Şöyleki,mobiletle biri tırın altına giriyo,motoru amaç değilde araç olarak kullandığı çok belli,forumda konu açılıyoo,motorcu kardeşimizin hazin sonu,ve butür haberler o kadar fazla yayınlanıyokii,artık mt'yi açarken tırsar oldum ,hergün bi ölü hergün bi kaza,her kaza başlığı gördüğümde yüreğim ağzıma geliyo,acaba bizden birimi diyee ,sebebim bu ama amntıklı ama mantıksız ben ,bu kültürü yaşayanların haberinin yada konusun açılması istiyorum,onun haricindeki adam şortla kasksız binmiş sonrada ilk virajda gümlemiş ( söz konusu kaza için demiyorum) ne oluyo hazır bizim moralimiz bozuluyo,şimdi diyeceksinki,yeni yetmelere örnek olur daha iyi olur,yeni yetmelerin yada öğrenmek isteyenlerin karşısına butür örnekler o kadar çok çıkarkii,mobilete 3 kişi ailesini bindirip bi yerde patlayan insanların haberini okumamıza gerek kalmaz,inan bu haberler bana bişey katmıyoo,forumda olan bir çok kişiye bişeyler kazandırdığınada inanmıyorum,Allah rahmet eylesin diyorum ama,bilmiyorumm bu şekilde motora binmenin sonucu ne kadar hayırlı bi ölüm ve ne kadar rahmet verilir,SAYGILAR