çok sevindim..

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
hayırlı ugurlu olsun :) bende 4 gun once basladım sürücü kursuna sınavları gecıp ehlıyetı alabılırsem boynuma ascam ehlıyetı oyle gezcem :D
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
55
Hayırlı olsun.Bundan sonra iç rahatlığıyla kullanırsın motorunu ne güzel valla.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
hayırlı olsun.kazasız belasız İNŞALLAH.ehliyetimi aldım bende hiç çevirmediler ama burası ufak yer tanıyolar.:)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
ehliyeti alalı 7 yıl oldu 1 kez sordular oda inanın şans eseri yoksa onuda sormayacaklardı sırf sormaları için kaç kez bu taktiği denedim yemiyor biliyorlar sanki

hayırlı olsun şule allah kaza bela vermez inşallah:rendeer:

adamlar haklı ehliyeti olmayan sol şertitten dewam eder olmayıpta kimse artıslik yapmaz walla. ama en iyisi gordunmu hafifce ivmelenmek hic bi şekilde onlara bakmamak. ben hep öle yapıyop hicde cevirmiyolar ama benim sanslızlıgımada hep park halindeyken geliyolar. :d ucuz atlayıom walla
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Bu cumartesi de bizim B'nin direksiyon sınavı var inş onu da atlatırız da rahat rahat A2'yi de alırız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst