Çocukluk planımız!!!Ama nedir,ne işe yarar

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çocukken hep sinir oldugumuz Büyük amcalarımızdan intikam almak için onların araçlarına yönelirdik,Ya tekerin altına çivili tahta,ya arabayı çizme veya kilit kısımlarına kibrit çöpü sıkıştırarak eziyet etme...Yalnız bugun aklıma geldi birde aracın benzin deposuna,şeker atmak vardı,Bunu şuana kadar yapan olmadı,görmedimde..Gerci depo açılmadan yapılamazda..yalnız şunu merak ediyorum,benzine şekeri karıştırınca ne olur::silent:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hacu kırdınmı kafayı..
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Çocukken hep sinir oldugumuz Büyük amcalarımızdan intikam almak için onların araçlarına yönelirdik,Ya tekerin altına çivili tahta,ya arabayı çizme veya kilit kısımlarına kibrit çöpü sıkıştırarak eziyet etme...Yalnız bugun aklıma geldi birde aracın benzin deposuna,şeker atmak vardı,Bunu şuana kadar yapan olmadı,görmedimde..Gerci depo açılmadan yapılamazda..yalnız şunu merak ediyorum,benzine şekeri karıştırınca ne olur::silent:

hemen araştırdım ve buldum, işte çıkan sonuç : :cherry:

"benzine küp şeker atmak=motora kısa vadede etkili hasarı verecek bir işlem olduğundan dikkat edilmesi gereken durum"

umarım aydınlatıcı olmuştur ama bence denemeyin :queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
eğer ki şeker yakıt filtresinden geçiğ enjeksiyonu da tıkamadan yanma odasına ulaşırsa oradan da şans eseri piston ile silindir arasına denk gelirse şeker taneciği benzinde çözülmeyeceği için ve yüksek sıcaklıkta daha da sertleşeceği için piston ve silindiri çizk çuzuk eder
yani silindire kum tanesi atmak gibi birşey olur

ama yakıt filtresi şeker tanesi büyüklüğündeki partikülleri süzemiyorsa hiç filtre kullanılmasın daha iyi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cocukluğunda bütün planın bu muydu :)

Yok çok büyük plan ve projelerimde vardı,yatırım uzmanlığına katılıp,borsayada girmeyi düşünüyodum,:farao:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:04 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:03 AM ----------

eğer ki şeker yakıt filtresinden geçiğ enjeksiyonu da tıkamadan yanma odasına ulaşırsa oradan da şans eseri piston ile silindir arasına denk gelirse şeker taneciği benzinde çözülmeyeceği için ve yüksek sıcaklıkta daha da sertleşeceği için piston ve silindiri çizk çuzuk eder
yani silindire kum tanesi atmak gibi birşey olur

ama yakıt filtresi şeker tanesi büyüklüğündeki partikülleri süzemiyorsa hiç filtre kullanılmasın daha iyi :)

İşte açıklamasıyla birlikte merak ettiğim olay budur,Çok teşekkürederim.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
bu mobiletlere falan atıyorlardı.
motorun içinin haşat ediyordu oda
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
310
biz bunu matematik hocasının ford ka sına yapmıştık ama toz şeker atmıştık.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz bunu matematik hocasının ford ka sına yapmıştık ama toz şeker atmıştık.

Ford Ka'Da kutu gibi araba,Patlamıstır kesin...::stretche

Şimdi öğretenlere bakıomda hepsinin altlarında 30-40 liralık jeepler.Şimdiki çocuklar intikam konusunda şanslılar::146::
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
310
Ford Ka'Da kutu gibi araba,Patlamıstır kesin...::stretche

Şimdi öğretenlere bakıomda hepsinin altlarında 30-40 liralık jeepler.Şimdiki çocuklar intikam konusunda şanslılar::146::

gerçekten öyle şimdi o öğretmende land rover marka jeep var o zaman olacaktı o boyasını çizerdim.
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Ne istiosun bu öğretmenlerden ya :silent:
allahtan benim öğrencilerimin hepsi beni çok sever, ben de onları çok seviyorum ama :cherry:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
evet beni deli lan etti benim gibi akıllı uslu bir insanı.


akıllı uslu?
allah bilir neler yapıordun sınıfta?:silent:

üniversiteye hazırlanan öğrencilerimle çok fazla yaş farkım olmadığı için çok iyi anlaşıyoruz, çoğu arkadaşım gibi oldu artık.
ama ortaokul öğrencilerimden bir kaçını camdan aşağıya atmayı inan çok istedim :queen::queen:ama ben seni o sınıflarla fazla deil 1 saat yalnzı bırakim bakalım sen napacaksın, inan bizdeki sabır kimsede yok :cat::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst