yorgun 48 Katılım 9 Nis 2007 Mesajlar 534 29 Ağu 2007 #21 Geçmiş olsun der biran önce aramızda olmanı dileriz.
THE_LANCET Katılım 18 Şub 2006 Mesajlar 2,956 29 Ağu 2007 #22 Çok geçmiş olsun motosiklet kazası sandım ama değilmiş En kısa zamanda iyileşmen dileği ile...:rendeer:
Çok geçmiş olsun motosiklet kazası sandım ama değilmiş En kısa zamanda iyileşmen dileği ile...:rendeer:
oFLuAlper Katılım 2 May 2007 Mesajlar 624 29 Ağu 2007 Konu Yazar #23 aslında haklısınız arkadaşlar ben burda ne yazsaydım öyle anlaşılacaktı sonuçta motosiklet sitesi ya ondan cok sry
aslında haklısınız arkadaşlar ben burda ne yazsaydım öyle anlaşılacaktı sonuçta motosiklet sitesi ya ondan cok sry
KRAL444 Katılım 30 Tem 2007 Mesajlar 335 29 Ağu 2007 #24 Kardesımm geçmiş olsunnn dıkkat et kendıne Allah yardımcın olsun
gittardando Katılım 6 Nis 2006 Mesajlar 1,174 29 Ağu 2007 #25 Büyük geçmiş olsun. Ben de motosiklet kazası zannettim, Yani maçta olduğunu öğrenince sevindim açıkçası...
Büyük geçmiş olsun. Ben de motosiklet kazası zannettim, Yani maçta olduğunu öğrenince sevindim açıkçası...
bigboy48 Katılım 17 Nis 2007 Mesajlar 217 29 Ağu 2007 #26 geçmiş olsun kortay berbat olmuş... acil zamanda iyileşmen dileğiyle... Son düzenleme: 29 Ağu 2007
denizcimuzaffer Katılım 3 Kas 2006 Mesajlar 2,854 29 Ağu 2007 #27 Tüüühh yaaaaale: Geçmiş olsun, acil şifalar dilerim. arkadaşımız nasıl bir kaza geçirmiş acaba, belki foruma katılanlara örnek olurale:
Tüüühh yaaaaale: Geçmiş olsun, acil şifalar dilerim. arkadaşımız nasıl bir kaza geçirmiş acaba, belki foruma katılanlara örnek olurale:
banavurma Katılım 30 Ağu 2006 Mesajlar 383 29 Ağu 2007 #28 gittardando' Alıntı: Büyük geçmiş olsun. Ben de motosiklet kazası zannettim, Yani maçta olduğunu öğrenince sevindim açıkçası... Genişletmek için tıkla ... kazanın iyisi kötüsü mü olur yaw... ilahiiii......:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
gittardando' Alıntı: Büyük geçmiş olsun. Ben de motosiklet kazası zannettim, Yani maçta olduğunu öğrenince sevindim açıkçası... Genişletmek için tıkla ... kazanın iyisi kötüsü mü olur yaw... ilahiiii......:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Boğaçhan1 Katılım 16 Şub 2006 Mesajlar 575 29 Ağu 2007 #29 Geçmiş olsun. Geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin.
Gökhan Katılım 14 Haz 2006 Mesajlar 8,146 29 Ağu 2007 #30 illegalrider geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda eski sağlığına kavuşursun.
illegalrider Katılım 1 Mar 2007 Mesajlar 528 30 Ağu 2007 #31 teşşekür ederim arkadaşlar tek tek hepinize saolun varolun ....:rendeer::rendeer: motosikletimdende uzak kalcam ama napalım başa gelen cekilir...:salut:ale:ale:
teşşekür ederim arkadaşlar tek tek hepinize saolun varolun ....:rendeer::rendeer: motosikletimdende uzak kalcam ama napalım başa gelen cekilir...:salut:ale:ale:
karagullenecati Katılım 10 Nis 2007 Mesajlar 70 3 Eyl 2007 #34 çok geçmiş olsun arkadaşım çok kötü olmuş umarım biran önce iyileşirsin