Çok üzücü bir olay :(

Katılım
15 Nis 2007
Mesajlar
114
allah rahmet eylesın...kask takerken barı bıraz kalitelı kafamızı koruyan kasklardan kullanalım..30 40 ytl kasklardan degıl.nette 2. el kalite kasklar var en azından onlardan alalım derım.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ucuz bi kask olsaydı bile köpüğü kurtarabilirdi :( Allah rahmet eylesin
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Sitemiz üyeleri haricindeki bütün kazaların forumda duyurulmasına karşıyım,Allah rahmet eylesinn
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sitemiz üyeleri haricindeki bütün kazarım forumda duyurulmasına karşıyım,Allah rahmet eylesinn

Öncelikle ALLAH rahmet eylesi.yakınlarına sabır versin.
2. olarak neden karşısınız açıklaya bilirmisiniz.çok merak ettim.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Öncelikle ALLAH rahmet eylesi.yakınlarına sabır versin.
2. olarak neden karşısınız açıklaya bilirmisiniz.çok merak ettim.

Şöyleki,mobiletle biri tırın altına giriyo,motoru amaç değilde araç olarak kullandığı çok belli,forumda konu açılıyoo,motorcu kardeşimizin hazin sonu,ve butür haberler o kadar fazla yayınlanıyokii,artık mt'yi açarken tırsar oldum ,hergün bi ölü hergün bi kaza,her kaza başlığı gördüğümde yüreğim ağzıma geliyo,acaba bizden birimi diyee ,sebebim bu ama amntıklı ama mantıksız ben ,bu kültürü yaşayanların haberinin yada konusun açılması istiyorum,onun haricindeki adam şortla kasksız binmiş sonrada ilk virajda gümlemiş ( söz konusu kaza için demiyorum) ne oluyo hazır bizim moralimiz bozuluyo,şimdi diyeceksinki,yeni yetmelere örnek olur daha iyi olur,yeni yetmelerin yada öğrenmek isteyenlerin karşısına butür örnekler o kadar çok çıkarkii,mobilete 3 kişi ailesini bindirip bi yerde patlayan insanların haberini okumamıza gerek kalmaz,inan bu haberler bana bişey katmıyoo,forumda olan bir çok kişiye bişeyler kazandırdığınada inanmıyorum,Allah rahmet eylesin diyorum ama,bilmiyorumm bu şekilde motora binmenin sonucu ne kadar hayırlı bi ölüm ve ne kadar rahmet verilir,SAYGILAR
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
allah rahmet elesin bıktık artık kask takın demekten !!!!!!

kendini yorma adamım isteyen takar istemeyen kestirmeden gider böle:pr:

allah rahmet eylesin ve kimsenin başına vermesin inşallah bu olay son olur

genelde kask takmayan direk gidiyor. kask taksaydı kannımca en azından kafayı kurtarırdı :pale:

Sitemiz üyeleri haricindeki bütün kazaların forumda duyurulmasına karşıyım,Allah rahmet eylesinn

demi. herşeyi reklame etmeyelim bencede.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şöyleki,mobiletle biri tırın altına giriyo,motoru amaç değilde araç olarak kullandığı çok belli,forumda konu açılıyoo,motorcu kardeşimizin hazin sonu,ve butür haberler o kadar fazla yayınlanıyokii,artık mt'yi açarken tırsar oldum ,hergün bi ölü hergün bi kaza,her kaza başlığı gördüğümde yüreğim ağzıma geliyo,acaba bizden birimi diyee ,sebebim bu ama amntıklı ama mantıksız ben ,bu kültürü yaşayanların haberinin yada konusun açılması istiyorum,onun haricindeki adam şortla kasksız binmiş sonrada ilk virajda gümlemiş ( söz konusu kaza için demiyorum) ne oluyo hazır bizim moralimiz bozuluyo,şimdi diyeceksinki,yeni yetmelere örnek olur daha iyi olur,yeni yetmelerin yada öğrenmek isteyenlerin karşısına butür örnekler o kadar çok çıkarkii,mobilete 3 kişi ailesini bindirip bi yerde patlayan insanların haberini okumamıza gerek kalmaz,inan bu haberler bana bişey katmıyoo,forumda olan bir çok kişiye bişeyler kazandırdığınada inanmıyorum,Allah rahmet eylesin diyorum ama,bilmiyorumm bu şekilde motora binmenin sonucu ne kadar hayırlı bi ölüm ve ne kadar rahmet verilir,SAYGILAR

açıklama yaptığın için çok teşekkürler.kalın sağlıcakla.
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Allah rahmet eylesin bende geçen kazamda kaskın önemini vurguladım o kask olmasa ben burda olamayabilirdim :( kask kask diye boşuna demiyoruz dimi
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
allah rahmet eylesin orayi biliyorum 99 da stajimi orada yapmistim
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah (C.C) rahmet eylesin .Kask kask kask daha kaç kere korumaların önemini anlamamız için üzücü şeyler yaşamamız gerek:(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst