- Katılım
- 24 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,007
Otoban sürüşünde biz tıfıllar için en iyi taktik,sağdan en yavaş giden araç bulunur ve arkasına takılınır.Arkadan gelen şereflilerin bizi sıkıştırıp öldürmek için hiç bir sebebi kalmaz.Yaklaşık 10 takip sonunda yavaş araç sollama çalışmaları yapılır ve ilk sollama çok zevkli olur.Köprü ve viyadük geçişleri çok tehlikeli olduğu için 60-70km/h'lar çok mantıklı süratlerdir.Motor büyüdükçe ve tecrübe arttıkça süratde mantıklı bir şekilde arttırılabilir.Senin yaptığın 140km/h bu şartlarda uzun kilometreleri yemiş ve baya bi yıllarını bu işe vermişlerin harcı denebilir.Bence yapma.