- Katılım
- 10 May 2005
- Mesajlar
- 4,906
- Motosikleti
- Harley Davidson Softail 107
- Konu Yazar
- #1
Acaba başlığa ne yazsamda herkes okusa diye düşündüm, bu yüzden başlık biraz basit kalmış olabilir. Bir Türk çocuğu Pakistan depreminde Başbakana mektup yollamış, işte burda
http://www.presidentofpakistan.gov.pk/NewsEventImagePopUp.aspx?ImageID=129

http://www.presidentofpakistan.gov.pk/NewsEventImagePopUp.aspx?ImageID=129

Moderatör tarafında düzenlendi: