Çok kotu bi durum !!

Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Ümraniye sondurakta (küçüksu cd) hacıbaba isminde bi lokanta var.Orasnın motorcu gariban bi elemanını bi kamyonet şöförü duvara sıkıştırıyo adam çok büyük bi kaza atlatıyo
Adam biraz piskolojik rahatsız motordan iniyo bağrıyo çağarıyo resmen deliriyo millet geldi adamı tuttu falan o kamyoncu gidiyo hacıbabaya şikayet ediyo ve adamı işten attıryo ve adamın 3 çocuğu var ek bi geliri yok gariban işsiz kalıyo
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
295
Kamyoncu kına yakmışmı münasip yerine acaba ::yanliss:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
İStanbul'da hele de Ümraniye'de motor kullanmak cidden bela.
Sürücüleri ayrı, yayaları ayrı, motosikletlileri ayrı...
Allah yardımcısı olsun valla:pale:

mourndare
Komplike bir durum yok.Kamyoncu motorcuyu sıkıştırıyor(belki de adam ölümden döndü).Motorcu da çok doğal haliyle napıyosun falan adama bağırıp çağırıyor.Kamyoncu da motorcunun çalıştığı yere gidip artık oranın sorumlusu kimse bildiriyor ve de motorcuyu işten atıyorlar...

Şu İstanbul'da motor sürüyorsan zaten benim anladığım kadarıyla ya kurban olursun ya katil.Bugün sabahtan sıkışık trafikte beklerken sağ tarafımdaki aradan çıkan koskoca servis minibüsü tamponunu geldi eksozuma dayadı.Ben de biri eliyle motoru itiyor sandım:p Azcık ileri aldım hemen döndüm adama saydım söyledim.Eliyle pardon işareti yapıyor.Şeytan diyor ki in aşağıya o işaret yaptığı elini al sok o adamın bir tarafına ama olmuyor işte:farao:
Ondan sonra motorcu kötü, katil bilmem ne:farao:
 
Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
137
biseler anlattık dikkatlı okursanız anlarsınız

evet zaten Türkçe kullanırken nokta, virgül, vs. gibi işaretler de gereksiz sizin için öyle değil mi?

İStanbul'da hele de Ümraniye'de motor kullanmak cidden bela.
Sürücüleri ayrı, yayaları ayrı, motosikletlileri ayrı...
Allah yardımcısı olsun valla:pale:

mourndare
Komplike bir durum yok.Kamyoncu motorcuyu sıkıştırıyor(belki de adam ölümden döndü).Motorcu da çok doğal haliyle napıyosun falan adama bağırıp çağırıyor.Kamyoncu da motorcunun çalıştığı yere gidip artık oranın sorumlusu kimse bildiriyor ve de motorcuyu işten atıyorlar...

Şu İstanbul'da motor sürüyorsan zaten benim anladığım kadarıyla ya kurban olursun ya katil.Bugün sabahtan sıkışık trafikte beklerken sağ tarafımdaki aradan çıkan koskoca servis minibüsü tamponunu geldi eksozuma dayadı.Ben de biri eliyle motoru itiyor sandım:p Azcık ileri aldım hemen döndüm adama saydım söyledim.Eliyle pardon işareti yapıyor.Şeytan diyor ki in aşağıya o işaret yaptığı elini al sok o adamın bir tarafına ama olmuyor işte:farao:
Ondan sonra motorcu kötü, katil bilmem ne:farao:

yok hocam ben anladım zaten olayı, arkadaşın kullandığı Türkçe'ye kızıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
adam kara kara dolanıyo işte ne yapsın iş yok güç yok keeway arn de gitti :)
adam delirdi ben dadaşsam senin ... koyucam olum diyo

Kusura bakma abicim,biraz acele oldu! Yoksa hep dikkat ederdim.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
senaryo gibi bir anlatım olmuş!

herşeye rağmen üzücü bir durum. A2 ehliyeti varsa o abinin, yine bu tarz bir iş bulacaktır diye düşünüyorum.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Celil olayı baştansavma anlattıgını mı söyleyeyim ??

Adama üzüldüğümü mü belirteyim ??

Kullandıgın Türkçeyi düzgün kullanman gerektiğini mi söyleyeyim ??

Kararımı verdim ..

Yazık olmuş adama .. :pale:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
269
Yes o mekanı biliyorum(Yani adamın çalıştığı yer) Pis 1 müesese :mrgreen: Yemek yenmez Yanii...Motorculara saygı yok! Lakin bazende bizim aramızdan arkadaşlarda normal işler etmiyorlar..Ümraniyede motorcu paket servis işi bulur ya ama ehliyette gerekli artık! Zaten Ümraniye trafiği Allahlık! Yayarlar pat çıkı karşına aga! Yada Minibüsler 1 yolcu alcak die (1250 ykrş Yada 1500 ykrş) İnsanın üstüne çıkıolar...Terbiyesizlik Dizboyu....
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Servise Ümraniye D&B'ye gidiyorum, tekrar çevreyoluna dönene dek 1-2 km yol yapıyorum Ümraniye içinde, acaip korkuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst