cool Harley

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
186
arkadaşlar bunlar model olmasın!

ya reklama lafım yok ama sanki bunlar biraz böle maketmiş gibi duruyo.ama olsun maketi bile güzel...
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şok güsel 2.cisini bana yollasınlar toplim topliyamazsamda hediye etsinler yani ne var :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CİDDEN TOPLAYAB İLİRİM AMA TOPLADIĞIMA BİNERMİYİM :d:d:d: BİNMEM MUHAHAHA
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
74
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne uğraşıcam toplamakla toplanmışını gider alırım.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
toplamakla uğrasmam parçaları satarım, gider baska bir motor alırım örnek: 2008 Suzuki Hayabusa (henüz gelmeyenden)
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Bu şekilde gönderebilirlerse gümrükten muaf olur sanırım ;

vergiden de yırtarsınız...:bounce:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Aylarimi alir belki yillarimi ama toplarim.. Topladiktan sonrada bi keyif sigarasi icer en az 1 saat seyrederim.. Ama kullanmam cunku her an biyerine bisiler olabilir :)
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Evimde masamın üstünde bunlardan toplanmış 3 tane var.Bunu da toplarım altı üstü maket değil mi :) :)
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
86
Cok ılgınc ve guzel bı reklam gercekten.:cherry: Bende bnm motordan boyle bı sekıl cıkarım.:cat: Ama sonra nsl taplıcaz o da var :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst