Çoğu Gitti Azı Kaldı

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Bildiğiniz üzere 2 gün önce kaza yapmıştım.
Doobly'nin büyük yardımı sayesinde gidonu.fren ve debriyaj kolunu aldık ve taktık.
Kendisine tekrardan sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum :rendeer:
işte fotoğraflar:

motorun bu halini bilen biliyor.

malzemeleri almadan önce son bir fotoğraf çekeyim dedim :)

gidonu aldık ve sökme ve monte etme işlemlerine başlayabiliriz.


ve işte oldu :)

 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
elinize sağlık,benimde ufak tefek kırık dökükler vardı motorumda arkadaşlar sağolsun hallettiler,etrafında bu işten anlayan yardımsever birilerinin olması çok güzel gerçekten.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
elinize sağlık,benimde ufak tefek kırık dökükler vardı motorumda arkadaşlar sağolsun hallettiler,etrafında bu işten anlayan yardımsever birilerinin olması çok güzel gerçekten.

teşekkürler :)
sökme takmadan pek anlamam ama bu gün bi kaç bişeyler öğrendim :p
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
otomobil de o kadar farketmiyor belki daha ayrıntılı kapsamlı olduğu için kişisel bakım zor alabilir ama motosikletten anlamak, öğrenmek lazım kendi işimizi görecek kadar en azından basit sök-tak işlerini,benim de elim hiç yatkın değildir o işlere ama yavaş yavaş öğrenicez artık bişeyler napalım=)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst