Çok acil yardım lütfen

Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
10
arakdaşlar 4 ay önce tiger 250 almıştım. 4 aydır sorunsuz biniyordum geçenlerde motoru yıkadım ve sonra bidaha çalıştıramadım. akü full , alarm çalışıyor fakat koantağa bağlı hiçbir eleman çalışmıyor. farlar, korna , motor hiçbirşey çalışmıyor. kontağı açtım kontakta sağlam . Sigortada sorun yok . kabloların hepsini kontrol ettim ve fişleri onlarda sağlam acaba motorda ne sorun var konjektör olabilir mi ¿¿
ayrıca egsozları açtım ve susturucuları kaynakla erittim egsozun içi boş acaba motora bi zararı olurmu sıkışma olmadığından dolayı...
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
akü deki kablolarını kontrol et onlarda beyin varmı bilmiyorum varsa beyni değiştir ama hic elektrik gelmiyosa tahminimce ya akü kablolarından bi sorun var yada kontagın bozulmustur
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
10
kontağı kontrol ettim kontak sağlam , akü kablolarıdnan alarmada elektrik gidiyor alarm çok iyi çalışıyor fakat kontakla ilgili hiçbir eleman çalışmıyor aksi gibi kontak sağlam
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
407
Kontak su kaçtıysa iletim yapmıyor olabilir far kapağını aç orda kontaktan gelen fiş var çıkar düz kontak yap öyle dene bide.
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
10
düz kontak hakkında biraz bilgi verirmisin. kontaktan gelen fişteki tüm kabloları kısa devremi yapacam

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:24 ----------

tşkküler sorun galiba konjektörde tık demedi motor bi işe yaramadı düz kontak neyse yarın götürür depoya koyarım mart ayı gelince bi servise götürürüm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst