- Katılım
- 22 Haz 2007
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
daha 2007 temmuz ayında aldığım. henüz 3500 km'de olan motosikletimi anne ve babama kıyamadığım için satıyorum. hiç bir problemi yok, 2500 bakımını yaptırdım. yağı yeni değişti. gri renkli. Ayrıca fiyata:
*tam korumalı mont( toplam 4 kez giydim)
* dizlik, kilit, lastik kiti vs. dahildir.
FİYATI: 3000 tl. irtibat:05056576553
*tam korumalı mont( toplam 4 kez giydim)
* dizlik, kilit, lastik kiti vs. dahildir.
FİYATI: 3000 tl. irtibat:05056576553