Sanlı Katılım 17 May 2006 Mesajlar 387 18 Ağu 2006 Konu Yazar #1 Bana gelen bi maili paylaşmak istedim sizlerle... Bunları toplayabilecek arkadaşlar varmı içimizde
Sanlı Katılım 17 May 2006 Mesajlar 387 18 Ağu 2006 Konu Yazar #3 Parcalara bi bütün olarak bakın adamlar güzel reklam yapmış...
C _COOL_ Katılım 21 May 2006 Mesajlar 17 18 Ağu 2006 #5 parcalari toparlayana motoru hediye ediyorlarsa ben yapmaya hazirim
MoToR Katılım 31 Ocak 2005 Mesajlar 2,031 18 Ağu 2006 #6 güsel yapmışlar, şapkalı olan daha hoş duruyor
zeda3000 Katılım 11 Eki 2005 Mesajlar 4,387 18 Ağu 2006 #7 Cok guselmis gercekten Sanatsal Reklam budur iste bir anda bir kac farkli mesaji verebilme yetenegi. Tebrikler harley
Cok guselmis gercekten Sanatsal Reklam budur iste bir anda bir kac farkli mesaji verebilme yetenegi. Tebrikler harley
Mili Katılım 31 Tem 2006 Mesajlar 134 18 Ağu 2006 #9 _COOL_' Alıntı: parcalari toparlayana motoru hediye ediyorlarsa ben yapmaya hazirim Genişletmek için tıkla ... bende bendeee:bounce:
_COOL_' Alıntı: parcalari toparlayana motoru hediye ediyorlarsa ben yapmaya hazirim Genişletmek için tıkla ... bende bendeee:bounce:
koyulacivert Katılım 5 Haz 2006 Mesajlar 359 18 Ağu 2006 #10 süper bir reklam bulanları tebrik etmek lazım... ayrıca parçalarıda yollasınlar bi bakalım
Gencadam Katılım 29 Eyl 2005 Mesajlar 88 20 Ağu 2006 #11 Şahane ya "El oğlu yapıyor abi" diye ben buna derim.
muratgergerli Katılım 15 Mar 2006 Mesajlar 3,510 24 Eyl 2006 #12 _COOL_' Alıntı: parcalari toparlayana motoru hediye ediyorlarsa ben yapmaya hazirim Genişletmek için tıkla ... AYNEN BABOCAN BENİ DE EKLE LİSTEYE...:rendeer:
_COOL_' Alıntı: parcalari toparlayana motoru hediye ediyorlarsa ben yapmaya hazirim Genişletmek için tıkla ... AYNEN BABOCAN BENİ DE EKLE LİSTEYE...:rendeer:
FutureShock Katılım 2 Mar 2006 Mesajlar 1,456 25 Eyl 2006 #13 Şahane fotoğraflar masaüstü yaptım hemen Teşekkürler.
İHTİYAR Katılım 29 Mar 2006 Mesajlar 3,903 25 Eyl 2006 #14 Ben para filan istemiyorum.:bounce: Keyif için o motoru toplarım,hemde ayarlarına kadar.(elektronik enjeksiyonlu PİC ise yazılım firmware yok tuning yapamam):thumleft:
Ben para filan istemiyorum.:bounce: Keyif için o motoru toplarım,hemde ayarlarına kadar.(elektronik enjeksiyonlu PİC ise yazılım firmware yok tuning yapamam):thumleft:
ylmzzz Katılım 30 Ara 2005 Mesajlar 4,358 26 Eyl 2006 #16 ben genelde dağıtıyorum toplamak uzmanlık alanıma girmiyor
Makine Katılım 13 Eyl 2005 Mesajlar 2,547 26 Eyl 2006 #18 Toplarım hemde fazladan parça çıkartırım :mrgreen: