum :mrgreen:

Bulgar yeşilkartı değilde hiçbirşeyine güvenmem, o konuda uyarı için teşekkür ederim :cat:

Türk gümrüğündeki memurlar her geçene %100 şüpheli gibi yaklaşıyorlar, onlara zaten kahkahalarla gülüyorum, her seferinde de daha da sinirlenip oyalıyorlar iyice :queen:

İçki almadım derim, 4 şişeden fazla almadınız değilmi deyip stepneyi açarlar, çamurluklara bakarlar :queen: sanırım seçerek koyuyorlar onları oraya :mrgreen:

Ama hakikaten iyi söylemişsin abi, onlara neyse yeşil karttan :queen:

Beni de Svilengrad ta çevirdiler bi gece, neden Bulgarca bilmiyorsun, işin ne ozaman burda falan bişeyler...

Bende zar zor anlıyorum tabi, siz niye ingilizce bilmiyorsunuz nebiçim avrupa birliği ülkesisiniz dedim :mrgreen: Sinirle yarum yumuk türkçe ile "at çorba parası bas git burdan" dedi.

Suçumu bilmek isterim deyince, şehir merkezinde karşı şeride girdin en ağır cezadır falan bişeyler sayıklıyor yerli yersiz, bende lafın ortasında kes en ağırını ver fişimi dedim :mrgreen:

Dakikalarca bulgarca küfür ediyor fişi yazarken adamın istediği 3-5 euro ise benim cezam 540 TL di. Böyle pislik bir şehir :jocolor: halkından, polisine :mrgreen:

Dereköy de hiçbir sıkıntı olmuyor :cat:
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Bende Svilegrad' ı pek sevmem Savaş abi. Polisi çevirir bi eksik arar, çorba parası ister eksik yoksa bile, yarım yumuk türkçe ile :mrgreen:

Biyere oturursun nerden geçirsek diye gözlerler kurt gibi etrafında dönerler, bişey istersin duymamış gibi davranırlar, hiç anlamam o şehri,

bi nevi kumar turizmi ve sınır kapısına yakınlığı ile geçinen bi şehir, durum besbelli aslında. Geçmişte bir kız arkadaşım vardı Svilengradlı, sevmeye sevmeye giderdim,

artık o şehrin sınır kapısını bile kullanmıyorum :mrgreen:

Bulgar yeşilkartı değilde hiçbirşeyine güvenmem, o konuda uyarı için teşekkür ederim :cat:

Türk gümrüğündeki memurlar her geçene %100 şüpheli gibi yaklaşıyorlar, onlara zaten kahkahalarla gülüyorum, her seferinde de daha da sinirlenip oyalıyorlar iyice :queen:

İçki almadım derim, 4 şişeden fazla almadınız değilmi deyip stepneyi açarlar, çamurluklara bakarlar :queen: sanırım seçerek koyuyorlar onları oraya :mrgreen:

Ama hakikaten iyi söylemişsin abi, onlara neyse yeşil karttan :queen:

Beni de Svilengrad ta çevirdiler bi gece, neden Bulgarca bilmiyorsun, işin ne ozaman burda falan bişeyler...

Bende zar zor anlıyorum tabi, siz niye ingilizce bilmiyorsunuz nebiçim avrupa birliği ülkesisiniz dedim :mrgreen: Sinirle yarum yumuk türkçe ile "at çorba parası bas git burdan" dedi.

Suçumu bilmek isterim deyince, şehir merkezinde karşı şeride girdin en ağır cezadır falan bişeyler sayıklıyor yerli yersiz, bende lafın ortasında kes en ağırını ver fişimi dedim :mrgreen:

Dakikalarca bulgarca küfür ediyor fişi yazarken adamın istediği 3-5 euro ise benim cezam 540 TL di. Böyle pislik bir şehir :jocolor: halkından, polisine :mrgreen:

Dereköy de hiçbir sıkıntı olmuyor :cat:
Bulgaristanın hertarafı öyle helede türk olduğunu öğrenince müşteriye pek ilgi göstermezler sadece svilengrad değil,aynen bizim devlet dayrelerideki devlet memurları gibi :).Türk gümrüğünde iki sucuk birde bira vardı yasak olduğunu bilmiyonmu diyo motoru xraya soktular anliycanız ben herzaman Türk gümrüğünde sorun yaşıyorum genellikle sorun yaratanlarda fettullahçı takımları,at bunları deseydi önünde içmeye başlaycaktım eroin kaçırmıyoruz ticaret yapmıyoruz herzaman aynı sorunlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst