çocuklara kızdım ama sonra üzüldüm

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konuyu okuyan çoğu arkadaşın midesi guruldamaya başlamaış ancak dikkatli olun, zira tavuk dönerler çocuklar içindi, sizi şöyle birşey bekliyor olabilir:

2008118210727.jpg


:mrgreen:
yok artık sende:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:50 PM ----------

olsun , daha makbule geçer
tazminat davası açarız :mrgreen:
sonra döv adamıda, 1 ton olay mahkeme mahkeme dolaş:queen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yüreğine sağlık. herkes hata ypar ama önemli olan bunu anlayıp telafi etmek. gerçi seninki hata değil, benim arkadaşlarım bile motorumu elleyemez, çok hassasım bu konuda.

sonunun güzel bitmesi sevindirici...
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
138
Her zaman böyle insanlara ihtiyacı var toplumumuzun.:)
 

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
Bizde öyle küçükken motosikletlilere hayran hayran bakardık taki bir gün alıncaya kadar...
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
123
Bizim sokak da böyle. ama ben senin kadar sabırlı değilim iki defa kovaladım daha da yaklaşmadılar... Sen yine iyi selamet göstermişsin darısı bana. Tabi motorun iiçinde bir de fa koca demir çıkartırsan oraya ne akla sokmaa çabalamış (çocuk işte) ve diğer bi arkaşım motorunu düşürüp aynasını kırıp kenarda oturan babasının kafasını çevirip bakmadığı bi semt. Hal böyle oluca senin kadar yürekli olmak zor. geçmiş olsun saygılar...
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Ya bizim komşunun çocuklarıda benim motorun üzerine çıkmış motorda yan ayaklıktaydı devrilmişti kadın geldi motorunuzu ne biçim park ettiniz ya çocuğa bişey olsaydı zart zurt etti bende verdim zılgıtı kadına o anda kötü bişey oldu hem motorumu düşürüyorlar hemde laf ediyorlar fıydırdım.Benim motor scooter olduğundan altında kalmamış Allah korusun senin motorda öyle bir şansı olmaz:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst