- Katılım
- 25 Nis 2010
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
arakdaşlar 4 ay önce tiger 250 almıştım. 4 aydır sorunsuz biniyordum geçenlerde motoru yıkadım ve sonra bidaha çalıştıramadım. akü full , alarm çalışıyor fakat koantağa bağlı hiçbir eleman çalışmıyor. farlar, korna , motor hiçbirşey çalışmıyor. kontağı açtım kontakta sağlam . Sigortada sorun yok . kabloların hepsini kontrol ettim ve fişleri onlarda sağlam acaba motorda ne sorun var konjektör olabilir mi ¿¿
ayrıca egsozları açtım ve susturucuları kaynakla erittim egsozun içi boş acaba motora bi zararı olurmu sıkışma olmadığından dolayı...
ayrıca egsozları açtım ve susturucuları kaynakla erittim egsozun içi boş acaba motora bi zararı olurmu sıkışma olmadığından dolayı...