- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar eşimin kaskını yeni almıştım motorda yer kalmadı bende önümdeki askıya astım daha 1 saat bile takmamıştı
r: bugün aldık daha neyse bacaklarımın arasından düştü e-5 de çizildi çok kötü oldu arabanın biri bir vurdu uçtu gitti:salut: çok üzüldüm aslında ön gözlük camı değişse varmı öyle bir ihtimal arkadaşlar
ale: