Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 20 Tem 2008
- Mesajlar
- 410
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çocukken hep sinir oldugumuz Büyük amcalarımızdan intikam almak için onların araçlarına yönelirdik,Ya tekerin altına çivili tahta,ya arabayı çizme veya kilit kısımlarına kibrit çöpü sıkıştırarak eziyet etme...Yalnız bugun aklıma geldi birde aracın benzin deposuna,şeker atmak vardı,Bunu şuana kadar yapan olmadı,görmedimde..Gerci depo açılmadan yapılamazda..yalnız şunu merak ediyorum,benzine şekeri karıştırınca ne olur::silent: