Çok Talihsiz bir kaza

Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
arkadaşlar dün akşam illegal arkadaşımız çok talihsiz bir şekilde ayağını kırmıştır :salut:

illegal kardeşim sana tez şifalar diliyorum umarım en kısa zamanda motoruna ve sahalara geri kavuşursun :rendeer:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
çok saol alper kardeşim valla oldu bişey artık herşeyde bi hayır vardır artık...

bu arada ayağımı gece 1 sıralarında halı saha maçında kırdım yogun iş temposundan sonra haftada 2 gun maç yapıyorduk cezasını ödedik
insan saglıgın kıymetını boyle tekerleklı sandalyeye baglı kalınca anlıyor allah kimsenin başına vermesin..

Geçmiş olsun ya, umarım çabuk iyileşir. :rendeer:

teşekkür ederim ...:pale: bende oyle umuyorum..:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
geçmiş olsun arkadaşım...

ben başlığı ve konuyu açan arkadaşın yazsını okuyunca acama yine motosiklet kazası mı? dedim ama halı sahada sakatlanmışsınız... neyse geçmiş olsun...tez zaman iyileşirsiiz inşallah...
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
81
kortay kardeş geçmiş olsun şifalar diliyorum çok kötü ya çok üzüldüm.

buarada muğla mt nin üstünde karabulutlar dolaşıyo bu kaçıncı oldu 1 haftadan beri
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Geçmiş olsun, benimde bir haftadır kırık :pr:

Bu şiş dinlenince iniyor, sonra yine motosikletle gezmeye :queen:

Bu arada neden alçı yok?

Doktor bana (sizdekiyle aynı ayak:p)ayanın solundan 1cm2'lik bi kemik kopmuş, bi yer bulur kaynar o, hafif iç kanamaya sebep olabilir o yüzden şişip morarır ama sakıncası yok bişey olmaz, alçıya almıycam ayak korsesimi ne takıcan demişti, benzer bi durummu ki?
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Gecmis olsun arkadasim, tez zamanda iyilesmen dilegimle.. Kirigi donem donem takip et mutlaka, kaynamada sorun filan olacaksa bile erken farketmek yararli olur diye dusunuyorum. Daha dogru bilgiyi ortopedist bir arkadasimiz vardi o verecektir..
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Geçmiş olsun Allah sifa versin.
Bu ayagı motor tepesinde kırsaydın sen o zaman seyret milletteki lafları. Millet derken ailen cevren vs :)
Allah bu gibi durumlardan hepimizi korusun. ( Hem Kazadan Hem cevredeki söylenecek insanların çenesinden :) )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun, fena şişmiş.:pale:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkürlerimi iletiyorum ....

hassasiyetiniz için çok teşekkür ederim

evet biraz fena oldu ayak gerçekten 10 yaşından beri top oynuyorum son 6seneden beride halı sahada oynuyorum ama boyle birşey başıma gelmemişti...

ama hep korkardım olmasından için için.. sonunda oldu ...umarırm birdaha başıma gelmez..

melihçe dedigine katılıyorum yamuk kaynamasındansa sıksık kontrole gitmek iyidir haklısın...
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
melihçe dedigine katılıyorum yamuk kaynamasındansa sıksık kontrole gitmek iyidir haklısın...

Felaket tellalligi yapmis olmak istemem yanlis anlasilmasin ama benim de 5 sene kadar once parmagim sadece catlamisti (daha dogrusu ufak bi parca kirilip ana kemikten ayrilmisti) fakat "salak bir doktor" yuzunden kemik tam oturmadi yerine :pale: Ara ara kontrole gidip takip etmek, hatta hatta farkli doktorlara da gostermekten yanayim bu yuzden

Geçmiş olsun Allah sifa versin.
Bu ayagı motor tepesinde kırsaydın sen o zaman seyret milletteki lafları. Millet derken ailen cevren vs :)

Cerrahi kardes benim de bir macta basima sakatlik geldi gecen sene, bilegimdeki dis bag (ismi boyledir umarim) yirtildi :pale: Alcilar malcilar bi sure acisini cektim.. Sonra ailem motor aldigimi ogrendi ve tepki standart: Bak bi macta bilegin sakatlandi neler cektin, simdi motorda dusersen ne olur vs vs vs... Diyecegim o ki cevredekilerin tepkisi sakatligin kaynagina bagli olmaksizin standart :) Biz kendi bildigimizi okumaya devam edecegiz dolayisiyla yapacak baska bisey yok :bounce:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Çok geçmiş olsun...


Topiği açan arkadaş sayesinde motosiklet kazası gibi anladım. Yani iki kelime belirtseydi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst