çobançeşme yol ayrımında feci kaza

Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Türkiye'de motosiklet kullanmak zaten büyük risk,İstanbul denen cehennem çukurunda hiç kullanılmaz.Kaza yapan motosiklete bakıyorum Honda NC 750 X.Genelde sakin,yavaş ve temkinli süren adamların tercih ettiği bir motosiklet.Sen sakin temkinli yolunda giderken hiç bir suçun yokken büyük ihtimalle baba parası ile aldıkları arabalarla yarışan iki o. çocuğu yüzünden canında oluyorsun.Haberi görünce cidden kan beynime sıçradı.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Devletimiz "makas atanlara" etkili denetimlerle 2-3 bin tl ceza kesseydi bence bu kazanın yaşanma ihtimali düşerdi diye düşünüyorum.

Hatta hatırlarsanız, 2 sene önce emniyetin resmi whatsapp ihbar hattı vardı. Araç plakası okunur şekilde video veya fotoğraf çekip, yer, istikamet ve saat bildirirseniz cezai işlem yapıldığı söyleniyordu. Kaldırıldı. Kaldırılmasaydı ve bu makas atan arkadaşa geçtiğimiz 2 yıl içinde 2 defa (yani yılda 1 defa) 2 bin tl ceza gelseydi bu hareketi yapar mıydı?

Eğitim, nasihat, fetva, kul hakkı ile bu işin çözülmediğini ben son 30 yılda farkettim, anladım. Yurtdışına gidiş-gelişlerimle bu işin tek çözümünün "acıtıcı" cezaları etkin denetimlerle uygulama olduğunu tecrübe ettim.

1-2 ay önce "eds ler devreye girdi artık dikkat" haberleri okudum. Yahu zaten devrede değil miydi? Boşuna mı kurallara uyduk yani?

Avrupa'da makas atan adam olursa peşine mutlaka polis takıldığını gördüm. Onun için pek yapabilen yok. En çok hızlı gidilebiliyor. HErkes parmağıyla işaret edip "hehe şimdi ceza yedi" diyor. Suçlunun ceza yiyeceğini biliyor. Siz hızlı giderken "kesin ceza yiyecem" diyor musunuz? Yooo. Niye yavaş gidesiniz ki o zaman.

Devletimizin imkanları var. Yetişmiş, kabiliyetli çalışanları var. Biraz daha işi sıkı tutarak trafikte herkesin muma döndürülebileceğine inanıyorum bizim ülkemizde de. Aksi taktirde eğitimlerle, söyleşilerle, kul hakkı yeniyor fetvalarıyla buşun önüne geçilemez.

Medeniyet "soplayla" olur.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Paranoyak oldum öne baktığım kadar arkayada bakıyorum ben. Özellikle hafta sonları çok daha fazla dikkat etmek lazım.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Ahbe abim be.
Allah rahmet eylesin, sevenlerine sabırlar versin.
Hepimizi korusun Allah.

Bu hayvanlar bitmiyor.
Ceza'yı yapıştıracaksın. Yeter ulan.
Finli bir işadamı, hız sınırı60 kilometre olan yolda 82 kilometre hızla gittiği için 170 bin Euro trafik cezasına çarptırıldı...
Bak şuna.
Adamlar emniyet şeridinden giderek parayla zamanı satın almaktan bahsediyor. Madem zenginsin, değerinde satın al bari zamanı. Herkese 200 tl koymaz.
Ver eline 20 binlik kağıdı. Bakalım satın alabiliyor mu.
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
Adamla konuştum görüntüler çok fena dedi ve ağlayarak kapattı telefonu göndermedi

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------

Allah rahmet eylesin başımız sağ olsun

Allah rahmet eylesin :/ başımız sağolsun.. bu e 5 üzerindeki araçlara çok sıkı bir denetim gelmeli gelmesi gerekiyor. Saçma sapan cam filmine ceza kesecekleri yere her giriş ve çıkışlara bitane denetim yapan polis koymaları şart.. Nasıl bir ülkede yaşıyoruz bazen iğreniyorum nezaman büyükbaş bir ağalar istanbula gelecek olsa florya atatürk havalimanından beşiktaşa kadar her giriş çıkışa polis motosikleti ve çekici yerleştiriliyor. Onların canları kıymetli tabi ..
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Allah rahmet eylesin motorcu arkadaşa.

Aslında çözüm bence çok basit.
Sivil trafik ekipleri ana arterlerde örnekleme metodu dolaşacaklar.
Siktiri boktan arabasının direksiyonuna geçip kendisini Mika Hakinen sanan denyoyu tespit ettiklerinde sirenlerini açıp çek kenara diye anons edecekler.
Amerikan polis araçlarındaki gibi on board kamera da olunca ispat meselesi de yok.
Araç trafikten men, trafik güvenliğini tehlikeye düşürecek şekilde araç kullanma cezası da 5 bin TL. Ehliyete de 6 ay el koyma.
Bu uygulama 6 ay sürse millet değil makas atmak şerit değiştirmeye bile çıkamaz.


Haaaa, ama aynı uygulama motosikletler için de yapılacak.
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
Allah rahmet eylesin motorcu arkadaşa.

Aslında çözüm bence çok basit.
Sivil trafik ekipleri ana arterlerde örnekleme metodu dolaşacaklar.
Siktiri boktan arabasının direksiyonuna geçip kendisini Mika Hakinen sanan denyoyu tespit ettiklerinde sirenlerini açıp çek kenara diye anons edecekler.
Amerikan polis araçlarındaki gibi on board kamera da olunca ispat meselesi de yok.
Araç trafikten men, trafik güvenliğini tehlikeye düşürecek şekilde araç kullanma cezası da 5 bin TL. Ehliyete de 6 ay el koyma.
Bu uygulama 6 ay sürse millet değil makas atmak şerit değiştirmeye bile çıkamaz.


Haaaa, ama aynı uygulama motosikletler için de yapılacak.

bi ara ne güzel whatsapp ihbar hattı kurdular. Baktılar kurallara uymayan herkesin dayısı amcası teyzesi savcı hakim uygulamayı kaldırdılar. Rezalet şekilde yönetiliyoruz.
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
Çok üzücü :(

Pisi pisine ölüm dedikleri bu işte. Hiç bir suçun günahın yokken gelip dallamanın biri vuruyor sana, sevenlerini arkanda gözü yaşlı bırakıyorsun.

O asfaltta sıçramış olan kan sanırım, eğer öyleyse ,ki kask kafadan çıkmış diyorsunuz, olanlar hakkında az buçuk bilgi sahibi olabiliyorsun zaten...

çok vahim...
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Ceza yazılsa ne olacak bu piç kurularına, nasıl olsa birileri bu cezaları 2-3 yılda bir affediyor. Başka yerden bulunamayıp, böyle afla, indirimler hazineye girecek para, insan canından daha kıymetli bu ülkede çünkü.
 
Katılım
17 Haz 2016
Mesajlar
36
Açık konuşayım mı ? Bu ülkeden bir cacık olmaz.Kaç tane dostumuz öldü ki yakın arkadaşımda benzer bir kazaya kurban gitti.Cahillik almış başını koşarak gidiyor memleketde.Halkından tut yöneticisine kadar.Bu kadar kör olup insanları nefret doldurmanın ne anlamı var? Farkında olan insanları toplasan bir Beylikdüzü etmez.Kaçıp gitmek istiyorum bu topraklardan bu zihinsiz insanlardan da uzaklaşmak istiyorum.Artık kavga etmedir,sövmedir takatim kalmadı.Allah bol bol rahmet eylesin.Hesapları sorulacak umarım bu işin.Allah ailesine sabır versin.
 

nyk

Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
556
dün çok fena trafik vardı basın eskpresste. oradan geçerken çekici üstünde motosikleti gördüm. poliste bariyeri inceliyodu ama ne yaralı ne kazalı araçları görmedim.

İnş iyi durumdadır.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Adamla konuştum görüntüler çok fena dedi ve ağlayarak kapattı telefonu göndermedi

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------

Allah rahmet eylesin başımız sağ olsun

İnternete düşmüş kötü görüntü, ben kaza anı var sanmıştım. Allah rahmet eylesin.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
454
Ne desem boş. Şu lanet insanların arasında arkama oğlumu alıp bırakın çevreyolunu caddeye bile çıkamıyorum korkudan. Oysa ne ümitlerle almıştım motoru. Oğluma kask dahi almıştım. ama kask kurtarmıyor ki? Çelikten kıyafet olsa ne yazar memleket öküz doluyken ve kanunlar bu kadar kasten yetersiz bırakılırken... İnanın motor sürerken %70 önüme baksam %30 gözüm aynalarda ve sağımda solumda... Paranoyakça motor kullanıyoruz hepimiz sonra da motorsiklet keyifli !!! Ne keyfi be ... korkarak, çekinerek motor sürmenin neresi keyifli...

Rahmetlinin mekanı cennet olsun inş... Sebep olanlarda hem bu dünyada hem öbür dünyada cezalarını en ağır şekilde çekerler inş...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
82
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bariyer aralığı çok fazla
Dünyanın en iyi kaskı bile olsa kurtarmaz ölürsün
Bariyer aralıkları 20 cm den fazla olmamalı
 
Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
225
Oncelikle allah rahmet eylesin. Kaskın markası ne, D ringli bağlantı nasıl kopabiliyor, en güvenlisi o değil miydi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst