cool Harley

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
387
Bana gelen bi maili paylaşmak istedim sizlerle...



Bunları toplayabilecek arkadaşlar varmı içimizde :)












 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
387
Parcalara bi bütün olarak bakın
adamlar güzel reklam yapmış...
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Cok guselmis gercekten Sanatsal Reklam budur iste bir anda bir kac farkli mesaji verebilme yetenegi. Tebrikler harley
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
359
süper bir reklam bulanları tebrik etmek lazım... ayrıca parçalarıda yollasınlar bi bakalım :p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ben para filan istemiyorum.:bounce:

Keyif için o motoru toplarım,hemde ayarlarına kadar.(elektronik enjeksiyonlu PİC ise yazılım firmware yok tuning yapamam):thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst